• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Взуття різне, крім спортивного та захисного (Взуття в асортименті)

Взуття різне, крім спортивного та захисного (Взуття в асортименті) -4 найменування

Завершена

247 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 03.10.2019 11:44 - 04.11.2019 09:00
Відповідь надана

Вимога від 23.10.19

Номер: ec97ba471df34d9ebed4cf60ff91454d
Дата опублікування: 28.10.2019 10:36
Опис: Тендерному комітету Публічного акціонерного товариства «Центренерго» Трипільська ТЕС» ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації (в порядку ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 4568905. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 14.11.2019 року. 1. На вимогу від 17.10.2019 р. Замовником торгів було надано відповідь від 22.10.2019 р. про відмову у задоволенні вимоги в частині виключення з пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації наступної вимоги: «інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: оригінал або копія протоколу комісії Трипільської ТЕС з позитивним висновком щодо відповідності зразка Учасника вимогам Замовника, викладеним у п. 1 Технічних вимог (Додаток № 2 до Тендерної документації); та виключення з пункту 9.4. Додатку № 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації наступної вимоги: «Протокол комісії з позитивним висновком Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції». В обгунтування свої відмови Замовник торгів посилається на Закон України «Про охорону праці», Колективний договір ПАТ «Центренерго», наказ по Трипільській ТЕС «Про затвердження Норм безкоштовної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників Трипільської ТЕС». На це зауважимо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг установлені виключно Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Закон України «Про охорону праці» не регулює питання здійснення публічних закупівель, а визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні. Крім того, Колективний договір ПАТ «Центренерго», наказ по Трипільській ТЕС «Про затвердження Норм безкоштовної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників Трипільської ТЕС» та будь-які інші локальні акти (документи) ПАТ «Центренерго» стосуються виключно трудового колективу даного підприємства, регулюють права та обов’язки членів трудового колективу даного підприємства, та є обов’язковими виключно для членів трудового колективу даного підприємства. Виконання ПАТ «Центренерго» власних локальних актів не може йти в розріз із Законом України «Про публічні закупівлі». У своїй відповіді Замовник торгів вказує на те, що вимога про надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції оригіналу або копії протоколу комісії Трипільської ТЕС з позитивним висновком щодо відповідності зразка Учасника вимогам Замовника, викладеним у п. 1 Технічних вимог не є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», адже надання цього документу вимагається Замовником виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон. На це зауважимо, що висновок (позитивний або негативний) комісії Трипільської ТЕС є результатом надання учасником зразка, а зважаючи на позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , зразки продукції не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. Тому вважаємо, що вимога про попереднє отримання учасниками у Замовника та подальше надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій позитивних висновків комісії Замовника торгів щодо відповідності зразків предмету закупівлі вимогам Замовника є протиправною та складеною з метою обрання переможцем процедури закупівлі заздалегідь визначеного учасника. У відповіді Замовника зазначено, що «Трипільська ТЕС має досвід співпраці з незалежними спеціалізованими організаціями та випробувальними лаборіями тощо, і в разі необхідності, для отримання кваліфікованої оцінки якості взуття має право та можливість звернутись до відповідних організацій». В такому випадку не зрозумою