• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дизель-генераторні електростанції

Завершена

1 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 500.00 UAH
Період уточнення: 26.10.2016 17:28 - 08.11.2016 17:33
Відповідь надана

Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу

Номер: ee14f67107754ae8b030c4da773867c7
Дата опублікування: 04.11.2016 15:43
Опис: Згідно діючого законодавства Замовник має право визначати предмет закупівлі та його технічні характеристики, але визначати країну-виробника, тим самим обмежуючи можливість прийняти участі у процедурі закупівлі національного виробника і вимагати сертифікати, які не є обов’язковими для надання на території України право не має. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги, а саме видалити вимогу про надання сертифікатів: СЕ2006/42/ЕС; 2006/95/ЕС 2004/108/ЕС 2000/14ЕС ISO 8528-4 ISO 8528-5 ISO 8528-8 ISO 3744 ISO 12100 EN61000-6-1 EN61000-6-3 EN60204 EN - 12601 а також внести зміни в тендерну документацію про закупівлю і додати до вимог виробництва ДЕС, дизельного двигуна, генератора змінного струму країну виробника – Україну.
Відповідь: Згідно діючого законодавства Замовник має право визначати предмет закупівлі та його технічні характеристики.
Дата відповіді: 04.11.2016 15:49
Відповідь надана

Просимо видалити дискримінаційні умови

Номер: 5b7be9b7413f4a95b072a9f11d7490e0
Дата опублікування: 04.11.2016 15:01
Опис: Шановний замовник, сертифікати: СЕ2006/42/ЕС; 2006/95/ЕС 2004/108/ЕС 2000/14ЕС ISO 8528-4 ISO 8528-5 ISO 8528-8 ISO 3744 ISO 12100 EN61000-6-1 EN61000-6-3 EN60204 EN - 12601 Не є обов'язковими для надання на территорії України. Данна вимога є дискваліфікаційною та такою, що звужує коло учасників. Вимагаємо видалити дискримінаційну умову із вимог тендерної документації та вимагати тільки ті сертифікати, які передбачені законодавством України. Вимога щодо надання ДЕС виробництва провідних компаній країн Євросоюзу, Японії, США, Туреччини, є такою, що носить дискримінаційних характер до національного виробника. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію про закупівлю і додати до вимог виробництва ДЕС, дизельного двигуна, генератора змінного струму країну виробника – Україну.
Відповідь: Згідно діючого законодавства Замовник має право визначати предмет закупівлі та його технічні характеристики.
Дата відповіді: 04.11.2016 15:49
Відповідь надана

Просимо розглянути можливість внесення змін у тендерну документацію в порядку уточнення, а саме:

Номер: d1d6c3c688a94098ba94128d37c8e8ea
Дата опублікування: 01.11.2016 15:39
Опис: 1) включити в умови договору обов”язок Постачальника здійснити доставку, розвантаження, проектні, монтажні роботи, введення в експлуатацію товару, а також проведення щоквартального огляду і проведення регламентних робіт з діагностики працездатності товару або здійснити організацію проведення таких робіт іншими суб”єктами (підпрядниками) за рахунок Постачальника. Так як не завжди постачальник є виробником цього товару, але через укладення договорів підряду може забезпечити виконання цих умов та забезпечення інтересів покупця. 2) Враховуючи попередній пункт (щодо можливості залучення підрядників), змінити умови надання інформаційної довідки щодо наявності в учасників торгів працівників відповідної кваліфікації та досвіду роботи, а також довідки про наявність обладнання та забезпечення матеріально-технічної бази. Вказати умови за якими, якщо постачальник здійснює організацію доставки, розвантаження, проектні, монтажні роботи, введення в експлуатацію товару, а також проведення щоквартального огляду і проведення регламентних робіт з діагностики працездатності товару іншими суб”єктами (підпрядниками) за власний рахунок, то він зобов”язаний надати гарантійний лист від такого підрядника щодо виконання таких робіт та відповідно наявності працівників з відповідною кваліфікацією та досвідом роботи; наявності матеріально-технічної бази. 3) Уточнити строк відстрочки платежу за договором; 4) Викласти пункт 2.2. договору у наступній редакції: “ Якщо протягом гарантійного строку, що встановлюється виробником товару, виявиться недолік товару, то Постачальник зобов”язаний залежно від характеру недоліку замінити товар або здійснити його ремонт у термін не більше 14 робочих днів. Всі витрати, пов”язані із заміною товару неналежної якості, несе Постачальник. Порядок здійснення гарантійного ремонту, заміни визначається чинним законодавством та гарантійними зобов”язаннями виробника товару.” 5) В п 2.3. договору виключити положення з обов”язку постачальника мати сертифікат на тару, а з п. 5.2. договору зобов”язання з забезпечення страхування товару під час доставки. Це пояснюється тим, що згідно положень договору (п.5.3.) зобов”язання з поставки вважається виконаним з моменту підписання акту про поставку (передачу), ризик же втрати чи пошкодження майна , а також обов”язок з оплати товару переходить з моменту отримання товару. Тобто до моменту підписання акту, накладних на товар, ризик втрати чи пошкодження товару несе постачальник, який сам може обирати спосіб узабезпечення товару від ушкодження, втрати (необхідність страхування, вимоги до упаковки тощо). 6) в п 5.2. договору виключити останнє речення - “Датою виконання Постачальником зобов”язань щодо поставки товару у повному обсязі вважається дата надходження товару у кількості та якості, що відповідають вимогам цього Договору, до закладів охорони здоров”я відповідно до розподілу Замовника”. Це речення не узгоджується з попереднім реченням пункту, адже в ньому вказано, що “зобов”язання постачальника перед замовником вважаються виконанними у повному обсязі з моменту підписання акту про поставку (передачу) Товару та виконання умов договору”. Для усунення неузгодженості, просимо друге речення виключити з пункту. 7) в п.6.3.3. договору уточнити умови заміни товару, а саме вказати: “ У випадку виявлення товару, що не відповідає вимогам якості, під час приймання-передачі товару, провести заміну товару на якісний в термін, що не перевищує 10 робочих днів з дня визнання претензії покупця; Якщо протягом гарантійного строку, що встановлюється виробником товару, виявиться недолік товару, то Постачальник зобов”язаний залежно від характеру недоліку замінити товар або здійснити його ремонт у термін не більше 14 робочих днів. Всі витрати, пов”язані із заміною товару неналежної якості, несе Постачальник. Порядок здійснення гарантійного ремонту, заміни визначається чинним законодавством та гарантійними зобов”язаннями виробника товару”. Дана редакція пункту дасть змогу узгодити п.6.3.3. договору з п. 7.7. договору. 8) В п.7.6. договору передбачити, що претензії по якості приймаються протягом гарантійного строку на виріб, який встановлюється виробником товару. Строк придатності товару для складнотехнічних товарів виробниками і чинним законодавством здебільшого не застосовується. 9) в 7.7. передбачити, що при наявності визнаних претензій по кількості та якості, допоставка товару або його заміна здійснюється протягом 10 робочих днів з дня визнання претензії; 10) змінити редакцію пункту 7.2. договору та передбачити, що: “У випадку поставки товару, якість його не відповідає вимогам діючих державним стандартам якості, з постачальника стягується штраф у розмірі 20% вартості такого товару”. У випадку порушення строку заміни товару або його доукомплектування, передбачених даних договором, з постачальника стягується штраф у розмірі 1 % вартості такого товару. 11) викласти п.7.10. Договору у наступній редакції: “ За порушення зобов”язання з оплати товару, передбаченого п. 4.2 договору, Покупець сплачує на користь постачальника пеню у розмірі подвійної облікової ставки від суми простроченого платежу за кожен день прострочення”.
