-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Електрична енергія» за кодом ДК 021:2015 09310000-5 (Електрична енергія)
Завершена
10 927 999.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 109 279.99 UAH
мін. крок: 1% або 109 279.99 UAH
Період уточнення:
04.10.2019 11:34 - 25.10.2019 11:00
Відповідь надана
Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ їх персональних даних
Номер:
6a12d1211196495eb0f4dad27f1f5fef
Дата опублікування:
18.10.2019 15:25
Опис:
Просимо вас роз’яснити вимогу обов’язкового надання у «складі тендерної пропозиції від керівника учасника юридичної особи/ особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі/ ФОПа/ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції) надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ їх персональних даних (збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання, поширення, розповсюдження, реалізація, передача третім особам, знеособлення, знищення) з метою оформлення документів, пов’язаних із проведенням процедури закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також з метою реалізації правовідносин у сфері господарювання відповідно до Господарського, Цивільного, Податкового кодексів України та інших вимог законодавства, в обсязі, необхідному для досягнення зазначених цілей.»
А саме незрозумілим є для чого замовнику згода від уповноважених осіб учасника на поширення, розповсюдження, реалізація, передача третім особам, знеособлення, знищення персональних даних? Із покладенням обов’язку на уповноважених осіб учасника на обов’язок у разі зміни їх персональних даних надавати до ОФ ДП «АМПУ» (відповідальній особі) уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних протягом дії правовідносин між ними та ОФ ДП «АМПУ».
І на яких законодавчих підставах замовник вимагає дану згоду.
Поясніть дану вимогу, адже жодних правовідносин між керівником учасника юридичної особи/ особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі/ ФОП/ уповноваженою особою на підписання тендерної пропозиції та самим замовником не виникає.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
У тендерну документацію будуть внесені зміни, якими буде передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних із зазначенням обов’язку надання інформації до ОФ ДП «АМПУ» у разі зміни персональних даних лише для тих уповноважених осіб, які учасником будуть визначені і для підписання договору за результатами проведення відповідної процедури закупівлі.
Дата відповіді:
22.10.2019 18:19
Відповідь надана
Строк дії тендерної пропозиції
Номер:
ba832bb96af84d709572657abff055fe
Дата опублікування:
18.10.2019 15:21
Опис:
У п.4 Інша інформація Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено термін дії тендерна пропозиція учасника з моменту її розкриття та складає 91 день. «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 91 (дев’яносто одного) дня з дати розкриття тендерних пропозицій». При цьому у додатку 3 до тендерної документації при цьому міститься: «1. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати розкриття тендерних пропозицій». В додатку 4 до ТД аналогічно «7. Цим підписом засвідчуємо свою безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуємося на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією документацією.»
Тобто в даному випадку ТД містить у собі суперечливі вимоги. Замовнику необхідно уточнити вказаний термін протягом якого діє тендерна пропозиція учасників з моменту її розкриття.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
З урахуванням зазначених Вами зауважень, тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Перелік змін та тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Дата відповіді:
22.10.2019 18:16
Відповідь надана
Умови ТД
Номер:
899f88b13db84331ac5c9d8a816300f8
Дата опублікування:
18.10.2019 15:18
Опис:
У додатку 1 до ТД замовник вимагає в учасника один і той же документ надавати двома різними способами. Зокрема у п 2. Інша інформація передбачено «2.1. Учасником надається: - установчий документ учасника - юридичної особи. Окрім цього в умовах до ТД міститься вимога про надання відомостей про код доступу із зазначенням дати його отримання про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України).» Просимо пояснити дану вимогу.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
В п.п.2.1 Додатку 1 до ТД замовником встановлено вимогу, щодо надання учасником різних документів, а саме:
- установчого документу учасника – юридичної особи;
- відомостей про код доступу із зазначенням дати його отримання про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (у разі державної реєстрації юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VІІІ).
Відомості про код доступу із зазначенням дати його отримання про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, вимагаються Замовником для перевірки актуальності наданого у складі пропозиції учасником Статуту.
Дата відповіді:
22.10.2019 18:15
Відповідь надана
Фінансовий план
Номер:
f0e2136a2f114d608ad64bf386a52c39
Дата опублікування:
18.10.2019 15:18
Опис:
Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» оголосило закупівлю «Електрична енергія» за кодом ДК 021:2015 09310000-5 (Електрична енергія)» на суму 10 927 999,20 UAH без ПДВ за відсутності у останнього фінансового плану, що і може бути причиною не оплати майбутньому контрагенту за договором про закупівлю за спожиту електроенергію.
Просимо пояснити з приводу відсутності у замовника затвердженого та опублікованого у встановленому законом порядку фінплану ДП АМПУ.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до Постанови КМУ від 03.10.2012 № 899 (в останній редакції) «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку» у пункті 1 підпункті 1 вказано що, суб’єкти господарювання державного сектора економіки (далі - суб’єкти господарювання) у разі не затвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку: можуть здійснювати витрати, які безпосередньо пов’язані з виробництвом та реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг). Тобто відсутність затвердженого фінплану ДП «АМПУ» не є загрозою для майбутнього постачальника електроенергії і не може бути причиною несплати спожитої електричної енергії Одеським філіалом ДП «АМПУ».
Дата відповіді:
22.10.2019 18:14
Відповідь надана
тариф на послуги з передачі електричної енергії
Номер:
263845bec7c441dcb1544eb76128bafe
Дата опублікування:
07.10.2019 12:49
Опис:
Шановний Замовнику, просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії?
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання стосовно врахування у складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії повідомляємо: що послуги з передачі електричної енергії ДП «НЕК «УКРЕНЕРГО» враховані в складі очікуваної вартості.
Дата відповіді:
09.10.2019 16:39