-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Рації
Рації
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 3 206 днів назад
76 056.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
Період уточнення:
28.11.2016 10:06 - 02.12.2016 10:00
Відповідь надана
Застосування Vertex VX-261 згідно Закону України "Про радіочастотний ресурс...."
Номер:
92391476309d4f0e8ffc7df10ff820b9
Дата опублікування:
29.11.2016 16:01
Опис:
Згідно Закону України "Про радіочастотний ресурс..." Замовник повинен мати частоти, як спецкористувач, або використовувати рації, які не підлягають ліцензійному використанню. Чи є ця вимога актуальною та не покладе у подальшому Замовник на Переможця витрати, повязані з регістрацією даної радіостанції у відповідних органах з оформленням Дозволів на використання?
Відповідь:
Ні, зазначені у Вашому звернені витрати, які можуть виникнути, на переможця не покладатимуться.
Дата відповіді:
01.12.2016 17:35
Відповідь надана
загальне питання щодо умов закупівлі
Номер:
e447362434c44fe9beb33cd74c29aef1
Дата опублікування:
28.11.2016 14:25
Опис:
Є кілька питань стосовно закупівлі:
1) Згідно Закону України Про публічні закупівлі (Розділ 4, ст. 22) : «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» Чому Ваша документація не містить обґрунтування необхідності закупівлі конкретно Vertex VX-261 та виразу "або еквівалент"?
2) Якого діапазону мають бути радіостанції VHF(136-174МГц) чи UHF(400-470 МГц)?
3) Чи вважатиметься причиною для відхилення пропозиції пропонування еквівалентної продукції, яка повністю відповідає заявленим технічним характеристикам?
Відповідь:
Доброго дня.
Щодо питання № 1.
Слід зазначити, що використання обладнання, що закуповується, сприятиме економії бюджетних коштів через відсутність необхідність закупівлі послуг мобільного зв’язку. Крім того, є суттєві переваги над мобільним зв’язком, а саме: можливість координації та спілкування з декількома особами одночасно; можливість використання за несприятливих погодних умов, у періоди необхідності оперативного зв"язку, в умовах відсутності мобільного зв’язку (або у «роумінгу» - під час проведення змагань та/або тренувальних зборів за кордоном).
При цьому варто виділити низку особливостей та переваг під час використання радіостанцій в залежності від виду спорту:
1. Гірськолижний спорт - координація дій між особами на старті та фініші, ведення проміжних результатів та надання вказівок спортсменам.
2. Лижні гонки та біатлон - координація дій між тренерами, оперативне відстеження позиції спортсменів на дистанції, часу проходження дистанції суперниками, кількості влучних пострілів на вогневому рубежі.
3. Легка атлетика - координація між тренерами (інформація щодо готовності спортсмена у зоні збору спортсменів перед стартом (кол-рум), виведення спортсменів на старт, відслідковування та координація дій технічного, медичного персоналу під час проведення кількох видів програми одночасно (наприклад, штовхання ядра та бігові дисципліни).
4. Велоспорт - комунікація та координація дій веломеханіків, тренерів та медичного персоналу під час ведення спортсменів по дистанції.
Для інших видів спорту (загалом) – координація дій тренерів за умов проведення змагань на великих або кількох об’єктах одночасно.
Слід також зосередити увагу про факт використання зазначеного обладнання в роботі з і спортсменами з інвалідністю, що потребує особливої якості зв’язку при здійсненні комунікацій під час змагань та/або тренувань.
З огляду на зазначені критерії, існує потреба у закупівлі обладнання з найкращим співвідношенням «ціна/якість». Тому під час дослідження відповідного ринку з огляду на специфічність потреб Замовника було прийнято рішення щодо закупівлі радіостанцій Vertex Standard VX-261.
Так, відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є необхідним, таке посилання повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Проте, оскільки вартість зазначеної закупівлі є меншою ніж 200 000 грн., то норми Закону України «Про публічні закупівлі не поширюються на цю закупівлю, а тому вживання виразу «або еквівалент» в даному випадку не є обов’язковим.
Водночас, усвідомлюючи необхідність дотримання принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником, з метою створення належних умов для добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, не встановлювались особливі (додаткові) вимоги до учасників та/або способу(ів) документального підтвердження відповідності товару, запропонованого учасником, вимогам Замовника – учасник для участі у процедурі закупівлі повинен подати лише один (!) документ – цінову пропозицію за установленою формою.
Щодо питання 2. Відповідні зміни в частині визначення частотного діапазону були внесені до документації та оприлюднені в електронній системі закупівель.
Щодо питання 3. Під час заповнення цінової пропозиції за формою, зазначеною у документації, учасник підтверджуватиме згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, зазначеними у цій документації, тому пропозиція стосовно укладання договору щодо іншого типу обладнання, ніж вказаний у документації, буде неприйнятною для Замовника.
Дата відповіді:
01.12.2016 17:29