• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне та телевізійне обладнання)

Завершена

296 817.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 484.09 UAH
Період уточнення: 10.10.2019 16:47 - 19.10.2019 17:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: c569c729a3634771b88cda4a0c8b13ac
Дата опублікування: 16.10.2019 11:16
Опис: Шановний замовник в тендерній документації до закупівлі в п 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено такі параметри Інтерактивної дошки: Діагональ активної поверхні: не менше 195 см, але не більше 197 см Ширина дошки:більше 165 см Висота дошки: менше 132 см Ширина активної поверхні: не більше або 156,6 см Висота активної поверхні: менше або 117,5 см Товщина дошки: менш ніж 5,1 см Товщина дошки з лотком: менш ніж 15,5 см Дані умови, а саме фрази “не менше”, “не більше” є не правомірними, та вказують на те, що Замовник нехтуєте принципами добросовісної конкуренції серед Учасників та запроваджує корупційні дії та зловживання. Замовник підготував та застосовує дискримінаційні вимоги в тендерній документації, що є прямим порушенням ст. 3 Закону Украхни “Про публічні закупівлі” - Принципи зійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальне економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - не дискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - зопобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище викладене, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені в документації з конкурсних торгів не відповідають вимогам Законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також створив дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання та можливість прийняти участь в вказаній процедурі вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме прибрати фрази “не менше”, “не більше”. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник не доводить неможливість постачання товару, з наведеними у тендерній документації технічними параметрами, а також - чим саме обмежується коло потенційних учасників процедури закупівлі. Висновок щодо дискримінаційних вимог технічного завдання тендерної документації є необґрунтованим та безпідставним, у зв’язку з чим вимога про внесення змін до технічних характеристик Інтерактивної дошки не може бути задоволена
Дата відповіді: 21.10.2019 11:49
Відповідь надана

Поставка товару

Номер: 20bc4042e305476783dc60bbc011d65e
Дата опублікування: 11.10.2019 13:47
Опис: Поставка товару по усіх адресах змовника повинна здійснитися в одинь день, чи у різні дні?
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та умов тендерної документації постачання товару здійснюється протягом листопаду поточного року. Постачальник повинен виконати обов’язки з постачання всього обсягу товару не пізніше 30.11.2019 року.
Дата відповіді: 17.10.2019 12:20
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: e173c84e943d48419794a4753164f03d
Дата опублікування: 11.10.2019 06:35
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо матеріали та комплектуючи зазначені у технічному завданні з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник, в такому випадку, може запропонувати еквівалент матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання. Крім того відповідно до пп. 2 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання заповненої у повному обсязі та завіреної підписом уповноваженої особи Учасника Таблиці із зазначенням конкретної моделі ноутбука…. . Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – Учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною
Дата відповіді: 11.10.2019 12:44