• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

95 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
Період уточнення: 20.09.2019 15:47 - 25.09.2019 20:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: a7d7481262414f9a8937fb7a6cd2f827
Дата опублікування: 23.09.2019 06:36
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Щодо питання 1: В п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно Додатку 1 до ТД. В разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент» (згідно ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту повинні бути рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником. У випадку надання Учасником еквіваленту він повинен обов’язково надати у складі пропозиції технічні характеристики еквіваленту та порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого еквіваленту наведеним Замовником характеристикам». Форма Порівняльної таблиці щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару наведеним замовником характеристикам наведена у Додатку 8 до Тендерної документації. У Додатку 7 до ТД, в якому надана форма Тендерної пропозиції вказано, що Учасник не повинен відступати від даної форми, а у рядку 2 таблиці, наведеної у цієї формі, зазначено, що Учасник повинен вказати найменування для кожного запропонованого товару окремо, з урахуванням технічних характеристик. Щодо питання 2: У п. 5 розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, крім фізичних чи юридичних осіб, до яких застосовані санкції відповідно до Указу Президента від 14.05.2018 №126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Закону України «Про санкції». У п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі ті, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України, а також всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору». Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону. При здійсненні закупівлі ми дотримуємося принципів публічних закупівель, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Дата відповіді: 23.09.2019 12:02