• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Автоматизована система контролю оплати вартості послуг з паркування в м. Києві (постачання ліцензійного програмного забезпечення та обладнання з його встановленням, впровадженням налаштуванням та тестуванням) за кодом ДК 021:2015(CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення

Джерело фінансування закупівлі.: Кошти місцевого бюджету.

Завершена

105 884 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 529 420.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2019 14:52 - 25.12.2019 15:00
Відповідь надана

За результатами вивчення тендерної документації просимо Вас надати роз'яснення щодо наступного:

Номер: 774bb4f0d8e24b1da2ff834ec622ec0b
Дата опублікування: 25.09.2019 15:46
Опис: Згідно з вимогами п.1 розділу 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) - згідно Додатку 3 до тендерної документації. Виконання даного пункту в нашому розумінні передбачає підтвердження відповідності компанії-учасника та наявної у нього автоматизованої системи вимогам законодавства України в сфері захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. У відповідності до Додатку 3, підтвердження відповідності вимогам законодавства України у сфері захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах у вигляді копії Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації мають обов'язково надаватися учасником для підтвердження відповідності автоматизованої системи учасника вимогам тендерної докуменації, але немає однозначного розуміння, на якому етапі: на етапі подання тендерної пропозиції у її складі, як частину "інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", або ж виключно на етапі постачання програмного забезпечення постачальником-переможцем? Просимо Замовника надати надання роз'яснення з вищенаведеного питання та внести відповідні уточнення у тендерну документацію для уникнення неоднозначності трактування вимог тендерної документації учасниками тендеру.
Відповідь: Умовами проведення конкурсу передбачено придбання готового предмету закупівлі, що відповідає вимогам закупівлі, у т.ч. вимогам щодо функціонування згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, що підтверджується атестатом КСЗІ. Таким чином надання копії атестату КСЗІ вимагається на етапі подання тендерної документації, оскільки ця характеристика є необхідною для оцінювання наданих тендерних пропозицій.
Дата відповіді: 30.09.2019 14:31
Відповідь надана

кваліфікаційних вимог

Номер: ddcbfbfd9dec4cb5a7f72e3679d76020
Дата опублікування: 25.09.2019 15:18
Опис: Додатком 1 до тендерної документації, зокрема, визначено, що під аналогічним договором в межах даної закупівлі розуміється договір, предметом якого є наявність досвіду у проектах з розвитку транспортної інфраструктури міст, а саме у сфері організації роботи автоматизованих систем оплати паркування, контролю, фіксації порушень у сфері оплати послуг паркування та правил дорожнього руху. Надайте будь-ласка роз’яснення: чому визначено, що саме такий досвід обов’язковий? Чим взагалі відрізняється створення інформаційно-телекомунікаційної системи для роботи систем з розвитку транспортної інфраструктури міст від створення іншої інформаційно-телекомунікаційної системи іншого державного органу, підприємства установи, організації, яка містить необхідність взаємодії декількох компонентів ???
Відповідь: Програмно-апаратний комплекс АСКОВПП повинен забезпечувати автоматизацію процесів обліку, контролю та управляння паркувальним простором, що є елементом транспортної інфраструктури. Також АСКОВПП буде застосовано для забезпечення фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. Окрім того Технічним завданням до предмету закупівлі встановлено необхідність передбачити в майбутньому можливість інтеграції створеної системи з цілим рядом інших (зовнішніх) інформаційних систем, що вимагає розуміння особливостей та перспектив розвитку транспортної інфраструктури міста.
Дата відповіді: 30.09.2019 14:30
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: 0acad2e66fb6492f8b583088848655a6
Дата опублікування: 25.09.2019 15:18
Опис: Технічним завдання (додаток 3 до тендерної документації) передбачається Створення КСЗІ на АСКОВПП за результатами виконання якого необхідно надати Замовнику - Проектну документацію на АСКОВПП - Погоджене Технічне завдання на КСЗІ - Атестат КСЗІ на АСКОВПП. Пунктом 8 статті 7 Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як діяльність у сфері телекомунікацій з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про телекомунікації», надання послуг у галузі криптографічного захисту інформації (крім послуг електронного цифрового підпису) та технічного захисту інформації, за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою КМУ від 5 серпня 2015 р. № 609 затверджено перелік органів ліцензування. Зазначеним переліком встановлено, що для такого виду господарської діяльності як надання послуг у галузі криптографічного захисту інформації (крім послуг електронного цифрового підпису) та технічного захисту інформації за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України Органом ліцензування є Адміністрація Держспецзв’язку. Враховуючи зазначене, постає питання чому Замовником не вимагається, як підтвердження наявності права провадження господарської діяльності з надання послуг в сферах технічного та криптографічного захисту інформації не вимагається документальне підтвердження такого права? Можливо це обумовлено тим, що «потенційний» виконавець вже заздалегідь відомий та він не має такого права? Якщо Замовник має на меті залучення фахового виконавця та такого який має право здійснювати таку діяльність, або має партнера який має право здійснювати таку діяльність, просимо внести зміни до тендерної документації, додавши вимогу щодо надання документального підтвердження права провадження господарської діяльності з надання послуг в сферах технічного та криптографічного захисту інформації Учасником.
Відповідь: Програмно-апаратний комплекс АСКОВПП буде застосовано у т.ч. для забезпечення фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, а саме за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису). Відповідно до ч. 1 ст. 142 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, повинні фіксуватися в режимі фотозйомки (відеозапису) за допомогою технічних засобів, що функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. Предметом даної закупівлі є програмно-апаратний комплекс, що відповідає умовам оголошеного конкурсу, а не послуги у сфері захисту інформації. Підтвердженням того, що запропонований учасником закупівлі предмет закупівлі відповідає зазначеним вимогам є атестат КСЗІ на запропоновану АСКОВПП, який надається у складі тендерної пропозиції, а не ліцензія учасника конкурсу на право здійснення діяльності у сфері захисту інформації. У зв’язку із зазначеним вимога щодо наявності ліцензії на право здійснення діяльності у сфері захисту інформації Організатором торгів не висувалась, що дозволить залучити до проведення конкурсу більш широке коло потенційних учасників.
Дата відповіді: 30.09.2019 14:29
Відповідь надана

