• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

персональні комп'ютери

Завершена

644 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 440.00 UAH
Період уточнення: 10.10.2019 12:04 - 15.10.2019 13:00
Відповідь надана

Документація

Номер: 18e7bbe9dcfa46c99c03dec0039628ef
Дата опублікування: 12.10.2019 15:18
Опис: Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Заявник! Детально вивчивши Ваш запит на предмет відповідності нормативно-правовому регулюванню правовідносин, що виникають з приводу реалізації державними органами своїх повноважень під час здійснення публічних закупівель, принагідно повідомити наступне. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України. Згідно із статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами; далі – Закон №922), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону №922 визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження чи виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Стаття 28 Закону №922, визначає порядок розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників. Вимоги, які визначені замовником до предмету закупівлі, визначені в Додатку №3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональні комп’ютери)». Відтак, замовник розглядатиме тендерні пропозиції всіх учасників на відповідність вимогам тендерної документації, в тому числі Додатку №3, в якому детально, визначено технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, діючи з дотримання принципів оголошених статтею 3 даного Закону, поважаючи права учасників, що кореспондують пункту 3 частини другої статті 22 Закону №922. З повагою – тендерний комітет Тернопільського окружного адміністративного суду
Дата відповіді: 15.10.2019 11:28
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 60a763d639ec4edb8d975dc4e61aa1b5
Дата опублікування: 11.10.2019 06:54
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний Заявник! 1. На електронних торгах приймаються пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість (ціна) без ПДВ, яка буде визначена як остаточна, додаткові відсотки до пропозиції не нараховуються. 3. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. З повагою – тендерний комітет Тернопільського окружного адміністративного суду
Дата відповіді: 11.10.2019 15:58
Відповідь надана

Питання про погодження предмету закупівлі відповідно до Національної програми інформатизації

Номер: 7f5bd48dc25d487391970464b32c3e11
Дата опублікування: 10.10.2019 17:03
Опис: Шановний Замовник! Згідно з абз. 4 ст. 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» програми та проекти (або їх частини), які спрямовані на створення, розвиток та інтеграцію інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій чи передбачають придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, виконуються як складові частини Національної програми інформатизації, якщо інше не передбачено законодавством. Відповідно до абз. 5 ст. 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» державні органи та органи місцевого самоврядування, установи та організації, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, подають Генеральному державному замовнику інформацію про створення, розвиток та інтеграцію, незалежно від джерел фінансування, інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, що забезпечують функціонування цих органів, установ, організацій, за винятком інформації, пов'язаної з національною безпекою та обороною держави. Згідно з п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України №1352 від 31.08.1998 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації державні замовники беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі за такими завданнями (проектами) після їх погодження з Генеральним державним замовником у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 100 тис. гривень. Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1048 від 25.07.2002 р. «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) про результати розгляду поданих документів Генеральний державний замовник Програми інформує протягом не більш як 45 календарних днів державного замовника проекту інформатизації З метою уникнення подальших непорозумінь стосовно можливої затримки, у підписанні договору просимо вказати вихідний номер та дату листа з яким Ви як Замовник звертались до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі, а також вихідний номер та дату листа Державного агентства з питань електронного урядування України, яким погоджено або непогоджено предмет закупівлі. Посилання щодо інформації з погодження програми надаємо: https://www.e.gov.ua/ua/projects/nacionalna-programa-informatizaciyi/pogodzhennya-npi?v=5d6f783592a16
Відповідь: Шановний Заявник! Детально вивчивши Ваш запит на предмет відповідності нормативно-правовому регулюванню правовідносин, що виникають з приводу реалізації державними органами своїх повноважень під час здійснення публічних закупівель, принагідно повідомити наступне. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України. Як вбачається із частини першої статті 151 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 №1402-VIII (із змінами; далі – Закон №1402), Державна судова адміністрація України є державним органом у системі правосуддя, який здійснює організаційне та фінансове забезпечення діяльності органів судової влади у межах повноважень, установлених законом. За змістом пункту 2 частини третьої статті 148 Закону №1402, функції головного розпорядника бюджетних коштів щодо фінансування всіх судів здійснює Державна судова адміністрація України. Згідно із частиною першою статті 48 Бюджетного кодексу України (далі – БК України), розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації – після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації. Із наведеного вбачається, що Державна судова адміністрація України, як головний розпорядник коштів, забезпечує для розпорядників коштів нижчого рівня, зокрема Тернопільського окружного адміністративного суду, погодження заходів, пов’язаних з інформатизацією. Так, Державна судова адміністрація України, з метою вирішення правових питань, пов’язаних із погодженням заходів з інформатизацією, звернулась на адресу Державного агентства з питань електронного урядування України з листом від 19.09.2019 №15-23271/19 «Щодо процедури погодження заходів з інформатизації для розпорядників коштів нижчого рівня». Державне агентство з питань електронного урядування України, листом від 01.10.2019 №1/06-3-2558 «Про надання інформації», надало відповідь, із змісту якої вбачається, що відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 31.08.1998 №1352 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» та від 25.07.2002 №1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» Державна судова адміністрація України надала на погодження проект інформатизації, до складу якого входили проекти типових договорів на заходи з інформатизації для установ системи правосуддя, копії технічних завдань, копії паспорта бюджетної програми на 2019 рік, перелік установ системи правосуддя та розподіл показників зведених кошторисів на 2019 рік на заходи з інформатизації (лист від 01.03.2019 №15-5118/19, додаткового до нього лист від 20.03.2019 №156978/19). Зазначений проект інформатизації отримав позитивну експертну оцінку і був погоджений Державним агентством з питань електронного урядування в Україні (листи від 04.03.2019 №1/06-1-417 та від 09.04.2019 №1/06-1-760) із зазначенням, що погодження проекту інформатизації є дійсним, зокрема для місцевих судів. Визначені в проектах договорів предмети закупівлі відповідали Методиці визначення належності бюджетних програм, проектів (робіт) до сфери інформатизації, затвердженої наказом Державного комітету зв’язку та інформатизації від 06.06.2003 №97, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 24.06.2003 №512/7833, яка діяла на момент погодження проекту інформатизації. Методика визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації, затверджена наказом Державного агентства з питань електронного урядування України від 14.05.3009 №35, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 19.06.2019 №639/33610, на заміну попередньої, конкретизує засоби інформатизації, шляхом прив’язки їх до відповідних кодів СPV Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Тобто, предмети закупівель, погоджені відповідно до наказу №97 (який описано вище), відповідають кодам СPV Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», наведеним в методиці, затвердженій наказом №35. Враховуючи наведене, Державне агентство з питань електронного урядування України з питань електронного урядування в Україні повідомляє про відсутність підстав для проведення повторної експертизи проекту інформатизації Державної судової адміністрації України та наголошує про незмінність позиції стосовно наданого погодження, зокрема для всіх місцевих судів. Тому, вказані закупівлі не потребують повторного погодження із Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України та Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.08.1998 №1352, зазначеними розпорядниками бюджетних коштів за для звернення в органи Державної казначейської служби України при здійсненні платежів за укладеними договорами. З повагою – тендерний комітет Тернопільського окружного адміністративного суду
Дата відповіді: 11.10.2019 15:57