• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» (Код за ДК 21:2015 48810000-9 Інформаційні системи)

Торги відмінено

15 907 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 159 079.00 UAH
Період уточнення: 11.10.2019 15:56 - 01.12.2019 17:00
Відповідь надана

Щодо предмету закупівлі та обрахування податку на додану вартість

Номер: 721c6f8e3033461eaa71ba56e1a5e38b
Дата опублікування: 01.11.2019 16:43
Опис: Шановний Замовнику! В розділі 1 Тендерної документації Вами вказано, що : "місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) : Місце поставки: Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва, вул. Б.Хмельницького, 37-Б, м. Київ, 01030, Україна. Кількість та обсяг послуг визначено у Додатку 4 цієї документації." А в проекті договору Замовник чітко пише про постачання товару. Оскільки послуги обкладаються податком на додану вартість (ПДВ), а постачання такого товару як програмне забезбечення, згідно діючих положень Податкового кодексу України , тимчасово звільнене від оподаткування податком на додану вартість, то просимо пояснити : 1) Замовник закуповує таки товар чи послуги? 2) як учасникові обраховувати у своїй ціновій пропозиції ПДВ - нараховувати чи ні ?
Відповідь: 1. Предметом закупівлі є Товар: Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога». 2. Згідно чинного Законодавства України.
Дата відповіді: 06.11.2019 12:33
Відповідь надана

Чи вірні реквізити Замовника/Бенефеціара

Номер: f72a9a78251e42ccbe65552f5893b152
Дата опублікування: 01.11.2019 16:32
Опис: Чи вірні реквізити Замовника/Бенефеціара що на даній час вказані в тендерній документації, та вказання на яку повинне бути у Банківській гарантії, поданій учасником, як забезпечення тендерногї пропозицї : А саме таке: БАНК БЕНЕФІЦІАРА: ГУДКСУ у м.Києві, п/р 37119095087431, код банку 820019, Україна, 01033, м.Київ, вул.Володимирська, 69 А ?
Відповідь: Реквізити вказані в тендерній документації вірні.
Дата відповіді: 06.11.2019 12:32
Відповідь надана

Як саме, якими каналами передачі даних та в якому форматі відбувається передача географічних координат абонента

Номер: 8c256cd37972428eb751ad5fd7a45b3b
Дата опублікування: 01.11.2019 16:23
Опис: З урахуванням того, що Замовник використовує застарілу телефону станцію та технологію взаємоз’єднання з ТМЗК (PRI), відповідно до специфікації Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 7 «УМОВИ ПОСТАВКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ», п.7.1 «Перелік обладнання, його характеристики та кількість», не зрозуміло, як саме буде відбуватися визначення місцезнаходження абонента, яке прописано в Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 1.3; Розділ 1.4; Розділ 4.1.4; Суть питання полягає в тому, що не зрозуміло як саме, якими каналами передачі даних та в якому форматі відбувається передача географічних координат абонента стільникової мережі до ППК ОДС. Роз'ясніть будь-ласка це питання.
Відповідь: Вся необхідна інформація буде надана Замовником Виконавцю для розробки Проектної документації після підписання договору та угоди про нерозголошення конфіденційної інформації.
Дата відповіді: 06.11.2019 12:32
Відповідь надана

виникнення інформації про адресу Мешканця

Номер: 6b3805af270f4cc5a8760050b267077a
Дата опублікування: 01.11.2019 16:21
Опис: 4. В технічному завданні є суперечливі вимоги щодо визначення адреси Мешканця, а саме Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 5.2.1.2 «Визначення координат та адреси Мешканця» «При прийомі звернення зі стаціонарного телефону забезпечується автоматичне визначення адреси звернення шляхом пошуку Мешканця в базі ОДС «ЕМД»», що суперечить Розділу 5.2 «Вимоги до модуля опрацювання звернень», пункт 2 «Автоматичне визначення адреси звернення зі стаціонарного телефону (при використанні баз даних операторів стаціонарного телефонного зв'язку) автоматизоване визначення місця звернення з мобільного телефону (при отриманні даних від операторів мобільного зв’язку) та відображення його місцезнаходження на мапі.». Тобто незрозуміло, звідки береться або наповнюється інформація про адресу Мешканця. Надайте, будь-ласка, відповідь на це питання.
Відповідь: Відповідно до пункту 5.2.1.2 та пункту 5.2, які не суперечать один одному.
Дата відповіді: 06.11.2019 12:31
Відповідь надана