є функція комісії Трипільської ТЕС, члени якої не мають спеціальних знань та відповідної кваліфікації для визначення якісних характеристик взуття. Отже висновок, складений такою комісією, не може бути об’єктивним та не може вимагатись Замовником торгів у складі тендерних пропозицій учасників. У зв’язку з тим, тендерна документація містить положення, які порушують такі принципи здійснення закупівель як недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, ПРОСИМО ВНЕСТИ НАСТУПНІ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. У пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ВИКЛЮЧИТИ наступну вимогу: «інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учтановленим замовником: оригінал або копія протоколу комісії Трипільської ТЕС з позитивним висновком щодо відповідності зразка Учасника вимогам Замовника, викладеним у п. 1 Технічних вимог (Додаток № 2 до Тендерної документації). У пункті 9.4. Додатку № 2 “Технічні вимоги” до тендерної документації ВИКЛЮЧИТИ наступну вимогу: «Протокол комісії з позитивним висновком Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції».
Відповідь: Проаналізувавши Вимогу Учасника, повідомляємо, що така Вимога є необґрунтованою, безпідставною. Тендерна документація відповідає приписам Закону, а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Так, Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Члени трудового колективу Публічного акціонерного товариства «Центренерго» Трипільська ТЕС» яким планується дане спецвзуття, будуть використовувати його в різних середовищах, що може становити загрозу їх життю або здоров’ю. Тому для виконання даних завдань працівники повинні бути забезпечені якісним спецвзуттям, яке повинне відповідати нормативним документам, діючим стандартам та вимогам Замовника. При цьому жодних законодавчих обмежень щодо надання зразків для визначення комісією Замовника їх відповідності чинним законодавством не встановлено. Дана вимога Тендерної документації є для Замовника певною гарантією того, що якість та характеристики фактично поставленого товару повністю відповідатимуть тим, які Замовник встановив у Тендерній документації Після укладання договору учасник може постачати товар, що повністю або частково не відповідає вимогам замовника, а враховуючи те, що договір вже укладено і процедура закупівлі завершена, замовник вже не має можливості відхилити пропозицію переможця торгів та провести розгляд пропозиції наступного учасника. Таким чином, повернення продукції та можлива судова процедура, пов’язана з вищевикладеною ситуацією, призведуть до зриву строків отримання працівниками Трипільської ТЕС спецвзуття, що заплановане до видачі згідно графіку. Крім того, члени комісії Трипільської ТЕС мають достатньо спеціальних знань та кваліфікацію для визначення відповідності наданих зразків технічним умовам, що викладені в Додатку №2 до Тендерної документації, а також документів, що підтверджують якість виробів та матеріалів, з якого вони виготовлені. Визначення відповідності зразків може супроводжуватися залученням незалежних спеціалізованих організацій та випробувальних лабораторій. Вимога, щодо надання у складі Тендерної пропозиції оригіналу або копії протоколу комісії Трипільської ТЕС з позитивним висновком щодо відповідності зразка Учасника вимогам Замовника не є протиправно. Учасники при підготовці тендерної пропозиції для подачі зразків для визначення відповідності зобов’язані будуть дотримуватись всіх вимог щодо якісних характеристик товару. Будь-який учасник, без обмежень, має можливість подати зразки товару до комісії на визначення відповідності зразка вимогам Замовника. Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що вказана вимога не є протиправною та жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників і виключає можливість будь-яких корупційних проявів, а тому Вимога Учасника для внесення змін до Тендерної документації є необґрунтованою та підлягає відхиленню.
Дата відповіді: 30.10.2019 16:46
Відповідь надана

