-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Олива та мастило
Завершена
91 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 910.00 UAH
мін. крок: 1% або 910.00 UAH
Період уточнення:
16.09.2019 16:59 - 19.09.2019 17:04
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
8119d39ff0874afb8770327d7eb751d5
Дата опублікування:
17.09.2019 10:49
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1.Щодо першого питання: повідомляємо Вам, що жодної торгової марки нами не зазначено, зазначено лише вид самого товару.Тому, марка товару може бути різна, головне щоб товар був якісний та відповідав вимогам Замовник.
2.Щодо другого питання: хочемо зауважити Вам, щоб ви уважно читали наші вимоги.Замовник надає Додаток 2 згідно яким має формуватись пропозиція, і там чітко вказано що Учасник має зазначити найменування та виробника.
3.Щодо третього питання: Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників.Отже, проаналізувавши положення даної позиції Уповноваженого органу щодо питання участі постачальників, які не є платниками податку на додану вартість, можна зробити висновок, що тендерний комітет замовника не може оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері державних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію.
Дата відповіді:
17.09.2019 11:59