-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі господарського суду на проспекті Волі, 54 а в м. Луцьку Волинської області
очікувана вартість включає кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва та додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами
Завершена
29 497 955.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 147 489.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 147 489.78 UAH
Період уточнення:
27.09.2019 16:05 - 02.10.2019 16:10
Відповідь надана
Обсяг фінансування робіт у 2019 році.
Номер:
490ce094991441718a652e7c8bd55971
Дата опублікування:
30.09.2019 18:21
Опис:
Шановний замовнику!
З метою належної підготовки до тендеру та розрахунку ціни тендерної пропозиції, з урахуванням можливих ризиків, а також з метою забезпечення принципу відкритості та прозорості на усіх стадіях закупівель, просимо повідомити, який обсяг фінансування робіт за даним тендером передбачено на 2019 рік згідно з наявними або запланованими бюджетними асигнуваннями ?
Відповідь:
Роботи по капітальному ремонту будуть проводитись поетапно, згідно Календарного плану (графіка виконання робіт) та Плану фінансування, погодженого із головним розпорядником коштів Державної судової адміністрації України. Бюджетні асигнування будуть виділятися згідно з термінами виконання робіт.
Дата відповіді:
03.10.2019 16:14
Відповідь надана
Стосовно умов оплати
Номер:
184b180640424a7ab73be7191cdb3830
Дата опублікування:
30.09.2019 18:18
Опис:
Шановний замовнику!
Оголошенням про проведення відкритих торгів передбачено, що оплата виконаних будівельних робіт буде здійснення на умовах післяплати.
У той же час у п. 7.3 Проекту договору про закупівлю (Додаток 5), вказано Замовник здійснює попередню оплату робіт шляхом перерахування Підряднику авансу в порядку та на умовах, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, та Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 зі змінами у розмірі____________ грн. (_______________________________________гривень ___копійок) з ПДВ.
Така невідповідність вводить в оману потенційних учасників щодо умов оплати та є порушенням порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі в частині зазначення повної та достовірної інформації, яка підлягає оприлюдненню на вебпорталі Уповноваженого органу.
Виходячи з викладеного вище, просимо внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та усунути допущене порушення.(невідповідність)
Відповідь:
Господарським судом Волинської області внесено зміни в оголошення щодо умов оплати.
Дата відповіді:
03.10.2019 16:17
Відповідь надана
Дискримінаційна умова щодо досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
33d927a5a6ce45f0994fa8034f206fc4
Дата опублікування:
30.09.2019 18:07
Опис:
Доброго дня, шановний замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що затверджена тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, яка суттєво обмежує коло учасників процедури закупівлі.
Згідно з пп. "б" п. 4.1.2 Додатку 1 до Тендерної документації "аналогічним договором вважається договір, який укладений шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 12 Закону, предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) існуючих об'єктів,що належать до класу наслідків СС2, СС3 (ІІІ, IV або V категорій складності – до 10.06.2017), замовником яких виступали органи і установи системи правосуддя та органи судової влади.
При цьому у тендерній документації відсутнє обгрунтування того, з якою метою замовник обмежив коло контрагентів за аналогічними договорами виключно органами та установами системи правосуддя та органами судової влади.
Варто зазначити, що з практики розгляду скарг Органом оскарження дискримінаційними визнаються обмеження кола контрагентів за аналогічними договорами навіть бюджетними установами чи замовниками в розумінні Закону №922 (наприклад рішення № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 у процедурі закупівлі №UA-2018-08-27-001135-c).
у той же час встановлення вимог про наявність аналогічним договорів, укладених з органами і установами лише певної сфери діяльності (правосуддя, судова влада), ще більше звужує коло потенційних учасників, обмежує конкуренцію та є дискримінаційним до більшості суб'єкті господарювання, які працюють на ринку будівельних робіт. - в тому числі по відношенню до нашої компанії.
Виходячи з викладеного, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну умову "б" п. 4.1.2 Додатку 1 щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, замовником яких виступали органи і установи системи правосуддя та органи судової влади
Відповідь:
Шановний запитувачу!
На Ваше зауваження щодо пп."б" п.4.1.2 Додатку 1 до Тендерної документації для проведення закупівлі робіт із проведення капітального ремонту будівлі Господарського суду Волинської області, згідно якого "аналогічним договором вважається договір, який укладений шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 12 Закону, предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) існуючих об'єктів,що належать до класу наслідків СС2, СС3 (ІІІ, IV або V категорій складності – до 10.06.2017), замовником яких виступали органи і установи системи правосуддя та органи судової влади, і за яким учасник виступав у якості підрядника" пояснюємо наступне:
Встановлення Господарським судом Волинської області при розробці Тендерної документації вказаної вимоги, у якій Ви вбачаєте ознаки наявності дискримінаційних умов, зумовлене перш за все необхідністю відбору за результатами проведення публічних торгів підрядника, спроможного забезпечити проведення робіт не лише належної якості та у вказані строки, я і з урахуванням специфіки установи, її цільового призначення та особливостей організації роботи.
Рішення Органу оскарження, на яке Ви посилаєтесь, вказує на неможливість обмеження кола суб’єктів за принципом фінансування. В той же час, вимоги Господарського суду Волинської області покликані забезпечити відбір таких учасників, які мають досвід роботи з об’єктами такої категорії. Особливостями робіт в приміщенні суду є, зокрема, необхідність дотримання вимог, визначених окремими будівельними нормами, а саме ДБН В.2.2-26:2010 Будинки і споруди. Суди", впровадження окремих організаційно-технічних рішень комплексної системи захисту інформації (КЗСІ) на об’єктах інформаційної діяльності, облаштування згідно з КСЗІ систем зв’язку, серверних, архівних приміщень, встановлення у них автоматичної системи газового пожежогасіння, впровадження систем пожежної сигналізації, оповіщення про безпеку та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень, забезпечення безпеки суддів, працівників апарату суду та його відвідувачів, встановлення охоронної сигналізації, в т.ч. тривожних електронних засобів у кабінетах суддів та залах судових засідань. Крім того, роботи передбачають врахування таких особливостей роботи установи як використання судом систем відеоконференцзв’язку, звуко- та відеофіксації судового процесу, необхідності облаштування згідно вимог, в т.ч. процесуальних, залів судових засідань, нарадчих кімнат, приміщень судової охорони, контрольно-пропускних пунктів, кімнат для зберігання, заряджання-розряджання зброї тощо.
Вимогу Господарського суду Волинської області, на якій Ви зауважили, не вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, оскільки законодавцем, в тому числі і в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття аналогічного договору взагалі не визначено. І, як зазначено у роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України: «замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч.3 ст.5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у ст.3 Закону».
Дата відповіді:
03.10.2019 16:11