• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Моторна олива

Моторна олива

Завершена

65 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
Період уточнення: 16.09.2019 11:07 - 21.09.2019 12:00
Відповідь надана

Зразки

Номер: 22823fa729184f01bc00f60bffff0dd1
Дата опублікування: 19.09.2019 10:51
Опис: Вимога про надання зразків товару до оголошення переможця є протиправною, дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію, адже зобов’язує учасника виготовити предмет закупівлі вже на стадії процедури державних закупівель, до оголошення переможця. Так, відповідно до частини другої статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).При цьому, у Кваліфікаційних критеріях та документах, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критерієм та іншим вимогам замовника зразки товару які вимагаються замовником торгів не є документом, наявність якого вимагає законодавства у сфері публічних закупівель. Вказане також супереч частини 1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» адже подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас скасувати зазначене вище положення щодо надання зразків предмету закупівлі .
Відповідь: КУ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради в закупівлі № UA-2019-09-16-000302-a Моторна олива, код ДК 021:2015:09210000-4 Мастильні засоби в складі Тендерної документації не вимагає від Учасників надання зразків товару.
Дата відповіді: 19.09.2019 12:18
Відповідь надана

про фасування товару

Номер: 4fec105746f04603a9f92a5f8750cc11
Дата опублікування: 18.09.2019 17:29
Опис: Просимо повідомити об'єм тари, в якій буде здійснюватись поставка товару. Дякуємо
Відповідь: КУ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради повідомляє, що поставка товару може здійснюватись в тарі любого об’єму, але згідно п.4 Додатку 4 до Тендерної документації: «Товар повинен бути новим, поставлятися в непошкодженій упаковці.»
Дата відповіді: 19.09.2019 10:48
Відповідь надана

про дискримінаційні вимоги

Номер: a4131dc40c33454eb38cca97542ef1b5
Дата опублікування: 18.09.2019 17:29
Опис: Шановний замовнику торгів! предметом закупівлі є оливи моторні виключно іноземного виробництва, ціни на які коливаються залежно від курсу іноземної валюти, в якій вони закуповуються. Експертний висновок ТПП не надасть Вам жодної інформації, оскільки при коливанні курсу ціна може змінитись як в строну зменшення, так і збільшення. Зазначена вимога матиме лише один наслідок - дискримінаційне обмеження учасників, які не візьмуть участь у тендері або будуть відхилені. Як наслідок, Ви отримаєте той самий товар, але дорого. Якщо Вам така важлива думка Торгово-промислової палати, то чому б не вимагати зазначену довідку в учасника-переможця, і порівняти його ціни з ринковими. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Відповідь: Закупівля проводиться на території України, в грошовій валюті України – гривнях. Рівень ринкових цін на товар складається також в грошовій валюті України – гривнях. Висновок Торгово-Промислової Палати надає інформацію щодо рівня оптово-роздрібних цін, які склалися на момент надання висновку на території України, а це майже співпадає з часом проведення аукціону по вищевказаній закупівлі. Умова щодо надання Учасником Експертного висновку Торгово-Промислової Палати є необхідною для Замовника для того, щоб не допустити неправомірного демпінгу цін на предмет закупівлі, який в подальшому призводить до підвищення ціни товару в рамках укладеного договору та необґрунтованих перевитрат бюджетних коштів.
Дата відповіді: 19.09.2019 10:48
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 65eff1f637654ca6bf07435ac3527c60
Дата опублікування: 17.09.2019 11:37
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1) Згідно ст.22 ч.2 п.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник допускає на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Замовником в тендерній документації, якщо такі товари є еквівалентом до товару-предмету закупівлі та відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам, про що вказано у п.4.3 розділу І тендерної документації та у Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі». 2) Товар, що є предметом закупівлі є специфічним для різних моделей двигунів, тому у разі надання тендерної пропозиції на товар, який буде еквівалентом до названого у тендерній документації, зазначення конкретної торгової марки є технічно необхідною умовою, що передбачено у Додатку 4 до тендерної документації. 3) Замовник допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, неплатників ПДВ, про що вказано в Додатку 1 до тендерної документації. Ціна учасника-неплатника ПДВ розглядається як остаточна, тому що Замовник не є платником ПДВ.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:21
Відповідь надана

Довідка з ТПП

Номер: 641ca4933148480fa13725d489ba0b0f
Дата опублікування: 16.09.2019 16:27
Опис: Шановний замовник,просимо вас роз`яснити :що саме мається на увазі під терміном "аналогічний предметом закупівлі"(п.п.3.1 Додатку2 до документації).
Відповідь: Згідно ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено надання Учасником на підтвердження наявності досвіду копії аналогічного договору, укладеного раніше Учасником тендеру з іншим контрагентом. Під терміном «аналогічний предмет закупівлі» в Тендерній документації мається на увазі предмет закупівлі, код ДК якого співпадає з кодом ДК закупівлі Замовника UA-2019-09-16-000302-a, а саме код ДК 021:2015:09210000-4 Мастильні засоби
Дата відповіді: 18.09.2019 09:33