• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з розробки схеми організації дорожнього руху на дорогах Хортицького району м. Запоріжжя

Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет.

Торги відмінено

253 733.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 268.66 UAH
Період уточнення: 23.09.2019 15:33 - 01.10.2019 11:00
Відповідь надана

щодо електронного підпису

Номер: e194f0d7cacb4ae488c23d962739450b
Дата опублікування: 27.09.2019 09:15
Опис: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиц п.1.1. Тендерної документації "Для ідентифікації замовником автора електронного документа УЧАСНИК (АБО УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА УЧАСНИКА) ПОВИНЕН (ПОВИННА) під час завершення створення електронного документа (тендерної пропозиції) НАКЛАСТИ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС УЧАСНИКА АБО УПОВНОВА-ЖЕНОЇ ОСОБИ УСАСНИКА". - нагадуємо, що система Прозорро уже ідентифікувала учаників закупівель і не надає змоги незареєстрованим та не ідентифіковаим юридичним /фізичним особам брати участь в аукціонах. Всі скановані документи для участі в аукціоні скріплені печаткою підприємства, що достатнім для участі в аукціоні. Також законодавство не вимагає обовязкової наявності ЕЦП. Тому важаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною і вимагаємо її скасувати, так як учасники аукціону ставляться в нерівні умови (один учасник має ЕЦП - інший ні).
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Згідно зі ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно зі ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Також відповідно ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Таким чином, електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи є обов’язковим. Замовник на підставі ч. 3 ст. 22 Закону має право передбачити накладення електронного підпису учасника або уповноваженої особи учасника на подану тендерну пропозицію. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі її невідповідності умовам тендерної документації. Тендерною документацією замовника передбачено накладання електронного підпису учасника на подану тендерну пропозицію, тому він зобов’язаний виконати вказану вимогу, а в протилежному випадку його пропозиція підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, тому вважаємо, що причини відсутності електронного підпису у учасника, яка була зазначена у Вашому зверненні, а саме: «один учасник має ЕЦП - інший ні», не може бути визначена як така, що унеможливлює участь такого учасника у цій закупівлі. Будь-який учасник або уповноважена особа учасника, що досі не має відповідного електронного підпису, має достатньо часу, щоб його отримати. Також слід зазначити, що електронна система ідентифікує учасників, а не їх уповноважених осіб. Враховуючи вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації стосовного виключення вимоги накладання електронного підпису учасника або уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію.
Дата відповіді: 30.09.2019 17:23
Відповідь надана

Про обладнання та інше

Номер: 212b64304af14fb284d5b0dc8e0ad102
Дата опублікування: 27.09.2019 09:00
Опис: Додаток 3 " Технологічні вимоги замовника (обов'язкові): - тахеометр електронний – не менше 1 шт.; - нівелір електронний – не менше 1 шт.; - далекомір – не менше 1 шт: 1)тахіометр електронний є дуже коштовним (від 120000 грн) та складним обладнанням і використовується в основному при будівельних роботах, капітальніх (поточних)ремонтах доріг, при виготовленні проектно кошторисної документації на капітальні (поточні) ремонти, земляних роботах та інше. Законодавство, стосовно виготовлення проектів (схем) організації дорожнього руху, передбачає використання обладнання, але не конкретизує його. Ми розуміємо, що ви маєте право вимагати у учасника аукціону наявність певного обладнання, але поясніть де (конкретно), на Ваш погляд, повинен використовуватися саме тахіометр електронний, а не інше обладнання з аналогічними функціями? На наш погляд данна вимога є дискримінаційною, так як невеликі підприємства та тим паче ФОП не мають змоги використовувати таке дороге обладнання і користуються іншими приладами, що ні в якому разі не погіршує якість наданих послуг. 2) Далекомір - не є обладнанням яке потребує повірки і не має відповідного паспорти - тільки інструкцію з експлуатації. Тим паче якщо юридична особа має змогу поставити далекомір на баланс, то ФОП такої змоги не має і відповідно не може надати відповідну довідку, що теж на наш погляд є дискримінацією учасника. 3) Додаток 1 до тендерної документації п.3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" - не вимагається". На наш погляд було б доцільно вимагати у учасників аукціону підтвердження досвіду аналогічних договорів за останні 2-3 роки і це буде найкращім доказом фаховості учасника аукціону, а не наявність того чи іншого обладнання. На підставі вищезазначеного прошу: - видалити з додатку 3 до тендерної документації "обовязкове обладнання" - тахіометр електронний, або замінити цей пункт на "Учасник гарантує використання всього необхідного обладнання для якісного і вчасного надання послуг" - надати розяснення стосовно далекоміру; - в додатку 1 до тенедерної документації п.3 змінити на "Вимагати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за останні 2-3 роки, але не менше 3-х договорів.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення від 27 вересня 2019 року о 09:00 годині, тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району прийнято рішення про внесення відповідних змін до тендерної документації щодо обов’язкових технологічних вимог замовника. Згідно з вимогами ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Замовником прийнято рішення вимагати наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тому, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору замовником не вимагається.
Дата відповіді: 30.09.2019 17:24
Відповідь надана

