-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медична рентгенівська плівка, не екранна
Завершена
198 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 993.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 993.40 UAH
Період уточнення:
04.10.2019 10:36 - 08.10.2019 10:09
Без відповіді
Щодо дискримінації інших учасників
Номер:
f36ba5773e7343cab32670f6eb8aef69
Дата опублікування:
07.10.2019 16:38
Опис:
Шановний Замовнику!
З наполегливістю та ретельністю, які заслуговують на краще застосування Ви продовжуєте порушувати основні принципи здійснення публічних закупівель шляхом організації закупівлі конкретної продукції конкретного виробника, спотворюючи добросовісну конкуренцію!
Так, із документації за процедурою UA-2019-09-16-000677-c недвозначно відслідковується намір Замовника закупити конкретну рентгенографічну продукцію виробництва Carestream Health. Втім, аналіз пропозицій за згаданою закупівлею дав чітко зрозуміти, що за визначеним переліком рентгенплівки, яка закупається, може бути запропонована повністю аналогічна продукція вітчизняного виробництва, однак з економією більш ніж в 2 рази!!! Зрозуміло, що така ситуація могла б привернути увагу відповідних державних контролюючих органів, зокрема, які здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів. Тому, Замовник, вирішив «розширити потенційне коло учасників закупівлі», відмінив згадану закупівлю та оголосити нову Процедуру закупівлю UA-2019-10-04-000309-c.
Однак, спроба розширити коло учасників закупівлі в даній Процедурі є вкрай невдалою, та більше того, - є відвертим «прикриттям» незмінного наміру Замовника закупити ту ж саму конкретну рентгенографічну продукцію виробництва Carestream Health.
Так згідно п. 1 Медико-технічних вимог з метою отримання якісних рентгенівських знімків, зниження впливу іонізуючого випромінювання на пацієнта та персонал, враховуючи наявні в лікарні рентгенівські апарати та ручну обробку плівок, цінові пропозиції подавати на рентгенівські плівки наступних виробників: «Garestream Health», «Codac», «Fujifilm».
Шановний Замовнику, залишаючи осторонь питання про те, що торгівельної марки «Codac» в сфері рентгенографії не існує взагалі, втім передбачаючи, що мова йде про «Kodak», повідомляємо, що за загально відомою інформацією, група компаній, що виробляла продукцію медичного призначення під торгівельною маркою Kodak™ - Kodak Health Group, ще в 2007 році була викуплена та перейменована в компанію (групу) Carestream Health (головна компанія Carestream Health Inc., США), яка наразі і випускає продукцію під торгівельною маркою Carestream™, що повністю ідентична до продукції під торгівельною маркою Kodak™ та якою остання наразі практично повністю заміщена, що підтверджується, серед іншого, інформацією з офіційного сайту Carestream Health Inc. https://www.carestream.com/en/us/kodak-rebranding.
Що стосується рентгенографічної продукції під торгівельною маркою «Fujifilm», то на даний час така продукція в Україні не зареєстрована, а так само відносно неї не проведено процедуру підтвердження відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, тож, враховуючи кваліфікаційні вимоги за даною Процедурою, така плівка просто не може бути запропонована в принципі.
Таким чином, удаване розширення кола учасників закупівлі фактично зводиться до конкретної продукції одного виробника - Carestream Health Inc.
Очевидно, на своє виправдання Ви пошлетесь на положення Інструкції, затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. і те, що це саме допорогові закупівлі. Втім, хоча ця процедура і є допороговою, в той же час згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вся наочність відвертого порушення основних принципів публічних закупівель була продемонстрована за результатами розкриття пропозицій за процедурою UA-2019-09-16-000677-c, однак дана Процедура є нічим іншим, ніж «завуальованим» продовженням наміру Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника без будь-якої конкуренції, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.
В той же час, викликає занепокоєння той факт, що ви відверто ігноруєте продукцію вітчизняного виробництва, яка, серед іншого, не лише значно дешевша за іноземну, а ще й жодним чином не поступається у своїх якісно-технічних характеристиках іноземним аналогам. Зазначені дії вступають у пряме протиріччя з загальнодержавною економічною політикою підтримки та розвитку вітчизняного виробництва та виробника.
Так, принагідно відзначимо, що плівка, яка випускається під торгівельною маркою «КРОВЛЕКС», є продукцією вітчизняного виробництва та вже довгий час широко використовується в сфері рентгенологічних досліджень у багатьох медичних закладах по всій території України (в т.ч. на адміністративній території області, на якій розташований Ваш заклад) як така, що добре себе зарекомендувала, про що зайвий раз можуть свідчити результати закупівель аналогічного товару, доступні з відкритих джерел, в т.ч. на веб-порталі Prozorro. Продукція торгівельної марки «КРОВЛЕКС» є повністю легальним медичним виробом, пройшла апробацію на відповідність міжнародним стандартам для даних видів виробів, а також сертифікована на відповідність вимогам Технічного Регламенту відносно медичних виробів № 753 від 02.10.2013 р., що підтверджене Сертифікатом відповідності, сертифікатом міжнародної системи сертифікації ДСТУ EN ISO 13485, і схвалена до використання в медичних установах України. Норми і вимоги до Системи управління якості виробництва продукції торгівельної марки «КРОВЛЕКС» дотримуються і реалізовані в повному об'ємі, що підтверджене Сертифікатами відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 13485:2015 №ua.8o092-17/1-16 від 16.12.2016 р. і ДСТУ ISO 9001:2009 № UA 2.027.08944-15 від 25.03.2015 р.
Враховуючи викладене вище, пропонуємо не витрачати час на надання розвернутих виправдань щодо права замовника визначати умови закупівлі на власний розсуд, а провести процедуру закупівлі дійсно на засадах прозорості, ефективності, недискримінації учасників та викорінення корупційних зловживань, та, зокрема, передбачити в даній Закупівлі можливість надання пропозиції без будь-яких обмежень щодо виробника/торгівельної марки.