Щодо визначення предмету закупівлі.

Номер: 5f3f399fac8d44f1a7ede5504167a959
Дата опублікування: 25.09.2019 15:17
Опис: Предметом проекту договору передбачено що ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується в порядку, строки та на умовах, визначених ДОГОВОРОМ поставити та передати у власність «ЗАМОВНИКА» за предметом закупівлі Автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування в м. Києві (поставка ліцензійного програмного забезпечення та технічних засобів з його встановленням, впровадженням, налаштуванням і тестуванням як складова поставки ПЗ та Технічних засобів) по коду за ДК 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення, відповідно до Технічного завдання, що є невід′ємною частиною ДОГОВОРУ (додаток № 1 до ДОГОВОРУ), а «ЗАМОВНИК» зобов’язується прийняти і оплатити програмне забезпечення, технічні засоби та встановлення, впровадження, налаштування і тестування. «ВИКОНАВЕЦЬ» передає разом з програмним забезпеченням та технічними засобами належним чином оформлену податкову накладну, видаткову накладну та/або акт приймання-передачі та інші документи. Отже виходячи зі змісту проекту договору в межах його виконання передбачається надання послуг та поставка окремих технічних засобів. Також проектом договору визначено, що умови, порядок та обсяги передачі прав на об′єкти інтелектуальної власності визначаються у Додатку № 4 до ДОГОВОРУ (ліцензійна угода). Разом з цим, в порядку та на умовах, визначених у цій Ліцензійній угоді, Ліцензіар надає Ліцензіату дозвіл (право) на використання програмного забезпечення у вигляді невиключної ліцензії (надалі – «Ліцензія»), з правом її передачі іншим особам (субліцензії) в межах наданих прав. Крім того, сторони визнають, що майнові права інтелектуальної власності на програмне забезпечення, у тому числі його складові, оновлення чи доповнення належать Ліцензіару тобто Виконавцю. Частиною 4 статті 32 Закону України «Про авторське право і суміжні права» за авторським договором про передачу невиключного права на використання твору автор (чи інша особа, яка має авторське право) передає іншій особі право використовувати твір певним способом і у встановлених межах. При цьому за особою, яка передає невиключне право, зберігається право на використання твору і на передачу невиключного права на використання твору іншим особам. Слід наголосити, що Технічним завданням (додаток 3 до тендерної документації) передбачено саме створення (розробка) та впровадження АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ОПЛАТИ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ З ПАРКУВАННЯ В МІСТІ КИЄВІ. Також виходячи з відповідей наданих Замовником при надані роз’яснень до тендерної документації основна частина вартості договору – це вартість нематеріального активу (розробка програмного забезпечення). Тобто виходячи з суті та назви технічного завдання до предмету закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) «потенційний виконавець» (хоча як випливає з вимог, заздалегідь відомий) має здійснити саме створення (розробку) за замовленням програмного забезпечення для роботи АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ОПЛАТИ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ З ПАРКУВАННЯ В МІСТІ КИЄВІ з постачанням окремих технічних засобів. Даний правочин, який може бути укладений за результатом закупівлі, містить всі ознаки удаваного правочину відповідно до статті 235 Цивільного кодексу України. При цьому в подальшому на створений (розроблений) за кошти бюджету програмний продукт Замовник не матиме всього комплексу майнових прав. Виконавець матиме можливість в подальшому здійснювати продаж цього продукту. Отже постають питання: 1) Чому сформовано предмет закупівлі таким чином, що за кошти бюджету створюється продукт на який Замовник не матиме всього комплексу майнових прав? 2) Чи планується в подальшому за використання твору (роялті) здійснювати відрахування виконавцю? 3) Для модернізації цієї системи (зміни, модифікації, розширення функціоналу) Замовник в подальшому планує застосовувати переговорну процедуру закупівлі, оскільки стає залежним від «потенційного» Виконавця цієї закупівлі?
