• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 09130000-9 - нафта і дистиляти (дизельне паливо,бензин)

Завершена

1 182 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 820.00 UAH
Період уточнення: 12.09.2019 14:53 - 17.09.2019 15:00
Відповідь надана

емітент карток (скретч-карток)

Номер: 09eae98d8db14ce58e9a5fafd943f40c
Дата опублікування: 17.09.2019 14:21
Опис: Доброго дня! Згідно умов тендерної документації (додаток 3) допускається використання АЗС партнерів. В той саме час, згідно проекту договора (п.3.8) виключно учасник має бути емітентом карток (скретч-карток). Тому, просимо надати роз'яснення чи може приймати участь у закупівлі учасник, який використовує АЗС партнерів (згідно договорів, що не суперечат нормам чинного законодавства), але не є емітентом карток (скретч-карток). У разі негативної відповіді, просимо надати нормативне обгрунтування, оскільки вищевказана умова тендерної документаціїї призводить до дискримінаціїї учасників та штучно звужується коло постачальників.
Відповідь: Ваша вимога була детально розглянута, за результатами її розгляду повідомляємо наступне: Може приймати участь у закупівлі учасник, який використовує АЗС партнерів (згідно договорів, що не суперечать нормам чинного законодавства), але не є емітентом карток (стреч карток), за умови, що термін дії карток (скретч-карток) повинен бути безстроковими або з терміном дії не менше 1 року від дати їх передачі Замовнику, з можливістю їх обміну на діючі, у випадку закінчення терміну дії. Відповідно до п.п. 3,4,5,4,6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерний комітет Територіального управління Державного бюро розслідування, розташованого у місті Мелітополі при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті. Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів терміном дії не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі дискримінаційних вимог, оскільки талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008, талон це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Пунктом 10.3.3.1 вказаної Інструкції передбачено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. З огляду на вище викладене, вимога Замовника щодо терміну дії талонів не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії емітентом, з метою використання їх у повному обсязі не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору забезпечення безперебійного функціонування органу досудового розслідування.
Дата відповіді: 17.09.2019 18:01