-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
”Будівництво полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області”. Коригування.
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету та державного бюджету. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи
Завершена
74 923 147.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 350 000.00 UAH
Період уточнення:
27.09.2019 15:49 - 04.10.2019 23:59
Відповідь надана
Запитання стосовно аналогічних договорів
Номер:
7d2dd25e314b49e18ae7d21a90cb77fe
Дата опублікування:
04.10.2019 12:57
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовнику, просимо пояснити чому в тендерній документації в примітці до пп.3.3 п.3 таблиці 1 Додатку №1 зазначена вимога, а саме: аналогічними договорами відповідно до умов тендерної документації є договір чи договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо будівництва / чи реконструкції / чи капітального ремонту на загальну суму, що є не менше очікуваної вартості предмета закупівлі, яка містить ознаки дискримінаційної. А також роз’яснити чому окрема вимога основної кваліфікаційної ознаки, передбаченої ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», розміщена в примітці до основного тексту та чи є вона в такому випадку обов’язковою до виконання чи містить рекомендаційний характер.
У випадку подання учасником відповідних договорів згідно цієї вимоги, яким чином Замовником буде перевірятися «справжність» договорів у випадку, якщо такий договір не розміщений в електронній системі закупівель Prozorro з огляду на те, що законом передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі).
Відповідь:
«Шановний учаснику.
Розглянувши ваше питання повідомляємо наступне.
1. З приводу визначення, що таке аналогічний договір – тендерним комітетом будуть прийняті відповідні зміни.
2. З приводу наведення ознак аналогічного договору у примітках. Закон не містить поняття «основний текст» чи навпаки «не основний текст» документації. Не залежно від того, де замовником описана та чи інша вимога, якщо вона міститься у тендерній документації – вона являється обов’язковою до виконання. Тому вимоги, передбачені у «Примітках» до будь-якого пункту документації, являються рівноцінними з іншими вимогами тендерної документації та обов’язковими до виконання.
3. Щодо перевірки «справжності» договору поданого учасником, якщо такий договір не розміщений в електронній системі закупівель Prozorro. З огляду на те, що Закон передбачає право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі), ми, за необхідності, будемо звертатись за підтвердженням факту виконання поданих договорів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій»
Дата відповіді:
07.10.2019 15:33
Відповідь надана
Щодо оголошення закупівлі
Номер:
fcdb51391a984c59903a144eb9145f2a
Дата опублікування:
03.10.2019 17:38
Опис:
Доброго дня.
Просимо вказати, з яких правових підстав було прийнято рішення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт ”Будівництво полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області. Коригування”, затвердженого протоколом засідання тендерного комітету № 11/ТПВ/2019 від «27» вересня 2019 р., в той час, як триває період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі, оголошеної 21.08.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-21-002903-c) та системою електронних закупівель Prozorro не надано вищевказаній закупівлі статусу такої, що не відбулась.
Відповідь:
«Шановний учаснику.
З приводу вашого питання повідомляємо наступне.
Абзацом 7 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «ЗАМОВНИК відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом». Отже, Законом передбачено, що саме Замовник відміняє відкриті торги після відхилення усіх тендерних пропозицій. Відповідне рішення прийнято тендерним комітетом 27.09.2019 р. (протокол № 10/ТПВ/2019). Саме після відміни Замовником процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-21-002903-c) було прийнято рішення розпочати повторну процедуру закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Закон НЕ МІСТИТЬ будь-якої заборони чи обмеження щодо проведення «нової» процедури закупівлі після відміни попередньої (відміна зафіксована у протоколі № 10/ТПВ/2019 від 27.09.2019 р.). Також Закон НЕ ЗАБОРОНЯЄ проводити «нову» процедуру в період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі. У випадку наявності оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі та задоволення таких скарг уповноваженим органом – повторно оголошена процедура може бути відмінена за відсутністю потреби у її продовженні. Виходячи з вище викладеного, вважаємо, що тендерний комітет діяв в межах чинного законодавства та не порушив норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
07.10.2019 15:32