• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі та стрічки до лазерних і лінійно - матричних друкуючих засобів

Завершена

77 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 776.00 UAH
Період уточнення: 15.10.2019 09:38 - 18.10.2019 09:43
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 6d44ed6c8054433d95c3468802eec246
Дата опублікування: 16.10.2019 12:00
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1) Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимоги до обладнання ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов. Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими. Учасник має надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. 2) Всі вимоги до закупівлі вказані в У технічних умовах предмета закупівлі. 3) Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Отже, пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, буде оцінюватися на тих саме умовах, як і учасників платників податку на додану вартість.
Дата відповіді: 17.10.2019 15:06
Відповідь надана

Запитання

Номер: 339836180c9e4ff297687f9f957a038e
Дата опублікування: 15.10.2019 14:20
Опис: Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Відповідь: 1. Відповідно до пункту 6 розділу 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (із змінами та доповненнями), учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу електронного аукціону. Згідно пункту 5 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заявка про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 3 статті 25 Закону визначено, що тендерні пропозиції, отриманні електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. 2. В оголошені про проведення закупівлі зазначено, що у технічних вимовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предмета закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою. Якщо на ринку відсутні вказані предмети закупівлі можливо замінити їх аналогами не гіршими за якісними характеристиками від оригіналу при умові обґрунтування в ціновій пропозиції.
Дата відповіді: 17.10.2019 09:04