• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мастильні матеріали

Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару,протягом 2-х робочих днів з дати отримання заявки. Розглядаються пропозиції офіційних представників або дилерів. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : 1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці) 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєструПДВ 4. Паспорт (для фізичних осіб ). 5. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб) 6. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 7. Документи, що підтверджує якість товару (паспорт, сертифікат). 8. Документи виробника, які підтверджують, що Учасник є офіційним дилером матеріалів на території України. Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів. Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення. Кваліфікація переможця здійснюється на підставі оригіналів документів перелічених в закупівлі наданих учасником протягом одного робочого дня, наступного за днем завершення аукціону та визначення кандидата.

Завершена

62 465.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 312.33 UAH
Період уточнення: 24.09.2019 11:41 - 27.09.2019 12:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 1476e8322137471788059617333d4674
Дата опублікування: 25.09.2019 10:50
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Перевага надаэться Учаснику , пропозицыя якого выдповыдаэ Вимогам Закупывлы
Дата відповіді: 27.09.2019 12:00