• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мобільні системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою для осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю

Торги відмінено

24 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 24 800.00 UAH
Період уточнення: 20.09.2019 23:21 - 08.12.2019 18:00
Відповідь надана

Дискримінаційна Вимога

Номер: 05f219f21c4f45239965826827590d83
Дата опублікування: 11.10.2019 13:54
Опис: Шановний замовник, Ми також є виробником персональних GPS-трекерів і можемо поставити по 21,5$ по курсу Нац. банку. Ми можемо поставляти теж по 1000 шт в місяць. Вимагаємо змінити вимоги, з розрахунку поставок партіями по 1000 шт на місяць або частіше (якщо постачальник може). З повагою очікую на відповідь
Відповідь: Доброго дня. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошторисні призначення на придбання мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою виділені на 2019 рік. Тому всі зобов’язання по договору поставки мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою, у разі його укладання, повинні бути виконані в вищезазначений період, а саме: протягом 2019 року.
Дата відповіді: 17.10.2019 09:46
Відповідь надана

Строки поставки некоретні!

Номер: dadfd1cb93e54dda8280bde701e84ac8
Дата опублікування: 11.10.2019 13:38
Опис: Шановний замовник, наша компанія є сертифікованим Українським виробником персональних GPS-трекерів. Ми виготовляємо модель яка відповідає технічним характеристикам заявленим у вимогах за ціною 22 USD $ за штуку. Однак строки виконання договору некоректні, оскільки їх не можливо виконати. Ми можем поставляти по 1000 штук на місяць. Окрім того, вже маємо кол-цетр, який відповідає вимогам. Вимагаємо, змінити строки поставки, на 8 місяців з дати підписання договору та вказати партії поставки -- по 1000 штук на місяць.
Відповідь: Доброго дня. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошторисні призначення на придбання мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою виділені на 2019 рік. Тому всі зобов’язання по договору поставки мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою, у разі його укладання, повинні бути виконані в вищезазначений період, а саме: протягом 2019 року.
Дата відповіді: 17.10.2019 09:45
Відповідь надана

Щодо еквіваленту

Номер: acb06d8bc2d0402099dbe4b6a7244239
Дата опублікування: 11.10.2019 10:19
Опис: Чому у Вашій ТД немає припису про еквівалент??? Адже відповідно до статті 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" - 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Таким чином Ваша ТД складена з порушенням вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", і не відповідає його вимогам. Тому вимагаємо внести зміни до технінчого завдання та додати до технінчого завдання припис про еквівалент, таким чином, як звучить в статті 21 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дякуємо!
Відповідь: Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому не є необхідним зазначати вираз "або еквівалент".
Дата відповіді: 17.10.2019 09:47
Відповідь надана