Відповідь: Надаємо відповідь на кожне запитання відповідно: 1) Відповідно до мети створення Підприємства та визначених йому статутних завдань на Підприємство покладено функції з надання послуг з паркування, отримання оплати за послуги паркування. Закупівля АСКОВПП здійснюється з метою використання програмно-апаратного комплексу саме для забезпечення виконання зазначених завдань. При цьому до повноважень Підприємства віднесено надання послуг з паркування (та виконання інших, пов'язаних з цим функцій) виключно в межах м.Києва. Таким чином придбання зазначеного програмного продукту на умовах невиключної ліцензії з правом субліцензування на необмежений строк дії з дією в межах території м. Києва жодним чином не обмежує можливості Підприємства у виконані покладених на нього завдань. При цьому Підприємство, як організатор торгів, очікує, що такі умови передачі майнових прав стимулюватиме учасників конкурсу до зниження цінових пропозицій. 2) Умовами Договору та Ліцензійної угоди (що є додатком до Договору) передбачено що за передачу майнових прав на об’єкт інтелектуальної власності (відповідно до умов Ліцензійної угоди, яка передбачає безстрокове користування такими правами) ліцензіат сплачує суму, визначену п. 5.2.1 Договору. Інша оплата (роялті) за користування майновими правами на придбаний об’єкт інтелектуальної власності умовами договору не передбачена та не сплачуватиметься. 3) Дана закупівля є публічною та здійснюється відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі». Умовами запропонованого проекту Договору (у т.ч. Ліцензійної угоди) передбачено, що ліцензіат набуває право самостійно, без погодження з ліцензіаром, змінювати структуру програмного забезпечення та (або) баз даних, що входять до нього, склад відомостей, що містяться в них, вносити будь-які зміни у вихідний код, змінювати функціонал та модифікувати програмне забезпечення, в тому числі шляхом його вдосконалення. Таким чином в подальшому для забезпечення зміни/удосконалення/поліпшення придбаного програмно-апаратного комплексу можуть залучатись на конкурсних засадах будь-які інші контрагенти, а не виключно постачальник за даним предметом закупівлі.
Дата відповіді: 30.09.2019 14:28
Відповідь надана

Щодо серверів відповідно Додатку 3 ТД

Номер: 13e45d308e5347e1957e98adfad11891
Дата опублікування: 23.09.2019 12:19
Опис: Шановний замовник, у Додатку 3 ТД вказані технічні вимоги до комп’ютерних серверів на якому буде встановлене програмне забезпечення АСКОП. Але у Проекті договору на постачання, Додаток 2 та 3 немає жодного посилання на комп’ютерні сервери. Таким чино не зрозуміло, повинен буде переможець поставляти ці сервера? Якщо да то: яка їх кількість, які строки постачання та які документи необхідні разом з поставкою серверів. Просимо відповісти та виправити ТД.
Відповідь: Шановний учасник! Апаратно-програмний комплекс, що закупається, повинен забезпечувати виконання функцій із фіксації правопорушень у сфері правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису). Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. Тобто, серверне обладнання та місце його розташування, яке буде використовуватись для обробки та зберігання матеріалів щодо правопорушень, повинно відповідати вимогам даної статі Кодексу. Серверне обладнання не є предметом даної закупівлі, але виконавець повинен передбачити, що комплекс АСКОВПП необхідно встановити та налаштувати на серверному обладнанні, що відповідає за характеристиками вимогам, не нижчим, ніж вказано в Технічному завданні, та в центрах обробки даних, які дозволять побудувати Комплексну систему захисту інформації на етапі дослідної експлуатації.
Дата відповіді: 24.09.2019 10:44
Відповідь надана