Запитання щодо екологічної безпеки послуг

Номер: a03aad76ec3f4981a621738146516b03
Дата опублікування: 01.11.2019 16:19
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації вимагається, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника щодо екологічної безпеки послуг, що пропонуються Учасником. Фактично змістом сослуг , що закуповуються замовником є розробка і постачання програмного забезпечення. Просимо надати розяснення: про яку екологічної безпеки послуг може йти мова? В чому саме виражається екологічна безпека або небезпека при написанні комп'ютерних програм/кодів та при переданні замовникові результатів комп'ютерного програмування? Як можливо виконати на практиці таку вимогу Замовника?
Відповідь: В складі предмету закупівлі є Товар:Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога», що включає в себе: 1. Обладнання, що постачається, змонтоване та налаштоване у місцях визначених Замовником. 2. Програмне забезпечення, що постачається, інстальоване та налаштоване на серверах, визначених Замовником
Дата відповіді: 06.11.2019 12:30
Відповідь надана

Суперечливі вимоги щодо надійності рішення в технічному завданні

Номер: d75e64d7d9dd4c86bd38e23d1fdf39bd
Дата опублікування: 01.11.2019 16:08
Опис: В технічному завданні є суперечливі вимоги щодо надійності рішення, а саме Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 4.1.4.3 «Вимоги до режимів функціонування системи телефонії» «Передбачається, що загальний час режиму регламентного обслуговування системи телефонії не повинен перевищувати 1% від загального часу роботи системи в основному режимі функціонування», що означає зупинку сервісів на час проведення регламентного обслуговування. 1% часу на рік складає 87,6 годин (3,65 діб на рік). В той же час Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 6.3. «Вимоги до надійності» «ППЗ повинне забезпечувати відмовостійку роботу в режимі 24х7х365 і гарантувати доступність для роботи кінцевих користувачів на рівні мінімум 99,9%. Рівень доступності визначає можливість приймати вхідні дзвінки від мешканців міста Києва. Якщо у мешканців міста Києва немає можливості звернутися до «103» з технічних причин, пов’язаних з відмовами ППЗ, ППЗ вважається недоступним.». Тобто, через те, що Замовник використовує застарілу телефонну станцію з регламентом по надійності 99%, вимагає від ППЗ надійність 99,9% що не може бути забезпечено через те, що при оцінці надійності ППЗ враховується послуга телефонії, яка є основним каналом зв’язку для мешканців міста Києва, та є ключовим показником оцінки надійності роботи ППЗ. Просимо учунути таку суперечність і внести відповідні зміни до Технічного завдання, викладеного у тендерній документації.
Відповідь: В пункті 4.1.4.3 Вимоги до режимів функціонування системи телефонії визначається максимальний час в режим регламентного обслуговування, а не доступність системи телефонії, що не суперечить пункту 6.3 Вимоги до надійності в якому визначено , що ППЗ повинне забезпечувати відмовостійку роботу в режимі 24х7х365 і гарантувати доступність для роботи кінцевих користувачів на рівні мінімум 99,9%. Рівень доступності визначає можливість приймати вхідні дзвінки від мешканців міста Києва. Якщо у мешканців міста Києва немає можливості звернутися до «103» з технічних причин, пов’язаних з відмовами ППЗ, ППЗ вважається недоступним.
Дата відповіді: 06.11.2019 12:25
Відповідь надана

Помилки в технічному завданні

Номер: d7dc6afb479e44de891f57a0836fadcd
Дата опублікування: 01.11.2019 16:01
Опис: В призначенні ПЗ ОДС Додаток 4 до тендерної документації, Розділ 1.3 є таке очікування: a. забезпечення автоматизації процесу надання консультативної медичної допомоги із застосуванням телемедицини; В технічному завданні нема жодної вимоги для реалізації такого очікування. Просимо усунути помилку.
Відповідь: Вимоги описані в пункті 4.1.3 4.1.3 Вимоги до Модуля Мобільний термінал ЕМД Система повинна забезпечити обробку викликів в автоматичному режимі бригадою ЕМД. Передбачається, що кожна бригада ЕМД оснащатиметься планшетним комп’ютером – пристроєм з програмним забезпеченням на базі платформи Android, що забезпечуватиме отримання інформації по викликах та буде інтегрований з контакт-центром для можливості прямого телекомунікаційного мультимедійного зв’язку з фахівцями-спеціалістами для отримання консультацій. За допомогою додатково розробленого Виконавцем програмного забезпечення планшетний пристрій зможе забезпечувати роботу зі спеціалізованими програмними продуктами для ведення обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення, роботи з електронними формами 110/о, 109/о, 114/о та 115/о та інше.
Дата відповіді: 06.11.2019 12:24
Відповідь надана