Щодо аналогічного

Номер: 54a712b8a65745dd8fb1ef44807afbe2
Дата опублікування: 11.10.2019 10:03
Опис: У ТД Ви визначаєте, що аналогічним договором є договір на суму не менше 200 тис. грн. Зідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може встановити один з таких критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнОГО договорУ, тобто одного будь-якого договору з аналогічним предметом закупівлі. Хіба Ви бачете в цій нормі закону додаткові вимоги до суми договору, об'єкта на якому надаються послуги, строків виконання, суб'єкта, якому надаються послуги? Ні? Ми також не бачимо. Тому виникає питання - на підставі чого Ви визначаєте якісь додаткові критерії до аналогічного договору, тим самим, ускладнюючи учасникам кваліфікаційні критерії? Знову ж таки має місце дискримінація, оскільки виходить, якщо учасник має договір на 199 тис., або на 180 тис. - то це не відповідність Вашій документації. Таким чином, учасник може мати необхідну матеріально-технічну базу, мати працівників, але не мати саме догвоору аналогіного на 200 тис. - він не може приймати участь у Вашій закупівлі, бо навіть не буде допущений до аукціону. Таким чином Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна, а отже, ми вимагаємо її виключити, бо вона порушує принципи ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінації учасників. Тому вимагаємо виключення зазначеної вимоги, бо в інакшому разі ваша документація буде оскаржена в АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування процедури (+врахуйте строк на розгляд скарги та строки на подачу, бо торги міжнародні). Таким чином в 2019 році Ви точне не підпишете договір, або підпишете в грудні 2019 і виконати його буде неможливо.
Відповідь: На засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання внесення змін до тендерної документації з зазначеного питання.
Дата відповіді: 17.10.2019 09:44
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: ada2048729dd49b889652f68dbfb8421
Дата опублікування: 11.10.2019 09:50
Опис: Шановний Замовнику, у тендерній документації Ви визначаєте вимогу про підтвердження приміщення площею не менше ніж 60 кв.м та не менше 20 кв.м. На підставі якого нормативно-правового акту визначена вимога щодо квадратури офісу? Чому саме 60 і 20? Якщо в учасника є офіс в 59,6 кв.м. - то виходить пропозиція буде відхилена? І чому саме така цифра? Чому не 120 кв.м, або навпаки не 66,6 кв.м.? Таким чином прописуючи, якісь уточнюючі характеристики - Ви обмежуєте коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі! А виходить, що складається враження - що у якогось конкретного учасника є такий офіс, саме з такою квадратурою! Таким чином Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна, а отже, ми вимагаємо її виключити, бо вона порушує принципи ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінації учасників. Тому вимагаємо виключення зазначеної вимоги, бо в інакшому разі ваша документація буде оскаржена в АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування процедури (+врахуйте строк на розгляд скарги та строки на подачу, бо торги міжнародні). Таким чином в 2019 році Ви точне не підпишете договір, або підпишете в грудні 2019 і виконати його буде неможливо.
Відповідь: На засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання внесення змін до тендерної документації з зазначеного питання.
Дата відповіді: 17.10.2019 09:43
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 0ac3d1d0fac9459e812a784f15c8dc03
Дата опублікування: 11.10.2019 09:48
Опис: Шановний Замовнику, у тендерній документації Ви визначаєте вимогу про підтвердження приміщення площею не менше ніж 60 кв.м та не менше 20 кв.м. На підставі якого нормативно-правового акту визначена вимога щодо квадратури офісу? Чому саме 60 і 20? Якщо в учасника є офіс в 59,6 кв.м. - то виходить пропозиція буде відхилена? І чому саме така цифра? Чому не 120 кв.м, або навпаки не 66,6 кв.м.? Таким чином прописуючи, якісь уточнюючі характеристики - Ви обмежуєте коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі! А виходить, що складається враження - що у якогось конкретного учасника є такий офіс, саме з такою квадратурою! Таким чином Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна, а отже, ми вимагаємо її виключити, бо вона порушує принципи ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінації учасників. Тому вимагаємо виключення зазначеної вимоги, бо в інакшому разі ваша документація буде оскаржена в АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування процедури (+врахуйте строк на розгляд скарги та строки на подачу, бо торги міжнародні). Таким чином в 2019 році Ви точне не підпишете договір, або підпишете в грудні 2019 і виконати його буде неможливо.
Відповідь: На засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання внесення змін до тендерної документації з зазначеного питання.
Дата відповіді: 17.10.2019 09:42
Відповідь надана

Строки поставки некоректні

Номер: e4fc13eb11bb4caa974230c87f08b676
Дата опублікування: 10.10.2019 20:08
Опис: Шановний Замовник! Наша компанія є розробником та виробником обладнання. Час початку аукціону: 26 листопада, 14:36, відповідно, після підписання договору залишається меньше одного місяця! За такий строк неможливо виготовити 8000 штук одиниць обладнання! Це обмежує конкуренцію. Скажіть, будь ласка, під яку компанію ви зробили тендер (яка завчасно знає що переможе і вже почала виробництво такої кількості, щоб встигнути зробити поставку у вказаний строк)? Реальний строк виробництва в Україіні складає 2000 штук на місяць. Вимагаємо змінити з цього розрахунку.
Відповідь: Доброго дня. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошторисні призначення на придбання мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою виділені на 2019 рік. Тому всі зобов’язання по договору поставки мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою, у разі його укладання, повинні бути виконані в вищезазначений період, а саме: протягом 2019 року.
Дата відповіді: 16.10.2019 18:35
Відповідь надана

Оренда приміщення, тощо (доповнення)

Номер: b2281b2f0100471b908c79f99940acc5
Дата опублікування: 06.10.2019 12:41
Опис: 2. Просимо продовжити строк поставки на 3 місяці. Оскльіки поставити 8000 штук меньше ніж за місяць - нереальна задача.
Відповідь: Доброго дня. Поставка мобільних системи екстреного оповіщення та подальша їх абонентська підтримка має бути здійсненна протягом 2019 року.
Дата відповіді: 09.10.2019 23:50
Відповідь надана

