• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фарби

Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 тендерної документації

Торги не відбулися

690 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
Період уточнення: 26.09.2019 17:22 - 13.10.2019 10:00
Відповідь надана

Стосовно паспортів якості

Номер: b66aa04ae6a44f75b1ae7809a87b0993
Дата опублікування: 05.10.2019 01:23
Опис: Доброго дня. Додаток 2 до ТД містить вимогу стосовно надання паспортів (або сертифікатів) якості, або інший документ, що виданий виробником, на партію виготовленого не раніше 2019 року. Просимо виключити вказану вимогу стосовно позицій 18-24, адже ТД не містить жодних вимог стосовно фізико-хімічних характеристик вказаної продукції. При цьому продукція, яка б задовольняла передбачені Замовником вимоги по вказаним позиціям (колір, основа, фасування) представлена на українському ринку тільки продукцією іноземного походження. Через це отримати паспорти якості, які б задовольняли всі вимоги Замовника є неможливим, що унеможливлює участь потенційних учасників у закупівлі Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Відповідь: Паспорт (або сертифікат) якості, або інший документ, що виданий виробником, на партію виготовленого не раніше 2018 року товару підтверджує відповідність випущеного Товару стандартам і вимогам нормативно-технічної документації. З огляду на зазначене Замовник вважає дану вимогу доцільною, обгрунтованою та такою, що не потребує внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.10.2019 16:40
Відповідь надана

Стосовно вимог додатку 1

Номер: 3b87bf6dd7ce49beafd1d6fdc3c59af4
Дата опублікування: 05.10.2019 01:15
Опис: Доброго дня. Додатком 1 встановлені наступні додаткові (до зазначених в Додатку 3 цієї Тендерної документації) вимоги до змісту тендерної пропозиції (технічної частини): "Учасник, в тендерній пропозиції (технічній частині), по всім позиціям специфікації, повинен вказати технічні/інші характеристики («показники норми/технічні нормативи тощо») відповідно до документу, згідно якого виготовляється товар." При цьому незрозуміло навіщо Замовник вимагає наводити цю інформацію, якщо не висуває вимог стосовно відповідності якимось певним значенням. Виконання вказаних вимог тільки ускладнює процес підготовки Учасникам власних пропозицій, адже предмет закупівлі включає 28 позицій і збір та зазначення технічних характеристик за НТД відповідно до яких виготовляється продукція приведе до додаткових затрат часу та людських ресурсів. Крім того дана вимога є незрозумілою ще й з урахуванням вимоги стосовно надання паспортів якості на продукції. Просимо виключити вищезазначену вимогу з Додатку 1 для спрощення процесу підготовки пропозицій Учасникам. Дякуємо
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів. З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Дата відповіді: 08.10.2019 16:39
Відповідь надана

Стосовно фасування емалі молоткової

Номер: 59b6e1b6b78347da9fec9730e91af3bc
Дата опублікування: 04.10.2019 23:58
Опис: Доброго дня. Частиною предмету закупівлі Замовником зокрема визначено Емаль молоткову МС-160 сріблясту у фасуванні 2.5 кг, при цьому передбачена можливість подачі еквіваленту. Разом з тим, вважаємо за необхідне звернути увагу Замовника, що фасування продукції, яку можуть запропонувати Учасники у якості еквівалентів предмету закупівлі здебільшого не здійснюється у тару ємністю 2.5 кг. Так фасування молоткових емалей здійснюється виробниками у тару 2.3, 2.2, 2, 0.75 та 0,7 кг. На підтвердження надаємо посилання на офіційні сайти виробників: https://rolax.ua/emal-molotkovaya-dekorativnaya.html http://polifarb.ua/products/zahist-3v1-3/ https://element.ua/products/molotkovaya-antikorrozionnaya-emal-element-seraya http://khimrezerv.ua/specialni-ta-dekorativni-farbi/217-emal-molotkova-hammer-line.html https://www.zip.ua/ru/shop/emali/emal-molotkovaya-antykorrozyonnaya-3-v-1-seryya-kolchuga-zebra/ https://farbex.ua/products/detail.php?ID=3459 У зв'язку з зазначеним просимо внести зміни до тендерної документації стосовно вимог по фасуванню Емалі молоткової та визначити, що Учасники можуть пропонувати продукцію з фасуванням ДО 2.5 кг. Сподіваємось на позитивне рішення Замовника!
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів. З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Дата відповіді: 08.10.2019 16:39
Відповідь надана

