• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) Капітальний ремонт моста на км 708+920 автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків - Довжанський»

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) Капітальний ремонт моста на км 708+920 автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків - Довжанський»

Завершена

18 289 590.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 000.00 UAH
Період уточнення: 10.10.2019 10:09 - 21.10.2019 13:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги щодо надання досвіду виконання аналогічного договору

Номер: 147975c312b841d0bf7bf7ba5a491d7d
Дата опублікування: 11.10.2019 16:38
Опис: Відповідно до Додатку №4 тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність виконаного аналогічного договору з капітального ремонту мостів або шляхопроводів. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує один з принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінацію учасників. Оскільки, порушує права на участь Учасників, які мають досвід з будівництва та реконструкції мостів та шляхопроводів. Відповідно до визначення, наведеному в державних нормах ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво та реконструкція значно перевищує об’єм та склад робіт з капітального ремонту. Витяг з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»: 3.7. Капітальний ремонт Сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. 3.11. Нове будівництво Будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва. 3.21. Реконструкція Перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко- економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкту в цілому або його частин (за умови їх автономності). Враховуючи вищенаведене, зрозуміло, що підприємства маючи досвід з будівництва та/або реконструкції мостів або шляхопроводів, можуть виконати якісний капітальний ремонт. Тому, звертаємося до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації, якими передбачити можливість надання інформації про виконання аналогічного договору не тільки з капітального ремонту мостів або шляхопроводів, а й з будівництва та реконструкції. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Питання про уточнення предмету аналогічного договору було розглянуто тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Донецькій області та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. Зміни будуть оприлюднені найближчим часом.
Дата відповіді: 15.10.2019 10:15