-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки АО (25-70), вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))
Вугілля кам'яне марки АО (25-70), вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 700.00 UAH
Період уточнення:
10.09.2019 14:22 - 16.09.2019 18:00
Відповідь надана
Щодо консультацыйних послуг
Номер:
9f9a83bc228f4bb39653b6d3f06c0d67
Дата опублікування:
12.09.2019 16:38
Опис:
Шановний Замовнику!
По-перше, предмет закупівлі - це вугілля камяне.
Яким чином консультаційні послуги відносяться до предмету закупівлі? Це не траспортування, навантаженн чи інші супутні послуги? НІЯК.
АМКУ визнає зе незаконною та дискримінаційною вимогою.
Крім того, ваші консультанти розробляли тендерну документацію з ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ". По - перше, оновлення тендерної пропозиції після АУКЦІОНУ, по-друге, склад в Білгород-Дністровському районі..
Звертаємо Вашу увагу, що ВСІ ВИЩЕВКАЗАНІ ВИМОГИ, у ТОМУ числі і оплата консултаційних послуг які надаються неякісно та невідомо ким є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ВИМОГАМИ, які покладають на учасників додаткові витрати.
Звертаємо Вашу увагу, що у разі якщо Замовник не виключить дискримінаційні вимоги, ми як потенційні учасники будемо вимушені звернутись до АМКУ зі скаргою та до контролюючих органів для того, щоб дана процедура закупівлі проводилась відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця конкурсних торгів витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору не є інформацією, яка не відповідає чинному законодавству. Залучення консультантів для організації та проведення публічних закупівель є законною, важливою та необхідною обставиною, що дозволить убезпечити Замовника торгів від непрофесійного тлумачення норм Закону та, як наслідок можливих порушень, і забезпечить якісне виконання покладених на тендерний комітет функціональних обов’язків.
Вимога щодо надання оновленної тендерної пропозиції після АУКЦІОНУ не є такою, що суперечить нормам чинного законодавтсва, оскільки будь-який Учасник має змогу перед укладанням договору, викласти в новій редакції, на електронному майданчику, скориговану, за результатами проведеного аукціону, форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
Відносно вимоги щодо наявності складу в Білгород-Дністровському районі Замовник внесе зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.09.2019 11:07
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
2aa0de68b3634e44a0e6deffcedeb054
Дата опублікування:
12.09.2019 13:17
Опис:
При подачі тендерної пропозиції додстатньо надати сертифікат генетичних технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі? чи необхідно додавати сертифікати якості?
Відповідь:
Вимоги до предмету закупівлі викладено у Додатку № 1 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним у тендерній документації вимогам, учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- копія дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що є предметом закупівлі даних торгів, дійсного на весь період дії договору поставки вугілля, яка завірена власником сертифікату. Якщо учасник торгів не має договірних відношень з власником цього сертифікату, то він повинен надати кольорову копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що є предметом закупівлі даних торгів, дійсного на весь період дії договору поставки вугілля, яка завірена постачальником вугілля, з яким учасник торгів має договірні відносини, а також надати оригінал гарантійного листа від власника сертифікату, адресований на ім’я постачальника (який завіряє сертифікат), в якому зазначено право використання вищезазначеної копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик та можливість поставки постачальнику вугілля кам’яного вищезазначеної марки, а також аналогічний гарантійний лист від постачальника, адресований на ім'я учасника торгів.
Дата відповіді:
12.09.2019 16:06
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
da858965b5b345aaaeac4231b77f7b38
Дата опублікування:
12.09.2019 13:06
Опис:
Аналогічний договір це вугілля камяне будь-яких марок?
Відповідь:
Аналогічним договором є договори на постачання товарів, аналогічних до предмету закупівлі (вугілля кам’яне будь-яких марок).
Дата відповіді:
12.09.2019 16:03
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4cd7153d8e72458db3c90f730b565def
Дата опублікування:
10.09.2019 17:14
Опис:
Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000.00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок
консультанта торгів згідно вказаних вище умов.
Дана вимога є дискримінаційною. витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до тендерної документації.
Вказане підтврджується багаочисленними рішеннями АМКУ.
У разі невиключення даної вимоги, Учасники будуть вимущені звернутись за захистом своїх пав до контролюючих органів, зокрема, державної аудиторської служби та звернутися з скаргою до АМКУ,
Відповідь:
Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця конкурсних торгів витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору не є інформацією, яка не відповідає чинному законодавству.
