-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інструмент для поточного утримання колії (Шаблон колієвимірювальний)
Джерело фінансування-власні кошти.
Торги відмінено
834 821.76
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 174.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 174.11 UAH
Період уточнення:
17.09.2019 10:38 - 02.11.2019 10:00
Відповідь надана
Про надання пояснень і внесення змін в тендерну документацію
Номер:
e97e228a711e44d994f16907d8e4b233
Дата опублікування:
21.09.2019 19:13
Опис:
Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), просимо надати розяснення та внести відповідні зміни в ТД з наступних питань.
1. В Додатку 2 тендерної документації (п.4. Технічна характеристика) міститься вимога, що «Товар повинен відповідати нормативно-технічної документації відповідно до якої виготовляються.»
Данна вимога протерічить Статтею 22 - Закону, згідно якої «2. Тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.»
Основні технічні вимоги, норми і правила улаштування та утримання залізничної колії, а предмет закупівлі використовується саме для цих цілей, прописані в Інструкція з улаштування та утримання колії залізниць України ЦП-0269, затверджена наказом Укрзалізниці від 01.03.2012 р. №072-Ц (далі Інструкція).
Тому просимо виконати вимоги Закону і внести зміни в п.4 Технічна характеристика тендерної документації, виклавши його в наступній редакції:
«Товар повинен забезпечувати виконання робіт по контролю параметрів залізничної колії, передбачених вимогами Інструкція з улаштування та утримання колії залізниць України ЦП-0269, затверджена наказом Укрзалізниці від 01.03.2012 р. №072-Ц.», або надати роз'яснення, чому таке посилання на відомчий нормативний документ не вказується.
До відома, вимоги нормативної документації виробників не завжди відповідають вимогам не тільки Інструкції, а навіть вимогам ТД, але чомусь тендерний комітет ці невідповідності не враховував при оцінці тендерних пропозицій.
2. В технічних характеристиках зазначена така важлива функція, як «діапазон виміру відносного піднесення рельєфу (рівня), приведеного до бази 1600 мм: 0 - 160 мм;»
По-перше, формулювання піднесення рельєфу (рівня) є неправильним, бо згідно Інструкції міряється «підвищення рейки (рівня)» або підвищення рейкової нитки. Тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
По-друге, просимо надати пояснення, чому відсутня вимога до такої важливої технічної характеристики як ціна поділки шкали рівня і границі допустимої похибки вимірювання підвищення рейки.
В черговий раз звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог пункту 2.1.4 Інструкції розрахункові підвищення зовнішньої рейки приймаються кратні 5 мм. Як видно з табл.2.2 Інструкції, підвищення для кривих радіусів 200 м – 4000 м прийняті кратності 5 мм. Тобто, при проведені вимірювань підвищення зовнішньої рейки в колії необхідною для колієвимірювальних шаблонів є ціна поділки шкали рівня 1 мм, яка дозволяє об’єктивно проводити вимірювання для кривих із встановленим підвищенням кратності 5 мм.
Відповідно до вимог пункту 2.1.6 Інструкції відвід підвищення зовнішньої рейкової нитки кривої повинен бути плавним і не повинен перевищувати граничних значень. Як видно з табл. 2.5 Інструкції для визначення середнього ухилу відводу підвищення зовнішньої рейки в кривих і забезпечення безпеки руху поїздів необхідно провести вимірювання підвищення зовнішньої рейки в кривих на ділянці відводу з точністю до 1 мм.
Як видно з таблиці Д.8.8 ЦП-0269 [в], для визначення допустимої швидкості руху поїздів, яка залежить від ступеня відступу за рівнем, необхідно вимірювати взаємне положення рейкових ниток за рівнем з точністю до 1 мм.
Таким чином відповідно до вимог нормативних документів, (Закон, як вказувалося вище, вимагає дотримання діючих національних норм) щодо вимірювань параметрів залізничної колії, які діють на залізничному транспорті України, для вимірюванні та об’єктивної оцінки такого параметру, як «підвищення рейки (рівня)», необхідно мати ціну ділення шкали рівня колієвимірювального шаблону величиною 1 мм.
Тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, або надати пояснення чому такий важлива технічна характеристика ігнорується.
3. В Додатку 2 ТД в технічних характеристиках вказано: «діапазон значень розміру бічного зносу колійної рейки, не менше 0 - 15 мм». (в Вашій тендерній документації 2018р. цей діапазон зазначався від 0 ... до 20 мм) Просимо надати пояснення, яким нормативним документом Ви керувалися, при визначенні мінімально допустимого діапазон бокового зносу рейки.
В черговий раз звертаємо Вашу увагу, що в Інструкції цей параметр чітко визначається і має дуже важливе значення для забезпечення безпеки руху. Згідно Інструкції: «Допустима швидкість руху поїздів на ділянках колії з боковим зносом головки рейок, що перевищує нормативний визначається відповідно до таблиці Д.8.16 Додатку Д.8 Інструкції ЦП-0269 [в]. У якості нормативних величин бокового зносу, за яких приймається рішення про обмеження швидкості або закриття руху поїздів у цій таблиці зазначені: 13 мм, 15 мм, 18 мм, 21-26 мм, більше 26 мм.»
Таким чином діапазон вимірювання бокового зносу головки рейки, згідно з вимогами галузевого нормативного документу (Інструкції ), має бути не меншим 26 мм.
Якщо така позиція Замовника обумовлена можливістю вимірювання цього параметру іншим інструментом, наприклад штангенциркулем ПШВ, тоді як це буде відповідати суті Вашої відповіді на аналогічну вимогу в 2018р., в якої Ви стверджували, що:
«Замовник зацікавлений в поліпшенні умов роботи працівників, у тому числі шляхом забезпечення їх інструментом який більш зручний у використанні. Тому збільшення габаритних розмірів та ваги шаблонів на 1 кг (тобто на 30%) є суттєвим фактором, який підвищить втомлюваність робітників та негативно впливатиме на якість їх роботи»,
так як для вимірювання бокового зносу рейки Вашим працівникам знадобиться мати при собі не тільки колієвимірювальний шаблон, а і штангенциркуль ПШВ й працювати не з одним, а з двома інструментами, що явно додає незручностей і збільшує загальну вагу інструментів, які необхідно працівникам мати при собі до 3,9кг (маса штангенциркуля ПШВ 0,9кг).
Зважаючи на викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, зазначивши діапазон значень розміру бічного зносу колійної рейки, не менше 0 - 26 мм, що буде відповідати Інструкції, або надати пояснення, чому внести таку зміну не можливо.
4. Саме з цієї причини колієвимірювальний шаблон з масою до 3,45кг, але який забезпечує вимірювання бокового зносу від 0 до 26мм, є більш зручним і легшим ніж 2 засобу вимірювання: шаблон колієвимірювальний з масою 3кг, який потребує для вимірювання бокового зносу від 15 до 26мм ще і додаткового застосування штангенциркуля ПШВ з масою 0,9кг, а їх загальна маса складає 3,9кг. Тому просимо збільшити допустиму масу шаблона до 3,45кг і внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня Шановний учасник!
Повідомляємо що Ваше питання розглянуто, та у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
25.09.2019 16:44