Оренда приміщення, тощо

Номер: e913a597095746968c870fe8ef8635b9
Дата опублікування: 05.10.2019 19:09
Опис: Шановний Замовник, Просимо Вас надати відповідь щодо наступних питань: 1. В ТД написана вимога наявності приміщення для виконання договору. Чи допускається оренда приміщення? Чи обов'язково мати його у власності? Чи достатньо орендувати приміщення? 2. В нас є серитфікаована модель пристрою, яка працює 1 добу. Чи буде відхилена така модель?
Відповідь: Доброго дня. Щодо питання першого: На підтвердження наявності у володінні приміщеннь Учасник надає копії правовстановлюючих документів на приміщення та/або копію відповідного договору, зокрема оренди, на цей бюджетний рік з актом прийому-передачі що підтверджує фактичне володіння приміщенням. Щодо питання другого: запропонований товар з абонентською підтримкою повинен повністю відповідати вимогам додатку 3 тендерної документації.
Дата відповіді: 10.10.2019 00:04
Відповідь надана

Запитання та вимоги щодо поставки

Номер: 7cff2b990ac1427290bd52a6031660ec
Дата опублікування: 03.10.2019 15:02
Опис: Шановний замовник! Будь ласка, надайте відповіді на наступні питання: 1. В додатку №1 пункті 3 є вимога надати підтвердження виконання договору: (накладна та банківська виписка Учасника). Згідно з чинним законодавством, товар може прийматись за Актом-прийому пеередачі. Це є порушенням, та обмежує конкуренцію. Вимагаємо доповнити цю вимогу: підтвердження виконання договору у вигляді накладної або акту прийому-передачі обладнання та банківську виписку Учасника. 2. Чи потрібно перелічувати поіменно працівників, які будуть виконувати договір? Якщо так, що вважається достатньою кількістю працівників? Що вважається "відповідним навчанням". Яке підтвердження вимагається? Чи достатньо довідки про попереднє проходження внутрішнього навчання в компанії? Чи потрібно вказувати кількість інженерів та перелічувати їх поіменно? Якщо так, яка кількість інженерів буде достатньою? 3. В договорі написано, що він діє до 2019 року, поставка товарів, надання послуг до 2019 року. Однак, в договорі значиться обслуговування протягом 2 місяців! Як можно обслуговувати 2 місяці, якщо аукціон буде лише 26 листопада? Залишеться 1 місяць - грудень до кінця року. Окрім того, неможливо здійснити поставку 8000 штук за 1 місяць! Вимагаємо змінити строк поставки товарів та надання послуг до 01 березня 2020 року. Для того, щоб виготовити таку кількість пристроїв, необхідно мінімум 3-4 місяці. 4. Коли буде дата розкриття пропозицій? Згідно розділу 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону", учасник має надати: "1) довідка (оригінал/копія), видана органом Міністерства внутрішніх справ не раніше 30 календарних днів до дати розкриття, про те, що: фізична особа (для фізичних осіб-підприємців), яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості; Дата подачі до 21-го жовтня, аукціон 26 листопада, тобто з часу подачі до аукціону більше 30 діб. 5. В нас є одна просертифікована модель пристрою яка має мікрофон, але не має динамік. Відповідно, не відповідає за критерієм наявності динаміку. Цінова пропозиція буде відхилена за критерієм невідповідності?
Відповідь: Доброго дня. Щодо питання першого: на засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. Щодо питання другого: поіменно перераховувати не потрібно, досить зазначити відповідну посаду і кількість наявних найманих працівників з урахуванням вимог додатку 1 та додатку 3 тендерної документації. Щодо питання третього: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Тому дата і час проведення електронного аукціону буде скореговано системою автоматично, в залежності від дати публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій. Поставка мобільних системи екстреного оповіщення та подальша їх абонентська підтримка має бути здійсненна протягом 2019 року. Щодо питання четвертого: дата розкриття зазначається у протоколі розкриття тендерних пропозицій, який формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом. Щодо питання п'ятого: запропонований товар з абонентською підтримкою повинен повністю відповідати вимогам додатку 3 тендерної документації.
Дата відповіді: 08.10.2019 23:03