• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Настельна чи настінна освітлювальна арматура (настельні світильники; настінна освітлювальна арматура; настінні світильники тощо)

Торги не відбулися

100 425.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 503.00 UAH
Період уточнення: 18.09.2019 10:55 - 23.09.2019 14:00
Відповідь надана

Аналог

Номер: 29df3ad82c7147578e2f201357ecc514
Дата опублікування: 19.09.2019 11:29
Опис: Доброго дня! Чи буде прийнято до розгляду світильник з колеровою температурою 4000К? Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Так.
Дата відповіді: 19.09.2019 14:20
Відповідь надана

Тендерна документація Замовника

Номер: 05594b86bc804e4591bc8f82fe9b4498
Дата опублікування: 18.09.2019 13:23
Опис: Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. Таке заволодіння шахраями персональними даними є злочином, і команда ProZorro, занепокоєна неправомірним використанням персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації щодо запитів персональних даних (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Також нагадуємо Вам, що кожен з Учасників детально підтверджує свої персональні данні (паспорт та картку платника податків) на етапі реєстрації підприємства чи реєстрації змін, внаслідок чого отримує виписку/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - ЄДР). Виписку чи витяг з ЄДР, Учасники надають в складі своєї пропозиції та завантажують в систему електронних закупівель. У разі бажання додаткового підтвердження інформації про Учасника та його керівництво, Замовник завжди має можливість безкоштовно переглянути її в ЄДР на сайті Міністерства юстиції України (usr.minjust.gov.ua) в будь-який момент на поточну дату. Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками копії паспорту та картки платника податків або переглянути умови їх надання Замовнику на інші, де Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю, надає Замовнику (за потреби) в паперовому вигляді вищезазначені документи за підписом та печаткою, без права їх розміщення у відкритому доступі системи електронних публічних закупівель.
Відповідь: Прийняли до уваги. При наступних закупках видалемо з переліку такі документи.
Дата відповіді: 20.09.2019 11:38