Відповідь: У додаток 2 та 4 тендерної документацію на закупівлю дизель-генераторних електростанцій будуть внесені наступні зміни: Додаток 2 буде доповнено п.11 та п. 12, а саме: 11. Гарантія проведення щоквартального огляду і проведення регламентних робіт з діагностики працездатності ДЕС. Надати довідку, щодо наявності в Учасників торгів працівників відповідної кваліфікації та досвіду роботи та мати ліцензію на виконання монтажних робіт об’єктів інженерної інфраструктури не менше 5 категорії. 12. У разі залучення інших суб’єктів господарювання для проведення щоквартального огляду і регламентних робіт Учаснику торгів надати гарантійний лист від такого підрядника щодо виконання таких робіт з відповідною кваліфікацією та досвідом та мати ліцензію на виконання монтажних робіт об’єктів інженерної інфраструктури не менше 5 категорії. Додаток 4 буде в такій редакції: ПРОЕКТ ДОГОВОРУ № ___ на закупівлю дизель-генераторної електростанції м. Суми «___»________2016 року Цей договір складено на постачання дизель-генераторної електростанції згідно з рішенням тендерного комітету комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» між Комунальним закладом Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» в особі головного лікаря Гороха Володимира Васильовича, що діє на підставі Статуту (надалі за текстом - „Замовник”), з однієї сторони та в особі директора (надалі за текстом – „Постачальник”), що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей договір про таке: I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Постачальник зобов'язується у листопаді-грудні 2016 року поставити Замовникові дизель-генераторну електростанцію (категорія ДК 016:2010 № 27.11.3 «Установки електрогенераторні та перетворювачі обертові електричні», категорія ДК 021:2015 № 31121000-0 «Генераторні установки»), а Замовнику оплатити такий товар на умовах цього Договору. 1.2. Постачальник забезпечує доставку товару до складу комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня». II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ 2.1. Постачальник гарантує якість Товару, що постачається. Товар, що постачається повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам якості, законодавчо встановленим на території України, а також вимогам тендерної документації. 2.3. Товар повинен бути зареєстрованим в Україні в установленому порядку. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, найменування виробника. Документація про якість товару повинні додаватися постачальником до примірника договору. 2.4. Постачальник повинен засвідчити якість товару, що постачається, належним супровідним документом. 2.5. Якщо протягом гарантійного терміну експлуатації товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити дефектний товар у термін не більше 14 днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. Порядок здійснення гарантійного ремонту, заміни визначається чинним законодавством та гарантійними зобов”язаннями виробника товару. 2.6. Пакування, у якому відвантажується товар, та умови транспортування товару повинні відповідати характеру товару. Постачальник забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару та мати сертифікат на тару. 2.7. При виявленні в процесі використання недоліків (приховані недоліки) Товару, Сторонами складаються відповідні Акти (в присутності представників Сторін) протягом 24 годин з моменту виявлення недоліків, але не пізніше 20 днів з моменту отримання товару. На підставі цих актів Замовник має право перед’явити Постачальнику претензію за якістю Товару протягом 20 днів з моменту підписання Акту. 2.8. У випадку, якщо протягом 7 робочих днів з моменту отримання повідомлення Замовника у формі, що дозволяє зафіксувати момент передання такого повідомлення (лист, телеграма, зареєстрована телефонограма, факс, e-mail. Ін.) про виявлені недоліки Товару, що був поставлений, Постачальник не направить представника для підписання Актів, Замовник має право підписати Акти в односторонньому порядку. ІІІ. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ: 3.1 Постачальник гарантує Замовникові якість товару, що постачається. 3.2. Гарантійний строк на поставлений товар зазначається у супровідних документах або договорі. 3.3. На вимогу Замовника Постачальник повинен без¬платно виправити недоліки, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товар доброякісним, або повернути сплачену за неї суму, якщо не доведе, що недоліки виникли внаслідок порушення покупцем правил користування продук¬цією або зберігання її. Гарантія якості товару поширюється і на всі комплектуючі вироби товару. 3.4. У випадку виникнення будь-яких дефектів Товару, Замовник має звертатись до Постачальника. 3.5.Термін виконання гарантійного ремонту узгоджується за домовленістю сторін, але не може перевищувати 14 робочих днів. За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений термін виконавець Постачальник сплачує Замовнику неустойку в розмірі 1 відсотка вартості товару. 3.6. Гарантійний термін експлуатації збільшується на час перебування товару в ремонті. Зазначений час обчислюється від дня, коли Замовника звернувся до Постачальника з вимогою про усунення недоліків. IV. ЦІНА ДОГОВОРУ 4.1. Валютою договору є гривня України. Ціна цього Договору становить: 4.2. Ціна, що відпускається згідно даного Договору, включає в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, ввод в експлуатацію, вартість тари, упаковки і маркування, оплату митних тарифів, податків тощо. V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 5.1. Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах постачальника на підставі видаткової накладної. 5.2. Оплата здійснюється Замовником з відстрочкою платежу до 10 календарних днів після поставки товару при наявності бюджетного фінансування на дані цілі, а у разі відсутності фінансування – по мірі його надходження. 5.3. Грошові зобов’язання Замовника перед Постачальником вважаються виконаними в момент зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. VI. ПОСТАВКА ТОВАРІВ 6.1. Постачальник забезпечує поставку товару на умовах поставки DDP до комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» відповідно до специфікації (додаток № 1 до договору) протягом 15 календарних днів від дати укладання договору, але не пізніше 30 листопада 2016 року. 6.2. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою визначеною Замовником: 40022, м. Суми, вул. Троїцька 48, КЗ Сумської обласної ради „Сумська обласна клінічна лікарня”. Постачальник забезпечує при необхідності страхування товару під час доставки його Замовнику. 6.3. Зобов’язання Постачальника перед Замовником вважаються виконаними у повному обсязі з моменту підписання акту про введення в експлуатацію Товару та виконання всіх умов даного Договору. 6.4. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом ІІ Договору. 6.5. Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладною Постачальника (в двох екземплярах), яка підписується матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації обов’язково зазначаються номер Договору, назва товару, назва виробника, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - поставки товару, що не відповідає торговельній назві наведеній у реєстраційному посвідченні, дозуванням, формою випуску або фасуванням товару, наведеного в цьому Договорі або товаросупровідних документах до товару – складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї серії товару Постачальнику. 6.6. Про виявлені порушення умов цього договору щодо кількості та якості товару Замовник письмово повідомляє Постачальника і застосовує санкції згідно з розділом VII цього Договору. VII. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН 7.1. Замовник зобов'язаний: 7.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений товар; 7.1.2. Приймати поставлений товар згідно з видатковою накладною; 7.2. Замовник має право: 7.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк 10-ти робочих днів з моменту виявлення невиконання зобов’язань за цим Договором; 7.2.2. Контролювати поставку товару у строки, встановлені цим Договором; 7.2.3. Повернути видаткову накладу Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у розділі IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо); 7.3. Постачальник зобов'язаний: 7.3.1. Забезпечити поставку товару строки встановлені договором, розвантаження, проектні, монтажні роботи, введення в експлуатацію товару, а також проведення щоквартального огляду і проведення регламентних робіт з діагностики працездатності товару або здійснити організацію проведення таких робіт іншими суб”єктами (підпрядниками) за рахунок Постачальника; 7.3.2. Забезпечити поставку товару, якість якого відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору; 7.3.3. Провести заміну товару у випадку виявлення товару, що не відповідає вимогам якості, під час приймання-передачі товару, провести заміну товару на якісний в термін, що не перевищує 10 робочих днів з дня отримання претензії Замовника. Якщо протягом гарантійного терміну , що встановлюється виробником товару, виявиться недолік товару, то Постачальник зобов”язаний залежно від характеру недоліку замінити товар або здійснити його ремонт у термін не більше 14 робочих днів. Всі витрати, пов”язані із заміною товару неналежної якості, несе Постачальник. Порядок здійснення гарантійного ремонту, заміни визначається чинним законодавством та гарантійними зобов”язаннями виробника товару 7.4. Постачальник має право: 7.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений товару; 7.4.2. На дострокову поставку товару за письмовим погодженням Замовника, попередивши про це Замовника за 3 дні до поставки; 7.4.3. У разі невиконання зобов'язань Замовником Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це його у строк 10-ти робочих днів з моменту виявлення невиконання зобов’язань за цим Договором, крім випадків відсутності фінансування Замовника. 7.5. Жодна із Сторін не має права передавати свої зобов’язання за цим Договором іншій особі без отримання письмової згоди іншої Сторони. VIII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 8.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором. 8.2. У випадку затримки поставки Товару понад термін, який встановлений пунктом 5.1. цього Договору, Постачальник сплачує на розрахунковий рахунок Замовника пеню, у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості непоставленого Товару за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцяти) днів додатково стягується на рахунок Замовника штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вартості непоставленого Товару. 8.