Не відповідність діючому законодавству

Номер: 273239d03bcb4d8c9d36426fe5625362
Дата опублікування: 27.09.2019 07:58
Опис: Додаток 3 до тендерної документації " Послуги щодо виготовлення проектів (схем) організації дорожнього руху на кожну вулицю (дорогу) Хортицького району м. Запоріжжя повинні виконуватися відповідно СОУ 45.2-00018112-048:2010 «Безпека дорожнього руху. Проект (схема) організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення та вимоги до змісту»......" - даний СОУ втратив чинність з 01.01.2019 року відповідно до Наказу Про відміну стандартів УкрАвтоДору (УАД) від 14.12.2018 року №403. на підставі вищезазначеного прошу внести відповідні зміни в Додаток 3 тендерної документації.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення від 27 вересня 2019 року о 07:58 годині, тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району прийнято рішення про внесення відповідних змін до тендерної документації
Дата відповіді: 30.09.2019 17:22
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги, щодо наявності обов'язкових працівників

Номер: a5c25ed519eb4cc5a2a46acb0c143f98
Дата опублікування: 24.09.2019 12:34
Опис: Згідно вимог Додатку 1 Тендерної документації, необхідна наявність: - не менше 1 (одного) кваліфікованого інженера-геодезиста; - не менше 1 (одного) кваліфікаційного спеціаліста з інженерно – будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; Згідно вимог Додатку 3 Тендерної документації. Для виготовлення схем організації дорожнього руху по кожній дорозі (вулиці) повинні бути виконані такі комплекси робіт: - інженерно-вишукувальні, під час яких проводять обстеження умов дорожнього руху і заміряють конструктивні та інші елементи діючої ділянки дороги, в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху; - камеральні, якими оформляють результати інженерно-вишукувальних робіт та разом з іншою технічною документацією уточнюється існуючий стан визначеної ділянки дороги; Вказаний комплекс робіт, в повному обсязі, може виконати сертифікований інженер-геодезист. Кваліфікація спеціаліста з інженерно – будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань на відміну від інженера геодезиста дозволяє виконувати наступні роботи: - Виконання інженером-проектувальником геодезичний робіт на будівельному майданчику; - Інженерно-гідрологічних і гідрометеорологічних вишукування; - інженерно-геологічні вишукування інженером-проектувальником при реконструкції, та в процесі будівництва. Тобто роботи, які не передбачені при розробці схем організації дорожнього руху на дорогах Хортицького району м. Запоріжжя. Просимо привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства України, виключивши вимогу наявності не менше 1 (одного) кваліфікаційного спеціаліста з інженерно – будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення від 24 вересня 2019 року, тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району прийнято рішення про внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.09.2019 17:23