-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Формений одяг
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації.
Завершена
6 460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 300.00 UAH
Період уточнення:
26.09.2019 14:50 - 19.11.2019 10:00
Відповідь надана
Щодо тканини
Номер:
5bf0a4a11b854d01bf4c05c2a2197137
Дата опублікування:
11.10.2019 09:21
Опис:
Доброго дня!
Додатком 1 до Тендерної документації визначено технічні вимоги до предмету закупівлі.
Серед іншого встановлено, що позиції 12-15 Специфікації мають бути виготовлені з основної тканини: вміст складників сировинного складу: вовна 44%, поліестер 54%, лайкра 2% (допускається відхилення в межах 3% зазначеного відсоткового вмісту волокон від визначеного вмісту, поверхнева густина: 180-200г/м2.
Проте, позиції 12-13 це зимовий одяг, тоді як позиції 14-15 – літній.
Як правило, для забезпечення працівників літнім форменим одягом замовники обирають легкі тканини, що забезпечують комфорт в літній період. Натомість, для зимового одягу перевага надається тканинам із теплозахисними характеристиками.
Тому просимо уточнити чи дійсно зимовий та літній одяг для працівників має бути виготовлений з однієї і тієї ж тканини?
Відповідь:
Зимовий та літній формений одяг згідно позицій 12-15 Специфікації має бути виготовлені з однієї тканини, а саме:
Основна тканина: вміст складників сировинного складу: вовна 44%, поліестер 54%, лайкра 2% (допускається відхилення в межах 3% зазначеного відсоткового вмісту волокон від визначеного вмісту, поверхнева густина: 180- 200г/м2 (учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) зазначає конкретний показник).
Дата відповіді:
15.10.2019 14:53
Відповідь надана
Про сировинний склад тканин
Номер:
ac78e058f1b9423c911fa4cd81c21513
Дата опублікування:
04.10.2019 10:32
Опис:
Доброго дня.
Позиції 12-15 Специфікації мають бути виготовлені із трьохкомпонентної тканини з наступним вмістом складників сировинного складу: вовна 44%, поліестер 54%, лайка 2%.
Проте, тканина із вмістом волокна "лайка" відсутня на ринку. В звязку з чим просимо повідомити чи вказана назва сировини вірно зазначена? Мається на увазі саме лайка, а не лайкра або інше???
Якщо назва "лайка" зазначена вірно, просимо повідомити, які інші волокна в тканині можуть бути розцінені тендерним комітетом, як еквівалент??? Чи можливо пропонувати тканину, що матиме у складі замість 2% лайки - 2% еластану або інше????
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Дата відповіді:
09.10.2019 09:27
Відповідь надана
Про вимоги до позиції 18
Номер:
aaa7575e44864f10b246350bf971cd95
Дата опублікування:
01.10.2019 12:50
Опис:
Доброго дня, Додатком 2 встановлена вимога щодо надання протоколу випробувань на тканину верху за показником «водотривкість» на позицію №18. Проте, Додаток 1 не містить вказівки на мінімально допустимий показник водотривкості основної тканини. Просимо зазначити, який саме показник водотривкості тканини на позицію 18 задовільнить вимоги Заамовника?
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Дата відповіді:
04.10.2019 11:54
Відповідь надана
Щодо надання зразків
Номер:
5018039fd0b24ebcbfeffaec010ba6c5
Дата опублікування:
01.10.2019 12:36
Опис:
Доброго дня.
Пунктом 9 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації визначено: Переможець торгів у строк, що не перевищує три робочі дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику зразки одягу наступних позицій специфікацій: №№ п.п. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 12, 13, 16, 17, 18 згідно характеристик, зазначених в поданій тендерній пропозиції.
При цьому, зазначається, що Договір вважається не укладеним з вини Учасника у разі не надання в строк зразків (розцінюється Замовником як відмова переможця від укладення договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону).
Проте, ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає надання як учасниками так і переможцем лише необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, зразки одягу не є складовою пропозиції, тому невідповідність або ненадання цих зразків не може бути підставою відхилення пропозиції та/або оцінки такого факту, як відмови переможця від укладання договору за результатами торгів.
Враховуючи вказане, просимо внести зміни до Тендерної документації в цій частині.
Відповідь:
Ураховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Так, враховуючи вищезазначене, Замовником було розроблено тендерну документацію від 25.09.2019 № 15-03-517 на закупівлю «Формений одяг (Формений одяг)» (код ДК 021:2015 - 18110000-3) (редакція 01) (далі – Докумеетація) з дотриманням вимог законодавства та зразки не вимагаються Замовником для надання в складі тендерної пропозиції.
Порушенням законодавства було б, якщо Замовник в Документації зазначив, що через ненадання зразків пропозиція відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до документації, зразки вимагаються від Переможця згідно Порядку надання Переможцем торгів зразків (п. 9 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Документації), тому законодавство з публічних закупівель в частині складу тендерної пропозиції не порушено.
Стосовно положень Документації, що Переможець має надати зразки та Договір вважається не укладеним з вини Учасника у разі не надання в строк зразків (розцінюється Замовником як відмова переможця від укладення договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону) повідомляємо, що жодних законодавчих обмежень щодо надання зразків Переможцем чинним законодавством не встановлено. В запитанні відсутні посилання на норми законодавства, які б забороняли вимагати надання зразків від Переможця та відсутнє посилання на норми законодавства «що вважається відмовою переможця від укладення договору про закупівлю».
Зразки одягу дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар.
Зразок являється еталоном при прийманні товару, який виключає отримання підприємством неякісного одягу.
Дата відповіді:
04.10.2019 11:52