-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний, скраплений або в газоподібному стані
Джерелом фінансування є кошти державного бюджету
Завершена
12 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Період уточнення:
04.10.2019 15:03 - 27.10.2019 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
3ad86230363c4d29bdac678d31185dee
Дата опублікування:
17.10.2019 09:21
Опис:
Тендерним комітетом Замовника було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю природного газу та завантажено до системи електронних закупівель тендерну документацію.
Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено факти, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Так, згідно пункту 5 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, договір постачання природного газу повинен містити такі умови, що є істотними та обов'язковими для цього виду договору: 1) місце і дата укладення договору, а також найменування/прізвища, імена, по батькові постачальника і споживача та їх EIC-коди як суб'єктів ринку природного газу; 2) предмет договору, відповідно до якого постачальник зобов’язується поставити споживачу природний газ в необхідних для нього об’ємах (обсягах); 3) ЕІС-код точки/точок комерційного обліку споживача, по яких буде здійснюватися постачання природного газу постачальником (за необхідності, якщо по інших точках комерційного обліку постачання газу здійснює інший постачальник); 4) найменування Оператора ГРМ/ГТС, з яким споживач уклав договір розподілу/транспортування природного газу; 5) річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення; 6) порядок перегляду та коригування підтверджених обсягів природного газу, у тому числі протягом розрахункового періоду; 7) режими постачання та споживання природного газу протягом розрахункового періоду; 8) ціна постачання природного газу за договором; 9) порядок та строки проведення розрахунків за поставлений природний газ; 10) порядок звіряння фактичного об’єму (обсягу) спожитого природного газу на певну дату чи протягом відповідного періоду; 11) відповідальність сторін за невиконання умов договору та підстави її застосування, у тому числі в разі перевищення споживачем підтверджених обсягів природного газу за відповідний період, а також механізми компенсації і повернення, які застосовуються, якщо рівні якості послуг постачальника за договором не виконуються, зокрема за неточності в рахунку чи його затримці (норма вноситься в договір за згодою сторін); 12) перелік випадків, коли постачання природного газу може бути обмежено/припинено споживачу, та порядок обмеження/припинення, а по споживачу, що не є захищеним відповідно до Правил про безпеку постачання природного газу, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в нафтогазовій галузі, додаткові вимоги, визначені в зазначених Правилах; 13) порядок зміни постачальника; 14) строк дії договору та умови і порядок його продовження, припинення чи розірвання, у тому числі інформація щодо можливості його одностороннього розірвання; 15) місцезнаходження/місце проживання, банківські реквізити сторін; 16) інформація, що стосується прав споживачів, у тому числі щодо розгляду скарг (вирішення спорів) постачальником, і засоби спілкування та/або публічного оголошення інформації, що подається постачальником згідно з цими Правилами; 17) порядок вирішення спорів відповідно до пункту 9 розділу VI цих Правил; 18) право споживача на отримання інформації, визначеної Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення».
Однак, Замовник у порушення вищезазначених норм, що, також, передбачають Правила постачання природного газу, що затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2496 від 30.09.2015, Кодекс газотранспортної системи (затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2493 від 30.09.2015), Кодекс газорозподільних систем (затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2494 від 30.09.2015 ), Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 5X0 від 22.04.2019 «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП» цивільного та господарського законодавства, Постанова Національної комісії, шо здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2001 від 21.12-2018 року «Про встановлення тимчасових тарифів для АТ «УКРТРАНСГАЗ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на перший рік другого регуляторного періоду, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов НКРЕКП»:
– не включив у ціну газу вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги постачання природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) за 1000 кубічних метрів на добу, що становить 157,19 грн. без ПДВ, що відповідає затвердженому тарифу Регулятором за Постановою НКРЕКП від 21.12.2018 №2001 «Про встановлення тимчасових тарифів для АТ «УКРТРАНСГАЗ»;
- не передбачив добові планові об’єми (обсяги) постачання/споживання природного газу за договором, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку, зокрема, у вигляді Графіку постачання газу та замовлення (бронювання) потужності за кожний період (визначено шляхом ділення днів у місяці, однак, не передбачено умов при нерівномірному споживанні).
Отже, тендерна документація не відповідає законодавству і підлягає зміні.
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний учасник! Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». У складі тендерної документації опубліковано саме проект договору на постачання природного газу, який включає всі стотні умови договору, з якими має погодитися переможець конкурсних торгів. Договір з Оператором ГРМ/ГТС на розподіл природного газу, буде укладено після проведення відповідної тендерної закупівлі. Відомості про оператора погодження переможцем не потребують та будуть внесені до тексту договору при його укладенні. Включення вартості замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги постачання природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) за 1000 кубічних метрів на добу до договору постачання природного газу Правилами постачання природного газу, що затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2496 від 30.09.2015, та Кодексом газотранспортної системи не передбачено. п. 1.4. Договору визначено: Добові планові обсяги постачання газу визначаються шляхом ділення місячного планового обсягу газу на кількість днів протягом цього місяця. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення.
Дата відповіді:
21.10.2019 16:52
Відповідь надана
Щодо усунення порушень
Номер:
82f9821bdc5b47bf8f07c1a429341721
Дата опублікування:
11.10.2019 15:38
Опис:
Відповідно до вимоги тендерної документації, саме додатку 3 надати "Сертифікат якості", пояснюєммо наступне: Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018р №93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів», Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» визнано таким, що втратив чинність, у зв’язку з чим повідомляє , що товар, який закуповується замовником, а саме «природний газ» не підлягає обов’язковій сертифікації на території України. Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до діючого законодавства України
Відповідь:
Шановний учасник! Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально екологічний та безпечний товар, Замовником і було пред’явленого вимогу про надання сертифікату.
Враховуючи, що Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ (хоча і не є обов’язковим), то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення.
Дата відповіді:
21.10.2019 11:38