В тендерній документації передбачено оплату консультативних послуг з питань проведення даної процедури відкритих торгів з наступних міркувань:
Пунктом 31 ст. 1 Закону № 922 визначено поняття тендерного комітету (надалі - комітет). Функціональні обов’язки та порядок діяльності комітету передбачено ст. 11 Закону № 922, окрім Закону, регламентовано Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) (далі – Положення), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557. Аналіз цих двох нормативно-правових актів дає можливість встановити статус комітету. Тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Однією з найголовніших функцій комітету відповідно до Положення є здійснення вибору процедури закупівлі та проведення відповідної процедури закупівлі. Як зазначено в Законі, а саме ч. 2 ст. 11, голова, секретар та інші члени тендерного комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель. Хоча Закон і передбачає право на проходження навчання, механізму такого проходження дотепер не розроблено. Оскільки проходження навчання членами комітету не гарантує їх повноту, внаслідок відсутності дотепер затвердженого Уповноваженим органом самого Порядку проходження навчання спеціалістів у сфері публічних закупівель, закономірною стала практика залучення на договірних засадах спеціалістів (консультантів торгів) до процесу здійснення державних (публічних) закупівель. Виокремлення такого роду послуг із інституту надання правової допомоги, зумовило неоднозначне бачення щодо можливостей залучення консультантів серед замовників торгів та державних органів контролю.
Найпоширенішою формою встановлення правовідносин між Замовником торгів та Консультантом торгів при наданні юридичної допомоги комітету є використання такої цивільно-правової угоди як договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти.
Право замовників вступати у правовідносини цивільно-правового характеру встановлено ст. 167 ЦКУ, в якій зазначено, що держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Також передбачено можливість держави створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади, тощо). Оскільки, відповідно до ст. 2 ЦКУ одним із учасників цивільних відносин є юридичні особи, то виходить, що юридичні особи створені державою не обмежені щодо можливості набувати цивільних прав та здійснювати цивільні обов’язків. Однією з підстав набуття цивільно-правових прав та обов’язків відповідно до ст.. 11 ЦКУ є договори та інші правочини. Як зазначалось вище, договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів, в якому на засадах свободи договору сторони як рівноправні учасники домовляються про взаємні права та обов’язків, є саме тим правочином, що врегульовує відносини Замовника та Консультантів торгів. Що ж стосується державних органів, які здійснюють закупівлі за державні кошти, то ЦКУ зокрема ст. 170 зазначає, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов’язки через органи державної влади. Оскільки у цивільних відносинах безпосередньо держава не може виступати стороною, у зв’язку з тим, що поняття держава є значно ширшим за поняття будь-якого з учасників правовідносин, то реалізувати своє право на участь в угодах цивільно-правового характеру держава може через створені нею та зареєстровані у встановленому порядку державні органи.
Укладення прямого договору про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти між Замовником та Консультантом торгів встановлює обов’язок для фахівців-правників з однієї сторони надати кваліфіковану юридичну допомогу у вигляді здійснення правового аналізу, підготовки проектів рішень та форм документів в рамках процедури закупівлі комітету, а Замовник торгів зобов’язується оплатити вартість таких послуг.
Замовники, як представники держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як у зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту такого як – Заміна боржника в зобов’язані передбаченого ст. 520 ЦКУ, правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант торгів). Правовим наслідком такого договору є те, що обов’язок щодо оплати послуг консультанта від замовника переходить до особи, з якою укладено договір на користь третьої особи.
Договір на користь третьої особи між Замовником та Учасником торгів може бути укладений як окремий правочин за результатами проведення процедури закупівлі, визначення переможця торгів та укладення договору про закупівлю.
А також, у підрозділі «Інша інформація» тендерної документації зазначено, що оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів (тендеру)) відповідно до частини 1 п. 32 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника.
Підсумовуючи вищевикладене, наголошуємо, що залучення консультантів для організації та проведення публічних закупівель є законною, важливою та необхідною обставиною, що дозволить убезпечити Замовника торгів від непрофесійного тлумачення норм Закону та, як наслідок можливих порушень, і забезпечить якісне виконання покладених на тендерний комітет функціональних обов’язків.
Дата відповіді:
12.09.2019 16:04