• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-08-21-000373-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з прибирання». Джерело фінансування: кошти підприємства.

Завершена

16 577 292.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 165 772.93 UAH
Період уточнення: 25.09.2019 15:31 - 15.10.2019 17:00
Відповідь надана

Сертифікат ISO

Номер: ee17453ce01f4e23a7168d37423bdb15
Дата опублікування: 15.10.2019 12:06
Опис: Доброго дня, відповідно до Додатку№1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен завантажити скан-копію сертифікату відповідності на систему управління якістю ISO 14001. За відсутності такого сертифікату Учасник зобов'язаний його надати чи не зобов'язаний? І у разі ненадання в складі тендерної пропозиції сертифікату ISO 14001 чи не буде це розцінюватись, як причина для відхилення тендерної пропозиції Учасника?
Відповідь: Будуть внесені зміни в Тендерну документацію.
Дата відповіді: 15.10.2019 15:14
Відповідь надана

Розрахунок ціни тендерної пропозиції

Номер: 09e4ded0a9b34f56a216d807286219b1
Дата опублікування: 26.09.2019 17:10
Опис: В розділі ІІІ прописано те, що "Учасник при заповненні електронної форми цінової пропозиції повинен зазначити свою ціну* без врахування ПДВ, про те в нижній частині цієї самої сторінки ТД зазначається те що "Вартість послуг повинна враховувати всі податки та збори", що суперечить інформації наведеній в р. ІІІ
Відповідь: Відповідь на це питання висвітлено в Розділі V. "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації
Дата відповіді: 01.10.2019 12:46
Відповідь надана

Сума тендерної пропозиції

Номер: 2dc1285ff3294a408a0094c755f38736
Дата опублікування: 26.09.2019 15:01
Опис: Доброго дня, в оголошенні що до предмету закупівлі на майданчику вказана очікувана вартість закупівлі яка становить 16`577`292.80 грн (без ПДВ), про те в тендерній документації в п.9 Зведеної інформації про закупівлю очікувана вартість закупівлі вказана 19 892 751,36 грн з ПДВ та 16 577 292,80 грн без ПДВ. Просимо вас уточнити яку суму пропозиції потрібно вводити при поданні пропозиції платником податку ПДВ., та як саме подавати калькуляцію розрахунку вартості послуг з ПДВ чи БЕЗ ПДВ. Додатково просимо вас викласти документи ТД у форматі ВОРД. Дякуємо
Відповідь: 1 питання : Відповідь на це питання висвітлено в р. ІІІ, р.V та р.VI Тендерної документації. 2 питання:Замовник не вважає за доцільне завантажувати файл тендерної документації у форматі Microsoft Word в зв’язку з тим, що документ у кожного учасника може відкриватися з різним форматуванням тексту, таблиць та інше (встановлені у учасників різні версії MS Office та іншого програмного забезпечення). Для уникнення цього, файл з тендерною документацією завантажується у форматі PDF - це унеможливлює різне сприйняття учасниками інформації
Дата відповіді: 26.09.2019 15:21