Щодо строків та об'ємів робіт

Номер: 17cb25a54ed64b81b3c4768d253e388f
Дата опублікування: 01.11.2019 15:55
Опис: Уважно проаналізувавши ДКТ є принципові зауваження до проекту: 1. Календарний план, який пропонує Замовник в Додаток 4 до тендерної документації Розділ 7 «УМОВИ ПОСТАВКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ», п.7.4. «7.4 Календарний план постачання» не може бути виконаний в зазначені строки жодною компанією, за умови, що це технічне завдання не написано під конкретного постачальника: a. формування вимог та розробка ТЗ – 10 робочих днів; b. розробка проекту та позитивного висновку експертизи – 40 робочих днів; c. постачання програмного забезпечення – 10 робочих днів. Тобто, написання програмного забезпечення, яке повинно відповідати унікальним вимогам Технічного завдання замовника, постачається в такий же строк, як і розробка технічного завдання. Приймаючи до уваги складність поставленого завдання, зазначені строки є нереальними. В реалії написання програмного коду в зазначені строки займає кілька місяців, а не 10 робочих днів, що встановлені для постачання програмного забезпечення , згідно Календарного плану Замовника. Дотриматись зазначених строків реалізації проекту можливо тільки за умови, якщо Технічне завдання та програмний код щодо нього написани ЗАЗДАЛЕГІДЬ !!! що взагалі виключає вільну і чесну конкуренцію серед учасників! Просимо внести зміни в Календарний план та встановити: " строк постачання програмного забезпечення – 180 робочих днів."
Відповідь: Враховуючи, що виконання робіт, поставку обладнання і налаштування ППЗ необхідно закінчити до кінця 2019 року, написання ПЗЗ необхідно розпочати разом з розробкою проекту.
Дата відповіді: 06.11.2019 12:21
Відповідь надана

Щодо працівників

Номер: ea2053e681fc4891a196f955a9370697
Дата опублікування: 01.11.2019 15:31
Опис: Відповідно до вимог Тендерної документації Замовником Вимагається: «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, а саме: - в кількості не менше трьох осіб, які мають необхідні знання (повна вища освіта) із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи, що підтверджується документами про вищу освіту працівників у галузі інформаційних технологій Сертифікати, свідоцтва, дипломи чи інші документи, що підтверджують отримання освіти, знань чи проходження навчання у відповідній до закупівлі галузі та які видані іноземними учбовими закладами або акредитованими організаціями по підвищенню кваліфікації на іноземній мові, повинні мати переклад тексту документа на українську мову, виконаний бюро перекладів з нотаріально засвідченим підписом перекладача. Вищезазначені документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного в Довідці та передаються в PDF-форматі, скановані з оригіналу документа в кольоровому зображенні.» Відповідно до положення ч. 2. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон): «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. » Як видно із вищезазначеного Законом не встановлено обов’язкової мінімально необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації. Така вимога обмежує можливість участі учасників, що мають в своєму складі меншу кількість потрібних працівників (наприклад 2) . Тому просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти Пункт 2 таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», визначеної у додатку №2 Тендерної документації у наступній редакції : «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, а саме: - осіб, які мають необхідні знання (повна вища освіта) із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи, що підтверджується документами про вищу освіту працівників у галузі інформаційних технологій Сертифікати, свідоцтва, дипломи чи інші документи, що підтверджують отримання освіти, знань чи проходження навчання у відповідній до закупівлі галузі та які видані іноземними учбовими закладами або акредитованими організаціями по підвищенню кваліфікації на іноземній мові, повинні мати переклад тексту документа на українську мову, виконаний бюро перекладів з нотаріально засвідченим підписом перекладача. Вищезазначені документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного в Довідці та передаються в PDF-форматі, скановані з оригіналу документа в кольоровому зображенні.»
Відповідь: Враховуючи обсяг закупівлі, її кількість та якість, стислі терміни для виконання вважаємо мінімальна кількість осіб, які мають необхідні знання (повна вища освіта) із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи, що підтверджується документами про вищу освіту працівників у галузі інформаційних технологій повинна бути не менше 3-ох осіб.
Дата відповіді: 06.11.2019 12:15
Відповідь надана

