-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп'ютери
Завершена
483 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 415.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 415.00 UAH
Період уточнення:
13.09.2019 16:50 - 23.09.2019 15:00
Відповідь надана
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Номер:
52d93881c65a4204804923831c7c350d
Дата опублікування:
16.09.2019 16:29
Опис:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, окрім цього, Законом визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Додатком 6 до тендерної документації передбачено, що «Учасник зобов’язаний надати підтвердження того, що програмне забезпечення, яке використовується у предметі закупівлі, є офіційним та ліцензійним продуктом компанії Microsoft. Підтвердження надається у формі гарантійного листа.»
Повідомляємо Вам, що Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він надає в складі тендерної пропозиції. Тендерною документацією передбачено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Крім цього, Тендерною документацією встановлено, що Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
Зазначаємо, що Замовник не вимагає додаткових документів, окрім тих, що вказані в тендерній документації. При цьому, надання учасником документів, які не передбачені в умовах тендерної документації, - не є порушенням зі сторони Учасника.
Крім того, повідомляємо, що публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням такого принципу як недискримінація учасників, відповідно до якого Замовник не повинен висувати такі технічні вимоги до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Зважаючи на вищевикладене, на даному етапі Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо Вам за Ваше запитання!
Дата відповіді:
18.09.2019 12:07
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
bec8660057134a41bde18746a703560f
Дата опублікування:
16.09.2019 10:20
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Що стосується першого питання. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, а також інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Порядок оприлюднення та складові частини тендерної документації визначено ст. 22 Закону. Тендерна документація Замовника містить Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції де визначено перелік необхідних документів для участі у процедурі відкритих торгів та зазначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Додатком 3 до Тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі. На виконання вимог ст. 22 Закону, а також з урахуванням Директиви 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 року (надалі – Директива), Замовником у технічній специфікації застосовано вираз «або еквівалент».
Крім того, Директивою визначено, що якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями.
З урахуванням вищевказаного, Тендерний комітет Замовника наголошує, що ним будуть розглянуті усі отримані в рамках відкритих торгів Тендерні пропозиції, за умови їх відповідності вимогам Закону та Тендерної документації.
Повідомляємо, що принцип відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель полягає та реалізується через оприлюднення документів які стосуються процедур закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу, та не вимагає від Замовника встановлення окремих вимог до Учасників процедур закупівель.
Крім того, на веб-порталі Уповноваженого органу зазначено, що портал prozorro.gov.ua є відкритим ресурсом, який пропонує доступ до всієї інформації з центральної бази даних про електронні тендерні торги, що були оголошені з 31 липня 2016 року. Дані Єдиної системи електронних закупівель є дозволеними для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації.
Разом з тим, Тендерною документацією Замовника та Додатком 3 до неї передбачено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, її складові, порядок її надання, зазначено вимоги про її повноту та наведено зразок оформлення документу, який має містити запитувану Замовником інформацію.
Зважуючи на вищевикладене, наразі, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Що стосується другого питання. Ст. 5 Закону встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Пропозиція надана Учасником -ФОП буде розглядатись як остаточна та додаткового нарахування ПДВ Замовником не буде здійснюватись.
Дата відповіді:
17.09.2019 15:57