-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об`єктів КП "Одесміськелектранс"
4 об’єкти
Торги відмінено
1 805 712.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
01.12.2016 16:55 - 09.12.2016 17:00
Відповідь надана
законодавчі зміни по мінімальній заробітній платі
Номер:
5939576c001b41b8a40b397f0775e78a
Дата опублікування:
07.12.2016 10:33
Опис:
у зв`язку із змінами в законодавстві
та підвіщенням рівня мінимальной заработной плати на початку 2017 року до рівня 3200грн в місяць, чи враховано в даній плановій ціні даного тендеру ці законодавчі зміни? Як що ні, то яким чином замовник планує врахувати ці зміни в подальшій работі з перможцем торгів, тому що договор планується заключатися строком на один рік.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Засіданням тендерного комітету № 6 від 08.12.2016 р. затверджено рішення щодо відміни торгів.
Дата відповіді:
08.12.2016 14:51
Відповідь надана
вартість предмета закупівлі
Номер:
1a65ddea56644dc49c7ddbe7e4bea200
Дата опублікування:
07.12.2016 10:03
Опис:
відповідь Замовника"Шановний Учаснику! КП «Одесміськелектротранс» розглянуто Ваше звернення щодо надання роз’яснення по предмету закупівлі Послуги з охорони об`єктів КП «Одесміськелектротранс». Розрахунок очікуваної вартості витрат на оплату праці розраховувався виходячи з встановленого окладу, а не людина/годин, як вказано в Вашому розрахунку."
При цьому якщо уважно прочитати умови договору то в пункті 2. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, підпункті 2.3 Зазначено, що переможець торгів повинен вказати: Вартість послуг за Договором.
Вартість послуг за місяць. Вартість поста охорони 24 год.
як шо Замовник при розрахунку бюджету пропозиції, не виходив з мінімальної ціни за одну годину, а розраховував виходячи з встановленого окладу, то навіщо в договорі потрібно вказувати вартість поста за 24 години??
Відповідь:
Шановний Учаснику! Засіданням тендерного комітету № 6 від 08.12.2016 р. затверджено рішення щодо відміни торгів.
Дата відповіді:
08.12.2016 14:51
Відповідь надана
Бюджет не обеспечивает уплату налогов и сборов участника
Номер:
7d1d17ca67fb4d3aab4c4e069ca08fd1
Дата опублікування:
06.12.2016 12:05
Опис:
Этот расчет можно сделать и исходя из установленного оклада, как Вы указываете, но по сути это ничего не меняет.
Раздел V Оцінка тендерної пропозиції, п. 1 тендероноой документации гласит: «Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.».
Однако минимальная оплата труда (с учетом всех обязательных платежей) в настоящее время составляет: 1600 (грн., минимальная заработная плата декабрь 2016 г.) + 106,67 (грн., доплата за работу в ночные часы) + 46,6 (грн., доплата за работу в праздничные дни) + 114,98 (грн., начисление отпускных) = 1868,25 грн без НДС.
Єдиний соціальний внесок (22%) на эту сумму составит 411,01 грн. без НДС.
Таким образом, только минимальная оплата труда и єдиний соціальний внесок на нее составят 2279,26 грн. без НДС. Необходимо учитывать, что труд охранника являеться квалифицированным трудом и согласно листа Державної інспекції України з питань праці від 15.09.2014 №32-21/01-1715 он должен превышать минимальную заработную плату по стране, тем более, что требование Заказчика, чтоб охранники были 3 разряда.
Количество часов для охраны одного поста составляет 24 (количество часов охраны в сутки)* 365 (количество суток охраны) = 8760 часов.
Согласно листа Міністерства соціальної політики № 10846/0/14-15/13 вiд 20.07.2015 р. «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2016 рік» середньомісячна норма робочого часу у 2016 році, годин у місяць составляет 166,917 часов и на год - 2003 часа.