Питання щодо вимог до предмету закупівлі

Номер: f16a2f16e3bc4a2cb67a348a15ceb8ff
Дата опублікування: 22.10.2019 17:38
Опис: Доброго дня! Уважно вивчивши тендерну документацію, виникли питання, які потребують роз'яснення зі сторони Замовника. Питання 1 - Пункт 1.5 ТД «Склад послуг» містить наступні вимоги: - Реалізація електронної взаємодії: o із службою каталогів типу Microsoft Active Directory або аналогічного, в тому числі вільного розповсюдження. o з електронною поштою через використання поштового сервісу (е-mail повідомлення). o між Модулем опрацювання звернень та Контакт-центром. o між Модулем опрацювання звернень та Модулем GPS моніторингу. o між Модулем опрацювання звернень та Модулем GIS. o з ІАС «Централь 103». o Системи та інформаційної системи «Муніципальний реєстр» (далі – ІС МР). o Системи та комп’ютерної програми «Urbio Модуль авторизації» (Єдиний модуль обліку та управління користувачами та ЗІС) Платформи KYIVSMARTCITY (далі – Модуль авторизації). o Системи та комп’ютерної програми «Urbio Модуль адрес» (Єдиний модуль обліку та управління адресами) Платформи KYIVSMARTCITY (далі – Модуль адрес). o Системи та комп’ютерної програми «Urbio Модуль нотифікацій» (Єдиний модуль обліку та управління нотифікаціями) Платформи KYIVSMARTCITY (далі – Модуль нотифікацій). Просимо надати роз'яснення щодо Вашого бачення організації електронної взаємодії з вказаним переліком сервісів та програмного забезпечення. Чи можливе використання неліцензійного ПЗ (вільного розповсюдження)? Питання 2 - Просимо надати роз'яснення про вимогу пункту 4.1.2 ТД «Вимоги до Модуля ГІС» щодо інтеграції та її зміст. Питання 3 - Згідно вимог п.5.2.1.2 - Необхідно забезпечити визначення координат, що відповідають місцезнаходженню мобільного телефону, з якого надійшов виклик, та відображення координат (широти, довготи) по визначеній адресі в електронній картці виклику. Просимо надати Ваше бачення щодо даної вимоги та характеру відносин с мобільним оператором, який повинен надати відкритий доступ до координат виклику. Питання 4 - Згідно п. 5.2.1.6 «Надання додаткової інформації про хворого» - Необхідно передбачити додаткову можливість щодо передачі запиту до зовнішніх систем (реєстраційних баз пацієнтів) та отримання додаткової інформації по запиту для відображення відповідно вимог МОЗ та діючого законодавства. Просимо надати роз’яснення щодо частоти та характеру запитів, повноти та обсягів додаткової інформації. Шановний Замовнику, просимо надати відповіді на вищезазначені питання.
Відповідь: 1. ОДС «ЕМД» повинна бути інтегрована з вказаними системами. Деталізацію інформації щодо технічних деталей, архітектури побудови, моделей даних Систем тощо буде надано Замовником Виконавцю після підписання договору та угоди про нерозголошення конфіденційної інформації. ОДС «ЕМД» повинен включати до свого складу тільки ті програмні або апаратні елементи, права на які належать Виконавцю або по яких немає обмежень використання на території України. 2. ОДС «ЕМД» повинна бути інтегрована з Єдиним модулем обліку та управління адресами Платформи KYIVSMARTCITY для забезпечення надання актуальної інформації ОДС «ЕМД» з єдиного джерела адрес, а саме з МКА СНДІ. https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-05-000852-b. 3. При прийомі звернення з мобільного телефону забезпечується автоматичне визначення місця звернення (якщо така інформація передається оператором зв’язку) або автоматичне визначення адреси звернення шляхом пошуку Мешканця в базі ОДС «ЕМД». 4. В ОДС «ЕМД» необхідно передбачити можливість щодо передачі запиту до зовнішніх систем (реєстраційних баз пацієнтів) та отримання додаткової інформації про пацієнта з орієнтовною частотою 450 за годину.
Дата відповіді: 25.10.2019 13:42