-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізори з кріпленням
Завершена
95 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
Період уточнення:
11.10.2019 15:40 - 17.10.2019 16:45
Відповідь надана
Запитання
Номер:
5c388561066744ad8e46448e9bf2c97c
Дата опублікування:
17.10.2019 14:39
Опис:
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Відповідь:
У зв’язку із надходженням запитань, тендерний комітет головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повідомляє наступне.
Щодо питання 1.
Статтею 21 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно частини 8 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної документації» та виходячи зі змісту частини 5 статті 25 Закону, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Найбільш економічно вигідна пропозиція учасника оцінюється замовником на предмет її відповідності умовам тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для її відхилення, такого учасника буде визнано переможцем.
Частиною 4 статті 36 та частини 4 розділу VІ Тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю (предмет, ціна, строк дії договору, умови, що визначені законом, як істотні) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною 4 статті 36 Закону.
Щодо питання 2.
Згідно статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» щодо оголошення закупівлі визначено вимоги, які є обов’язковими для предмету закупівлі.
Згідно частини 6 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продукції, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації. Специфікації товарів повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Вказана вимога Замовника узгоджується з принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель за ст. 3 Закону. Найбільш економічно вигідна пропозиція учасника оцінюється замовником на предмет її відповідності умовам тендерної документації, у тому числі на відповідність технічним характеристикам. Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для її відхилення, такого учасника буде визнано переможцем.
Дата відповіді:
21.10.2019 17:31
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
8848ae01dc6b46ea8482bc4208471365
Дата опублікування:
15.10.2019 12:30
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
У зв’язку із надходженням запитань, тендерний комітет головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повідомляє наступне.
Щодо питання 1. Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Щодо питання 2. Згідно ч. 6 Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продукції, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації. Специфікації товарів повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Вказана вимога Замовника узгоджується з принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель за ст. 3 Закону.
Щодо питання 3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» 1 Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах».
Дата відповіді:
18.10.2019 13:53