Вимога

Номер: 54a135bd6f5b4e30bfa6abd9a54b5c92
Дата опублікування: 17.10.2019 15:08
Опис: Тендерному комітету Публічного акціонерного товариства «Центренерго» Трипільська ТЕС» ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації (в порядку ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 4568905. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 14.11.2019 року. У зв’язку з тим, тендерна документація містить положення, які порушують такі принципи здійснення закупівель як недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, ПРОСИМО ВНЕСТИ НАСТУПНІ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. У Додатку 1 до тендерної документації «Комерційна пропозиція» по першій позиції ЧОБОТИ УТЕПЛЕНІ у колонці «Технічні умови, стандарти, технічні характеристики» ВИКЛЮЧИТИ наступну вимогу до виготовлення халяви: «халяви виготовлені спеціальним фігурним кроєм, передня частина припущена, завдяки чому полегшується експлуатація взуття, задня частина подовжена для більшого захисту». Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що ця вимога до виготовлення халяви є абсолютно технічно не обгрунтованою, упередженою, дискримінаційною, складеною з метою обрання переможцем процедури закупівлі заздалегідь визначеного учасника. Зауважимо, що фігурний виріз передньої частини халяви змінює виключно зовнійшній вигляд взуття, і жодним чином не може надавати ніяких додаткових переваг при експлуатації взуття. 2. У пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ВИКЛЮЧИТИ наступну вимогу: «інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учтановленим замовником: оригінал або копія протоколу комісії Трипільської ТЕС з позитивним висновком щодо відповідності зразка Учасника вимогам Замовника, викладеним у п. 1 Технічних вимог (Додаток № 2 до Тендерної документації). У пункті 9.4. ____________________ ВИКЛЮЧИТИ наступну вимогу: «Протокол комісії з позитивним висновком Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції». Вважаємо, що вимога про надання у складі тендерної пропозиції протоколу комісії Замовника з позитивним висновком є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник торгів встановлює у тендерній документації вимогу про відповідність того чи іншого предмету закупівлі тим чи іншим державним стандартам. Отже, доказами підтвердження відповідності предмету закупівлі є виключно документи, видані спеціалізованими органами та установами, та виробниками, а саме: сертифікати перевірки типу, декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту, сертифікати якості (відповідності), висновки санітарно-епідеміологічної експертизи; але ж ніяк не висновок комісії підприємства Замовника торгів. Виключно центри стандартизації та сертифікації мають право та компетенцію перевіряти відповідність продукції вимогам нормативних документів, які встановлюють вимоги щодо якісних характеристик продукції, яка піддана перевірці. Комісія Замовника торгів не може дати кваліфікованої оцінки якості взуття, адже питання перевірки відповідності потребує спеціальних знань та відповідної кваліфікації, яку мають працівники центрів стандартизації та сертифікації. Так як працівники підприємства Замовника торгів, у тому числі члени комісії, не мають спеціальних знань та кваліфікації для здійснення перевірки технічних та якісних характеристик предмету закупівлі (взуття), то висновок, складений такою комісією, не є об’єктивним та не може вимагатись Замовником торгів у складі тендерних пропозицій учасників. Крім того, зважаючи на позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (викладену у численних рішеннях, зокрема у рішенні № 4211-р/пк-пз від 13.04.2018 № UA-2018-02-09-001865-a), зауважимо, що зразки продукції не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. Тому вважаємо, що вимога про попереднє отримання учасниками у Замовника та подальше надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій позитивних висновків комісії Замовника торгів щодо відповідності зразків предмету закупівлі вимогам Замовника є протиправною та складеною з метою обрання переможцем процедури закупівлі заздалегідь визначеного учасника.
Відповідь: 1. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. 2. Згідно Закону України «Про охорону праці» Трипільська ТЕС зобов’язана вчасно забезпечити спецвзуттям своїх працівників. Оскільки в торгах можуть брати участь недобросовісні Учасники, які можуть поставити продукцію, що не відповідає тендерній документації та технічним вимогам Трипільської ТЕС, в чому Трипільська ТЕС, враховуючи власний досвід минулих років, могла переконатися, та результатом чого стало розірвання вже укладених договорів в односторонньому з боку Трипільської ТЕС порядку. Згідно Колективного договору ПАТ «Центренерго» на 2019-2021 роки «Дирекція зобов’язується забезпечити компенсацію витрат працівника, які підтверджені документально (касовий або товарний чек), на придбання спецодягу, спецвзуття і інших засобів індивідуального захисту з відповідними якісними характеристиками, якщо внаслідок несвоєчасного забезпечення, працівник був змушений придбати їх за власні кошти». Враховуючи вищевикладене, Трипільська ТЕС ввела додаткові умови для запобігання зриву строків отримання працівниками Трипільської ТЕС спецвзуття, що заплановане до видачі згідно графіку та Наказу по Трипільській ТЕС "Про затвердження Норм безкоштовної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників Трипільської ТЕС», а також для запобігання ситуацій з масовим відшкодуванням компенсації на придбання спецвзуття. Перевірка комісією Трипільської ТЕС відповідності наданих зразків продукції вимогам, викладеним у пункті 1 Технічних вимог (Додаток № 2 до Тендерної документації) не суперечить вимогам чинного законодавства. Трипільська ТЕС має досвід співпраці з незалежними спеціалізованими організаціями та випробувальними лабораторіями тощо, і в разі необхідності, для отримання кваліфікованої оцінки якості взуття має право та можливість звернутися до відповідних організацій. Вимога про надання зразків товару до оголошення переможця не є протиправною, дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію. Це не суперечить частині першій статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовником вимагається подання у складі тендерної пропозиції інформації стосовно відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, шляхом надання оригіналу або копії протоколу комісії Трипільської ТЕС з позитивним висновком щодо відповідності зразка Учасника вимогам Замовника, викладеним у п.1 Технічних вимог (Додаток №2 до Тендерної документації) виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Вищевказані вимоги не порушують мету Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, викладені у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 22.10.2019 10:03
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: e475922506534a60baf7f04ad6d8b83c
Дата опублікування: 11.10.2019 15:44
Опис: Просимо Вас внести зміни в додаток №2 п 1. Захисні властивості: Щр - захист від розчинів та лугів, так як даної абревіатури не існує. Замість неї вказати Л20-захист від розчинів та лугів, яка є дійсною згідно нормативної документації.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 15.10.2019 09:04