Паспорт якості за 2019 рік

Номер: 3c036e5f441d44b8b5ecbb89649f8efb
Дата опублікування: 03.10.2019 17:42
Опис: До чого тут зв'язки з виробником? Паспорт якості видається на партію товару, а якщо товар імпортного походження і дата виробництва грудень 2018 року відповідно розмитнений він був у 2018 році і паспорт якості один на ввезену партію, і на момент подачі пропозицій ще не постачався (буде постачатися, наприклад, лише у листопаді) і на сьогодняшній день виконати цю умову неможливо,так як у 2019 році постачання товару ще не було. Як тут бути? виходить, що на данний момент виконати данну вимогу неможливо. Ще раз просимо виключити з документацію данну дискримінацію
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни. Тендерну дакументацію викладено в новій редакції (02).
Дата відповіді: 07.10.2019 15:38
Відповідь надана

Паспорти якості

Номер: c129b108c98948afb273ffccf5004ca2
Дата опублікування: 30.09.2019 18:01
Опис: Доброго дня! Чим обумовлена вимога щодо надання паспортів якості на партію виготовленого не раніше 2019 року? В нас є паспорти якості на партію товару виготовленого в 2018 році. І поставляти ми будемо товар, що виготовлений в 2019 році. Таким чином для нас Ваша вимога є дискримінаційною. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу та внести зміни до документації.
Відповідь: Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації від 25.09.2019 №15-03-515 Учасник повинен надати Паспорт (або сертифікат) якості, або інший документ, що виданий виробником, на партію виготовленого не раніше 2019 року. Дана вимога встановлена у зв’язку з наступним. Замовнику необхідно отримати Товар необхідної якості, в кількості та строки, визначені тендерною документацією. Вважаємо, що для цього Учасник повинен мати стабільні господарські зв’язки з виробником. Звертаємо увагу, що звернення не містить в собі доказів неможливості отримання Паспорту (або сертифікату) якості, або іншого документу, що виданий виробником, на партію виготовленого не раніше 2019 року, який вимагається тендерною документацією. З огляду на викладене, вважаємо, що тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», складена з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та не порушує жодної вимоги чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Дата відповіді: 03.10.2019 16:22
Відповідь надана

Постачання товару.

Номер: 1d445437901a4a6ab0f7504f2062c8fc
Дата опублікування: 27.09.2019 10:06
Опис: Доброго дня. Постачання товару разове ?
Відповідь: Постачання Товару буде здійснюватись разово та в повному обсязі
Дата відповіді: 01.10.2019 12:18
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 241e02472e104b178b14c296378003c5
Дата опублікування: 26.09.2019 20:27
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Замовником не встановлені конкретні технічні характеристики з зазначенням конкретної моделі, типу, марки за наявності. Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної Документації, Учасник повинен вказати, конкретне найменування товару, який пропонується (з зазначенням моделі, типу, марки за наявності). Вказати конкретні (якщо це доцільно) технічні/інші характеристики запропонованого Товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, які визначені в Додатку1 Тендерної документації. Посилання Замовником на каталожний номер, виробників (джерело походженя), конкретну торговельну марку або тип предмета закупівлі тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару. Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника. Враховуючи зазначене вище, Учасники мають можливість запропонувати еквівалент товару, але за умови , що еквівалентний Товар повністю відповідає встановленим технічним характеристикам. Відповідно до частини 5 «Недискримінація учасників» Розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію». В пункті 6.1 частини 6 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначення ціни тендерної пропозиції для учасників не платників ПДВ: «З метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї процедури закупівлі учасників-платників ПДВ та Учасників не платників ПДВ або платників ПДВ зі ставкою 0%, такі Учасники при зазначенні в електронній системі ціни тендерної пропозиції повинні додати 20% до ціни тендерної пропозиції грн. без ПДВ. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ
Дата відповіді: 01.10.2019 12:18