• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з постачання примірника програмного забезпечення системи електронного документообігу для використання в територіальних та міжрегіональних територіальних органах Державної екологічної інспекції України (Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» або еквівалент)

Завершена

9 428 960.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 200.00 UAH
Період уточнення: 11.09.2019 16:12 - 05.10.2019 18:00
Відповідь надана

джерело фінансування додатковий послуг

Номер: 1d129023c90246c19f96e0e244ccdf1b
Дата опублікування: 03.10.2019 11:16
Опис: Розділ 1 Додатку 3 тендерної документації містить вимоги щодо забезпечення гарантійної підтримки програмного забезпечення Системи протягом 12 місяців календарного року після виконання зобов’язань за останнім етапом з впровадження Системи. В 2.2. проекту договору (додаток 4 до Тендерної документації) зазначено, що гарантійна підтримка Комп’ютерної Програми здійснюється Постачальником протягом 12 місяців з дати підписання Актів приймання-передачі Комп’ютерної Програми. Якщо протягом строку гарантійної (технічної) підтримки виявляються дефекти в роботі або його невідповідність Технічним характеристикам комп’ютерної програми та умовам Договору, Виконавець зобов’язується своїми засобами і за власні кошти усунути помилки, неполадки, збої у роботі програмного забезпечення у погоджені Сторонами строки. Просимо зазначити в тендерній документації за чиї кошти будуть здійснюватися зміни в налаштуваннях системи, які пов’язані з ліквідацією Державної екологічної інспекції України та передачею Системи Державній природоохоронній службі України .
Відповідь: Зміни і налаштування Системи, які пов’язані з ліквідацією Державної екологічної інспекції України та передачею Системи Державній природоохоронній службі України не є предметом даної закупівлі. Ще раз наголошуємо. Згідно пункту 5 постанови КМУ від 14.08.2019 № 750 Державна екологічна інспекція, її територіальні органи та міжрегіональні територіальні органи, які ліквідуються, продовжують виконувати свої повноваження до завершення здійснення заходів з утворення Державної природоохоронної служби та її міжрегіональних територіальних органів.
Дата відповіді: 07.10.2019 16:09
Відповідь надана

уточнення обсягу надання послуг

Номер: 272f3a2687e34e47a1c9a9e227c05d2b
Дата опублікування: 03.10.2019 11:14
Опис: Розділ 1 Додатку 3 тендерної документації містить вимоги щодо надання послуг з постачання примірника програмного забезпечення системи електронного документообігу для використання на 1901 робочих місцях в територіальних та міжрегіональних територіальних органах Державної екологічної інспекції України, а саме: -створення та налаштування схеми (схем) серверної компоненти програмного забезпечення Системи; -первинне заповнення даних в базу даних, створення ролей і надання доступу користувачам Системи; -адміністрування 1901 робочих місць Системи; -груповий тренінг користувачів роботи в Системі до 1901 чоловік; -груповий тренінг адміністраторів роботи в Системі до 30 чоловік; -консультування адміністраторів системи в процесі дослідної експлуатації (5 робочих днів). В Постанові КМУ №750 від 14.09.2019 р. не вказано, що Державна природоохоронна служба України є правонаступником Державної екологічної інспекції України. Вказані послуги можуть надаватись лише Державній екологічній інспекції України, а їх результати не можуть бути передані будь-якій іншій структурі. З урахуванням Постанови Кабінету Міністрів №750 від 14 вересня 2019 року просимо внести в тендерну документацію інформацію щодо кількості міжрегіональних територіальних органів, де має впроваджуватись система, та надати адреси, та надати пояснення щодо територіальних органів, які ліквідуються. Також просимо зазначити в тендерній документації під час створення ролей і надання доступу користувачам Системи Виконавець має вводити дані співробітників Державної екологічної інспекції, що звільняються, чи зарахованих на час виконання договору до Державної природоохоронної служби.
Відповідь: Інформація щодо кількості користувачів та адреси для впровадження в територіальних міжрегіональних територіальних органах наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Більш детальна інформація про склад і кількість користувачів міжрегіональних територіальних органів буде надана переможцю торгів. Загальна кількість користувачів та адреси впровадження змінені не будуть. Зміни і налаштування Системи, які пов’язані з ліквідацією Державної екологічної інспекції України та передачею Системи Державній природоохоронній службі України не є предметом даної закупівлі.
Дата відповіді: 07.10.2019 16:08
Відповідь надана

роз'яснення критеріїв оцінки пропозиції

Номер: 21c23d6c66824d12a671cdf421cc4634
Дата опублікування: 03.10.2019 11:13
Опис: Законом України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість замовнику в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в разі обґрунтованої необхідності, навести посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В той же час Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено використання замовником посилання на конкретну назву у визначені назви предмета закупівлі, навіть використовуючи вираз "або еквівалент". Враховуючи вищезазначене та те що усі системи електронного документообігу, що успішно пройшли тестування з СЕВ ОВВ, забезпечують інтеграційну взаємодію та можливість створення єдиної централізованої автоматизованої системи з середовищем інформаційної взаємодії на базі єдиної обчислювальної та телекомунікаційної інфраструктури просимо ввести в тендерну документацію критерії, якими буде керуватись замовник під час оцінки запропонованих систем електронного документообігу, що є еквівалентом СЕД «ДОК ПРОФ 3».
Відповідь: В розділі 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та п.6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 3) зазначені критерії оцінки пропозиції Учасника в частині необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого Учасником товару вимогам Замовника. Згідно п. 1. розділу 5 Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто критерії, якими буде керуватися Замовник під час оцінки запропонованого Учасником товару (у тому числі еквіваленту СЕД «ДОК ПРОФ 3») вже визначені і необхідності для їх повторного внесення в тендерну документацію немає.
Дата відповіді: 07.10.2019 16:05