Отсюда норма количества работников для охраны одного круглосуточного поста составит 8760 (часов охраны в год) : 2033 (часов, норма рабочего времени в год на одного работника) = 4,37
Таким образом:
- расходы на фонд оплаты труда одного круглосуточного поста и єдиний соціальний внесок на него в месяц на составит 4,37 (норма количества работников для охраны одного круглосуточного поста) * 2279,26 (грн., минимальная оплата труда и єдиний соціальний внесок на нее на одного сотрудника охраны без НДС) = 9960,37 грн.;
- расходы на фонд оплаты труда одного круглосуточного поста и єдиний соціальний внесок на него в год на составит 9960,37 (грн. без НДС) * 12 (месяцев) = 119524,39 (грн. без НДС);
- расходы на фонд оплаты труда 15 круглосуточных постов и єдиний соціальний внесок на него в год составят 119524,39 (грн. без НДС, фонд оплаты труда одного круглосуточного поста и єдиний соціальний внесок на него в год) * 15 = 1792865,85 (грн. без НДС);
- с учетом НДС расходы на фонд оплаты труда 15 круглосуточных постов и єдиний соціальний внесок на него в год составят 1792865,85 (грн. без НДС) * 1, 2
= 2 151 439, 02 (грн. с НДС)
Бюджет Заказчика - 1 805 712 грн. з ПДВ
Таким образом, бюджет, данный Заказчиком, не покрывает даже расходов участника з «урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування», не говоря уже об общепроизводственных и административных расходах участника, расходах на использование пульта централизованного наблюдения и групп быстрого реагирования, расходах на установку и эксплуатацию системы видеонаблюдения.
Просим дать разъяснение по данному вопросу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Засіданням тендерного комітету № 6 від 08.12.2016 р. затверджено рішення щодо відміни торгів.
Дата відповіді:
08.12.2016 14:50
Відповідь надана
дата подачі пропозицій
Номер:
da2e2e7becc645658ad7c8d9df08ea12
Дата опублікування:
05.12.2016 17:46
Опис:
у документації вказано - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 10 год. 00 хв., 19.12.2016 р.
при цьому система закупівель вказує кінцеву дату подання пропозицій: до 17 год. 00 хв., 19.12.2016 р.
просимо виправити дату подачі пропозицій на вірну
Відповідь:
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що електрона система закупівель працює в автоматичному режимі і самостійно встановлює час подання пропозицій. У разі невідповідності інформації, зазначеної під час оголошення закупівлі, з інформацією, що зазначена у прикріплених документах, пріоритетною вважається інформація встановлена системою, тобто кінцева дата подання пропозицій: до 17 год. 00 хв., 19.12.2016 р.
Дата відповіді:
06.12.2016 09:59
Відповідь надана
Бюджет не обеспечивает уплату налогов и сборов участника
Номер:
a91084ece2ef46ea858c1811b0367dfb
Дата опублікування:
02.12.2016 14:21
Опис:
Согласно Додатка 5 тендерной документации количество часов охраны составляет : 15 (постов) * 24 (количество часов охраны в сутки)* 365 (количество суток охраны) = 131400 часов.
Стоимость чел/час охраны одного поста, предусмотренного бюджетом Заказчика составляет 1805712 ( грн. с НДС) / 131400 (часов) = 13,74 (грн. с ПДВ)
Раздел V Оцінка тендерної пропозиції, п. 1 тендероноой документации гласит: «Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.»
Однако минимальная оплата труда (с учетом всех обязательных платежей) в настоящее время составляет: 9,59 (грн., минимальная тарифная ставка декабрь 2016 г.) + 0,64 (грн., доплата за работу в ночные часы) + 0,28 (грн., доплата за работу в праздничные дни) + 0,69 (грн., начисление отпускных) = 11,2 грн без НДС.
Єдиний соціальний внесок (22%) на эту сумму составит 2,46 грн. без НДС.
Таким образом, только минимальная оплата труда и єдиний соціальний внесок на нее составят 13,66 грн. без НДС. Необходимо учитывать, что труд охранника являеться квалифицированным трудом и согласно листа Державної інспекції України з питань праці від 15.09.2014 №32-21/01-1715 он должен превышать минимальную заработную плату по стране, тем более, что требование Заказчика, чтоб охранники были 3 разряда.
Таким образом, бюджет, данный Заказчиком, не покрывает даже расходов участника з «урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування», не говоря уже об общепроизводственных и административных расходах участника, расходах на использование пульта централизованного наблюдения и групп быстрого реагирования, расходах на установку и эксплуатацию системы видеонаблюдения.
Просим дать разъяснение по данному вопросу.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
КП «Одесміськелектротранс» розглянуто Ваше звернення щодо надання роз’яснення по предмету закупівлі Послуги з охорони об`єктів КП «Одесміськелектротранс». Розрахунок очікуваної вартості витрат на оплату праці розраховувався виходячи з встановленого окладу, а не людина/годин, як вказано в Вашому розрахунку.
Дата відповіді:
05.12.2016 15:31