-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо)
Строк поставки партії Товару : протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця
Завершена
1 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1.7% або 20 000.00 UAH
Період уточнення:
17.09.2019 14:46 - 23.09.2019 20:00
Відповідь надана
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
557a665e19724a20916c346799b6df25
Дата опублікування:
23.09.2019 19:57
Опис:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-09-17-001321-b по предмету закупівлі Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо) в Тендерній документації Замовника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
1. Якщо ринкова ціна Товару на день фактичної передачі Постачальником Товару (нарахованого на смарт-картку, штрих-картку або безстроковий бланк-дозвіл) (чи частини (партії) Товару) є нижчою, ніж встановлена цим Договором, ціна Товару (його відповідної частини (партії)) знижується до рівня ринкової, з урахуванням норм законодавства України у сфері публічних закупівель. Для цілей цього Договору ринкова ціна визначається на підставі проведеного Покупцем моніторингу цін на ринку палива, у тому числі на підставі інформації оприлюдненої у мережі Інтернет.
2. У будь-якому випадку ринкова ціна Товару на день передачі Товару (чи його частини), не може бути вищою за рівень цін, що застосовуються для роздрібної реалізації Товару у відповідний день в мережі автозаправних станцій/пунктів Постачальника (далі – «АЗС Постачальника»).
3. У разі відмови Постачальника зменшити ціну Товару при наявності обставин, указаних у пункті 3.4 цього Договору і при цьому не надавши висновку Торгово-промислової палати або іншого уповноваженого органу (установи, підприємства), який підтверджує відповідність запропонованої Постачальником ціни ринковій, Покупець має право відмовитися від отримання Товару (відповідної частини (партії) Товару) та виконання зобов’язань за цим Договором, відмовившись від Договору в односторонньому порядку у повному обсязі або частково.
4. У разі ініціювання Постачальником збільшення ціни за одиницю Товару через збільшення цін на пально-мастильні матеріали на ринку України та у власній мережі автозаправних станцій/пунктів (або мережі, що знаходиться в користуванні), Постачальник зобов’язаний в будь якому разі поставити Покупцю не менше 30 % від загального обсягу Товару за цінами, які склались за результатом процедури закупівлі та визначені в укладеному Договорі.
З огляду на вищеописане повідомляємо наступне, інформація щодо середньоринкових цін, для зміни ціни за одиницю товару в договорі, має мати документальне підтвердження уповноваженого на те органу, такого як Торгово-промислова палата України, а зміна ціни на підставі проведеного Покупцем моніторингу цін на ринку палива, у тому числі на підставі інформації оприлюдненої у мережі Інтернет, не являється достатньою підставою для зниження ціни.
Важливо зазначити, що закупівля талонів являється оптовою закупівлею і керуватися цінами роздрібної торгівлі не є доречним в даному випадку.
Щодо зобов’язання Постачальника поставити Покупцю не менше 30 % від загального обсягу Товару за цінами, які склались за результатом процедури закупівлі та визначені в укладеному Договорі, повідомляємо, що відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Оскільки, чинним законодавством України передбачено, що Постачальник має право на збільшення ціни за одиницю товару, у разі коливання цін такого товару на ринку, вимога поставити Покупцю не менше 30 % від загального обсягу Товару за цінами, які склались за результатом процедури закупівлі та визначені в укладеному Договорі, суттєво обмежує права Учасника.
Звертаємо увагу, що ринок нафтопродуктів не є стійким і передбачити коливання цін на місяць вперед не є можливим.
Варто зауважити, що Законом України «Про публічні закупівлі» немає заборони про збільшення ціни за одиницю товару, у разі коливання ціни на ринку не більше, ніж на 10%.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Вилучити пункт: Якщо ринкова ціна Товару на день фактичної передачі Постачальником Товару (нарахованого на смарт-картку, штрих-картку або безстроковий бланк-дозвіл) (чи частини (партії) Товару) є нижчою, ніж встановлена цим Договором, ціна Товару (його відповідної частини (партії)) знижується до рівня ринкової, з урахуванням норм законодавства України у сфері публічних закупівель. Для цілей цього Договору ринкова ціна визначається на підставі проведеного Покупцем моніторингу цін на ринку палива, у тому числі на підставі інформації оприлюдненої у мережі Інтернет.
2. Вилучити пункт: У будь-якому випадку ринкова ціна Товару на день передачі Товару (чи його частини), не може бути вищою за рівень цін, що застосовуються для роздрібної реалізації Товару у відповідний день в мережі автозаправних станцій/пунктів Постачальника (далі – «АЗС Постачальника»).
3. Вилучити пункт: У разі відмови Постачальника зменшити ціну Товару при наявності обставин, указаних у пункті 3.4 цього Договору і при цьому не надавши висновку Торгово-промислової палати або іншого уповноваженого органу (установи, підприємства), який підтверджує відповідність запропонованої Постачальником ціни ринковій, Покупець має право відмовитися від отримання Товару (відповідної частини (партії) Товару) та виконання зобов’язань за цим Договором, відмовившись від Договору в односторонньому порядку у повному обсязі або частково.
