-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля картриджів, тонерів та витратних матеріалів
Завершена
466 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 668.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 668.00 UAH
Період уточнення:
17.09.2019 15:57 - 27.09.2019 14:00
Відповідь надана
Оригінал / еквівалент
Номер:
c621dc85c14541059172dc1c11a20eb6
Дата опублікування:
25.09.2019 17:16
Опис:
У вимозі - "У разі, якщо учасник запропонує еквівалентний товар згідно Технічних вимог, учасником надається у складі тендерної пропозиції лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого учасником еквівалентного товару без погіршення технічних та якісних характеристик обладнання, із збереженням умов гарантійної підтримки від виробника обладнання." прохання конкретизувати - "...лист від виробника друкуючого обладнання (принтерів, МФУ) ....", ".... умов гарантійної підтримки від виробника обладнання (принтерів, МФУ) ...."
Відповідь:
Картриджі XEROX WC3335/3345 Black (11000стр) (106R03625), XEROX WC3335/3345/PH3330 ДРАМ КАРТРИДЖ Black (30000 стр) (101R00555), які планується придбати відповідно до оголошення будуть використані для копіювально-розмножувальної техніки Замовника, на яку, на сьогоднішній день, поширюється дія безкоштовного гарантійного обслуговування.
Згідно гарантійного талону від виробника обладнання, не підлягає безкоштовному гарантійному ремонту обладнання, яке вишло із ладу у результаті використання неоригінальних витратних матеріалів та запасних частин.
Враховуючи, що ГУ ДФС у Херсонській області , Автономній Республіці Крим та м. Севастополі є бюджетною установою і фінансується з Державного бюджету, з метою ефективного використання державних коштів, для забезпечення коректної роботи копіювальних пристроїв, якісного друку документів, а також для усунення ризику виходу з ладу копіювальної техніки, для Замовника вкрай важливо здійснити закупівлю оригінальних картриджів для XEROX WC3335/3345
Дата відповіді:
26.09.2019 15:41
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
bfd6c0b889d74eb0a4ae553ea4a3698d
Дата опублікування:
25.09.2019 10:55
Опис:
Добрий день, чи буде Замовником розглянута пропозиція з еквівалентним товаром, що матиме аналогічні технічні, якісні характеристики? Варто звернути увагу, що п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає неможливість посилання у тендерній документації виключно на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте, якщо таке посилання необхідне для замовника, він повинен надати обґрунтування, а специфікація все одно повинна містити вираз «або еквівалент», так як не зазначення цього виразу спричиняє дискримінацію інших учасників, що пропонують еквівалент, та порушує положення ст. 3 і 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому, просимо, надати обґрунтовану відповідь про причини вимоги у документації виключно оригіналів картриджів перерахованих у Додатку №4 до Тендерної документації. Як використання еквівалентів предмета закупівлі може погіршити якість роботи співробітників вашої установи, за умови, якщо еквіваленти будуть мати ті ж характеристики, що й оригінали?
Відповідь:
Тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді:
25.09.2019 15:52
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
738a72843fdc4b47823cb32fe110f6bb
Дата опублікування:
18.09.2019 09:57
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Для забезпечення коректної роботи копіювальних пристроїв, якісного друку документів та з метою усунення ризику виходу з ладу копіювальної техніки, наявної у Замовника, картриджі мають бути лише оригінальними. Запропонований Вами товар має повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі визначених в додатку 4 тендерної документації.
Згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна фізичної особи-підприємця буде розглядатися як остаточна, без додавання сум ПДВ.
Дата відповіді:
24.09.2019 10:34