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості та/або комплектності Товару, що передбачено розділом ІІ цього Договору, з Постачальника стягується штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) вартості неякісного (некомплектного) Товару. У випадку порушення строку заміни товару або його доукомплектування, передбачених даних договором, з Постачальника стягується штраф у розмірі 1 % вартості такого товару. 8.4. Претензії по кількості, якості заявляються та приймаються в письмовій формі протягом 20 (двадцяти) днів з дати поставки Товару за видатковою накладною згідно пункту 5.4. цього Договору. 8.5. Постачальник повинен дати відповідь на таку претензію не пізніше 5 робочих днів з дати її отримання. В разі, якщо відповідь на претензію не отримана протягом 5 робочих днів з дати отримання претензії, ця претензія вважається такою, що визнана. 8.6. Датою отримання претензії / відповіді на претензію вважатиметься дата, зазначена в документі організації поштового зв’язку про вручення / отримання адресатом претензії / відповіді на претензію, або в разі відмови адресата отримати претензію / відповідь на претензію – дата п’ятого робочого дня з дати документа організації поштового зв’язку, який засвідчує відправлення претензії / відповіді на претензію адресату. 8.7. Претензії по якості приймаються протягом терміну експлуатації Товару в порядку, передбаченому пунктами 7.4, 7.6 цього Договору. 8.8. При наявності визнаних претензій: по кількості-Постачальник повинен провести допоставку відповідної недопоставленої кількості Товару протягом 10 днів з дня визнання претензії; по якості - Постачальник повинен замінити неякісний Товар протягом 10 днів з дня визнання претензії. 8.9. Сплата штрафних санкцій, штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити Товар відповідно до умов Договору. 8.10. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторону, яка їх сплатила, від виконання зобов’язань за цим Договором та від обов’язку відшкодувати збитки. Збитки заподіяні невиконанням або неналежним виконанням своїх зобов’язань за Договором, відшкодовуються винною Стороною, при цьому суми сплачених штрафних санкцій не зменшують суми, які сплачуються як відшкодування заподіяних збитків. 8.11. У випадку відсутності або припинення бюджетного фінансування та фінансування програми Замовник не несе ніякої майнової відповідальності перед Постачальником. 8.12. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. 8.13. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за цим Договором. IX. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ 9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). 9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. 9.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженим на це законами України органами. 9.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. X. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 10.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій. 10.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку. XI. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ 11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2016 р., а в частині фінансових зобов’язань до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором. 11.2. Цей Договір укладається і підписується у 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу. XIІ. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: Специфікація (Додаток 1) XIII. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН: ПОСТАЧАЛЬНИК: ЗАМОВНИК : Комунальний заклад Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» 40022, м. Суми, вул. Троїцька, б. 48 телефакс 0542-66-58-07 Головний лікар _____________________ В.В.Горох Додаток № 1 до договору № ____ від «__»____2016 року Специфікація на закупівлю дизель-генераторних електростанцій (категорія ДК 016:2010 № 27.11.3 «Установки електрогенераторні та перетворювачі обертові електричні», категорія ДК 021:2015 № 31121000-0 Генераторні установки): № Найменування товару Одиниці виміру Кіль-кість Ціна, грн. ПДВ Ціна з ПДВ за одини-цю, грн. Сума з ПДВ, грн. 1 Дизель-генераторна електростанція (ДЕС) 18,4 кВт шт. 1 2 Дизель-генераторна електростанція (ДЕС) 36 кВт шт. 1 Всього: ПОСТАЧАЛЬНИК: ЗАМОВНИК : Комунальний заклад Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» 40022, м. Суми, вул. Троїцька, б. 48 телефакс 0542-66-58-07 Головний лікар _____________________ В.В.Горох
Дата відповіді: 02.11.2016 13:48
Відповідь надана

Уточнення вихідних данних на проектування

Номер: 2880d29e0a6a43f0a44ae5e694f7c394
Дата опублікування: 28.10.2016 13:18
Опис: Просимо надати вихідні данні на проектування, згідно ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівницьтво", відповідно до предмету закупівлі - розділ "Загальні вимоги" п.10, стор.15
Відповідь: Технічне завдання по предмету закупівлі зазначено в додатку 2 тендерної документації.
Дата відповіді: 31.10.2016 10:57
Відповідь надана

ДКТ

Номер: 2f305ce4b7a8437bb3bcdf3017f84766
Дата опублікування: 27.10.2016 17:35
Опис: Шановний замовник, для коретної підготовки пропозиції конкурсних торгів, просимо викласти документицію до конкурсних торгів в форматі WORD
Відповідь: Згідно роз'яснення ДП "Зовнішторгвидав Україна" ТД прикріплена в одному з переліку можливих розширень - pdf. В форматі WORD у нас не має технічних можливостей додати інформацію.
Дата відповіді: 28.10.2016 10:00