4. Вилучити вимогу щодо зобов’язання Постачальника поставити Покупцю не менше 30 % від загального обсягу Товару за цінами, які склались за результатом процедури закупівлі та визначені в укладеному Договорі
Відповідь:
Зазначені вимоги включені до тендерної документації для убезпечення від недобросовісних постачальників та дотримання основних принципів закупівель: добросовісна конкуренція, максимальна економія, тощо.
Дата відповіді:
25.09.2019 16:38
Відповідь надана
перелік документів
Номер:
29c94d7e40404fb5bb3e69ee016fabe1
Дата опублікування:
20.09.2019 15:05
Опис:
Доброго вечора, скажіть будь-ласка, чи не призведе до відхилення нашої пропозиції, якщо наша компанія подасть тільки паспорт якості на товар без сертифікату відповідності? Хоча в документації написано, що подається і паспорт якості, і сертифікат - в оману вводить фраза "інші документи" без конкретизації які саме.
Відповідь:
Учасник повинен надати всі документи, що вимагались тендерною документацією. Необхідно подати скановані копії паспортів якості та сертифікатів відповідності на товар.
Дата відповіді:
23.09.2019 12:19
Відповідь надана
сертифікація товару.
Номер:
82ae341e9c374942968bed89b4ebef96
Дата опублікування:
20.09.2019 15:02
Опис:
Якій особі має бути виданий сертифікат якості на товар. Учаснику чи іншій особі (вкажіть конкретно якій)?
Відповідь:
Сертифікат якості на товар має бути виданий Учаснику.
Дата відповіді:
20.09.2019 16:40
Відповідь надана
проект договору
Номер:
648becebee934e3cbd9426cfa1e17a05
Дата опублікування:
18.09.2019 14:47
Опис:
В проекті договору вживаються в одному місці термін "Покупець", а в іншому "Замовник". Вважаємо, виправлення цих помилок повинно бути здійснено шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь:
Проект договору в тендерній документації не є остаточним, та в процесі підготовки його до підпису та узгодження в нього можуть вноситися поправки, тому внесення змін до тендерної документації є не доцільним.
Дата відповіді:
18.09.2019 15:14
Відповідь надана
В проекті договору в одному місці вжива
Номер:
fa4a9329b6de461c80ba5cc7027b833d
Дата опублікування:
18.09.2019 14:45
Відповідь:
?
Дата відповіді:
18.09.2019 15:02
Відповідь надана
Порушення форми оголошення
Номер:
abad20a815674b6a963a4628a30e752c
Дата опублікування:
18.09.2019 13:41
Опис:
В порушення наказу МЕРТ від 22.03.2016 № 490 (із змінами внесеними відповідно до наказу від 21.03.2019 № 463) в оголошенні про проведення відкритих торгів ВІДСУТНЯ інформація про джерело фінансування закупівлі. Згідно проекту договору також не відомо, чи закупівля здійснюється за рахунок бюджетних коштів чи ні. Прошу внести зміни до оголошення про проведення закупівлі або тендерної документації та зазначити відповідну інформацію. На всяк випадок нагадуємо, що технічна можливість для внесення такої інформації є - шляхом доповнення зокрема найменування предмету закупівлі.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Зазначена помилка вже виправлена.
Дата відповіді:
18.09.2019 14:23
Відповідь надана
Дороги государственного значения
Номер:
2ae3d15795904a36b908014294faaa50
Дата опублікування:
18.09.2019 09:58
Опис:
Расшифровка определения "автодороги государственного значения" взята из приказа Госкомстата № 441/481 от 15.07.2004, который уже не действует (утратил свою силу). В постановлении № 1306 указано совершенно другое определение. Принимая во внимание неопределенность, которая допущена Вашей компанией при трактовке термина документации, что в свою очередь может повлиять на результаты оценки предложений, просим предоставить четкий список дорог государственного значения.
Відповідь:
Перепрошуємо за не точну відовідь на запитання. Ви можете ознайомитись з точним переліком доріг державного значення, який зазначений в Постанові Кабінету міністрів України від 30 січня 2019 року № 55 "Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення" за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/55-2019-%D0%BF.
Дата відповіді:
18.09.2019 15:12
Відповідь надана
Требования к предмету закупки
Номер:
9dab10d692334b39b40a7bcc266b29bc
Дата опублікування:
17.09.2019 16:46
Опис:
Доброго времени суток. Просим уточнить, каким действующим нормативным актом утвержден перечень дорог государственного значения? Если такового нет, просим в тендерных документах четко указать на каких именно дорогах должны находится АЗС. Заранее благодарны за сотрудничество.
Відповідь:
Доброго дня!
Про Правила дорожнього руху
Постанова Кабінету Міністрів України; Перелік, Правила від 10.10.2001 № 1306
Автомобільні дороги державного значення — дороги, суміщені з міжнародними транспортними коридорами та міжнародними автомагістралями категорії "Є", з'єднують столицю України — місто Київ з адміністративним центром АР Крим, адміністративними центрами областей та містами державного підпорядкування, основні міжнародні прикордонні пункти пропуску автомобільного транспорту, морські та авіаційні порти міжнародного значення, найважливіші об'єкти національного культурного надбання, курортні зони та великі промислові і культурні центри країни.
Дата відповіді:
18.09.2019 08:59