• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Модулі до програмного забезпечення АСК ПП УЗ в частині розробки нових функцій для розширення переліку надання послуг користувачам з використанням взаємодії з серверами довідкової інформації, а саме впровадження та розширення функціоналу засобів МТКД в частині оформлення ЕПД. Розробка програмного забезпечення МТКД для операційної системи Android

Торги відмінено

1 647 360.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 16 473.60 UAH
Період уточнення: 25.09.2019 13:50 - 30.09.2019 15:00
Без відповіді

Уточнення до ТД

Номер: a34e91e0739a4adeaff4c89886c23055
Дата опублікування: 30.09.2019 14:41
Опис: 1. Чи не звужує навмисно філія «ГІОЦ» коло можливих претендентів на перемогу в торгах, пишучи в загальних вимогах, що на Виконавця покладаються завдання саме з «модернізації програмного забезпечення АСК ПП УЗ для впровадження та розширення функціоналу засобів МТКД в частині оформлення, контролю відповідності умовам поїздки та стану ЕПД, реєстрації мобільного терміналу і його складових в АСК ПП УЗ, централізованого введення змін щодо ПЗ мобільного терміналу шляхом використання апаратних засобів Intel-архітектури поряд з основною платформою Z-архітектури відповідно до вимог, викладених в розділі Технічні вимоги» оскільки майже всі функції вже реалізовано в інших продуктах та експлуатується багато років на Залізниці, модернізація яких коштує значно дешевше? Чому саме модулі АСК ПП УЗ? 2. В загальних вимогах до Технічних вимог у пункті 2 зазначено щодо необхідності «Забезпечення повної сумісності модулів до програмного забезпечення із іншими складовими АСК ПП УЗ», таким чином сумісність саме з якими складовими АСК ПП УЗ повинно відбуватись? 3. В пункті 1 загальних вимог сказано, що на Виконавця покладаються такі основні завдання «Можернізація програмного забезпечення АСК ПП УЗ … шляхом використання апаратних засобів Intel-архітектури поряд з основною платформою…» Про які саме апаратні засоби Intel-архітектури йде мова? 4. Загальні вимоги - протягом якого терміну виконавець повинен забезпечити «Недопущення виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням АСК ПП УЗ, за результатами впровадження модулів до програмного забезпечення.»? 5. Загальні положення п. 1.3 Нормативні документи – яке саме відношення нормативний документ «Збірник нормативних документів для роботи прийомоздавальника багажу та вантажобагажу на станції та у поїздах» має до даної закупівлі? 6. Дана закупівля передбачає розробку нового програмного забезпечення чи модернізацію наявного програмного забезпечення, або поставку взагалі пакетів? 7. В частині реалізації даного програмного забезпечення передбачається перевірка та валідація електронних квитків, придбаних на сайті booking.uz.gov.ua? 8. Чи повинні відповідати електронні проїзні документи, оформлені засобами МТКД, чинному «Порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті»? 9. Якщо електронні проїзні документи повинні відповідати чинному «Порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті», то якому саме додатку (формі)? 10. П.5.4 ТВ – «функції комунікації з сервером» - який саме сервер мається на увазі? 11. «Модернізації програмного забезпечення АСК ПП УЗ для впровадження та розширення функціоналу засобів МТКД в частині оформлення ЕПД повинна бути виконана з використанням одного із існуючих рішень або шляхом розробки нового програмного забезпечення.» таким чином при використанні рішення №2 «МТКД для контролю доступу при посадці в поїзда далекого і місцевого сполученні» для розробки нових функцій мається на увазі МТКД, що взаємодіють з програмно апаратним комплексом «ПАК Сервер МТКД» ? Якщо так, то яке відношення дана розробка має до модернізації програмного забезпечення АСК ПП УЗ? 12. Що мається на увазі, коли в п. 5.6 «Сервісні функції» зазначено, що «В АСК ПП УЗ повинна бути передбачена функція оформлення сервісних послуг (напої, харчування тощо), продажу засобами МТ електронних квитків на поїзди дальнього сполучення з роздруківкою штрих коду, а також оформлення проїзних документів на бланках встановленого зразка (за умови наявності нормативної бази).»? Як саме в АСК ПП УЗ має бути передбачена функція оформлення сервісних послуг (напої, харчування тощо), коли вона вже реалізована? Що мається на увазі «продажу засобами МТ електронних квитків на поїзди дальнього сполучення з роздруківкою штрих коду, а також оформлення проїзних документів на бланках встановленого зразка (за умови наявності нормативної бази)»? Про який штрих-код йде мова? 13. Яким чином може буди здійснено наступне: «Для забезпечення взаємодії АСК ПП УЗ з МТ повинно бути забезпечено функціонування наступних задач: - реєстрація МТ в АСК ПП УЗ; - ідентифікація та авторизація МТ; - формування інформації про проїзні документи та їх стан, передача «своєї» інформації від АСК ПП УЗ в МТ згідно запиту від нього; - формування та передача від АСК ПП УЗ в МТ інформації щодо посадки/висадки пасажирів; - реєстрація проїзних документів; - запит інформації про передплачені сервісні послуги (білизна, напій, інше) у вагон на який зареєстроване МТ; - ведення інформації про бланки встановленого зразка, виданої у поїзди (за наявності нормативної бази); - взаємодія з платіжними системами при оплаті платіжними картками.» Якщо наприклад використовувати таку реалізацію шляхом модернізації рішення №2, яке функціонує технологічно за іншим затвердженим принципом?