Розділ №5 таблиця 27 в пункт 4 - 3-те запитання

Номер: a123095c756c4acd8786f0f0ec5dddd7
Дата опублікування: 17.09.2019 16:09
Опис: В розділі №5 таблиці 27 в пункті 4 щодо постачання портативних принтерів вказано, що необхідно надати копію сертифікату відповідності. Згідно статті 24. Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" оцінка відповідності товару здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим. Тобто наявність сертифікату відповідності не є обов’язковим. Згідно пункту 4 статті 16: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються. Крім того Замовник не вказав на відповідність вимогам яких нормативних актів та Державних стандартів повинні відповідати портативні принтери. Просимо вказану вимогу, як дискримінаційну, скасувати.
Відповідь: Апаратно-програмний комплекс, що закупається, повинен забезпечувати виконання функцій із фіксації правопорушень у сфері правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. При цьому режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Дата відповіді: 19.09.2019 09:44
Відповідь надана

Розділ №5 таблиця 27 в пункт 4 - 2-ге запитання

Номер: 0b528753538646758942e29b4e9c6343
Дата опублікування: 17.09.2019 16:08
Опис: В розділі №5 таблиці 27 в пункті 4 щодо постачання технічних засобів фотофіксації вказано, що необхідно надати копію сертифікату експертного типу. При цьому Замовник не вказав на підставі яких нормативних документів необхідно такий сертифікат. Згідно статті 24. Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" оцінка відповідності товару здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим. Тобто наявність сертифікату відповідності не є обов’язковим. Згідно пункту 4 статті 16: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються. Просимо вказану вимогу, як дискримінаційну, та яка звужую коло потенційних учасників тендеру, скасувати.
Відповідь: Апаратно-програмний комплекс, що закупається, повинен забезпечувати виконання функцій із фіксації правопорушень у сфері правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. При цьому режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Дата відповіді: 19.09.2019 09:44
Відповідь надана

Розділ №5 таблиця 27 в пункт 4

Номер: a38d1c46a98a43cabdb19f5442bff3b3
Дата опублікування: 17.09.2019 16:08
Опис: В розділі №5 таблиці 27 в пункті 4 щодо постачання технічних засобів фотофіксації вказано, що необхідно надати копію сертифікату відповідності. Згідно статті 24. Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" оцінка відповідності товару здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим. Тобто наявність сертифікату відповідності не є обов’язковим. Згідно пункту 4 статті 16: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються. Крім того Замовник не вказав на відповідність вимогам яких нормативних актів та Державних стандартів повинно відповідати обладнання для фотофіксації. Просимо вказану вимогу, як дискримінаційну, скасувати.
Відповідь: Апаратно-програмний комплекс, що закупається, повинен забезпечувати виконання функцій із фіксації правопорушень у сфері правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. При цьому режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Дата відповіді: 19.09.2019 09:44
Відповідь надана

Розділ №5 таблиця 27 в пункт 2 - 2-ге запитання

Номер: d924efdb4d55425ea7982cda1515fa5c
Дата опублікування: 17.09.2019 16:07
Опис: В розділі №5 таблиці 27 в пункті 2 щодо постачання ліцензійного програмного забезпечення вказано, що необхідно надати копію свідоцтва про калібрування часових параметрів. При цьому Замовник не вказав на підставі яких нормативних документів необхідно таке свідоцтво. Просимо вказану вимогу, як дискримінаційну, та яка звужую коло потенційних учасників тендеру, скасувати.
Відповідь: Апаратно-програмний комплекс, що закупається, повинен забезпечувати виконання функцій із фіксації правопорушень у сфері правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. При цьому режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Дата відповіді: 19.09.2019 09:44
Відповідь надана

Розділі №5 таблиця 27 в пункт 2

Номер: 480ed1a3bee94e7ab6e2858a3ac194a5
Дата опублікування: 17.09.2019 16:06
Опис: В розділі №5 таблиці 27 в пункті 2 щодо постачання ліцензійного програмного забезпечення вказано, що необхідно надати копію сертифікату відповідності засобів вимірювальної техніки. Згідно статті 24. Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" оцінка відповідності товару здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим. Тобто наявність сертифікату відповідності не є обов’язковим. Згідно пункту 4 статті 16: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються. Крім того Замовник не вказав на відповідність вимогам яких нормативних актів та Державних стандартів повинно відповідати вказане ліцензійне програмне. Просимо вказану вимогу, як дискримінаційну, скасувати.
Відповідь: Апаратно-програмний комплекс, що закупається, повинен забезпечувати виконання функцій із фіксації правопорушень у сфері правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) Відповідно до вимог ч. 1 ст. 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення фіксація таких правопорушень здійснюється за допомогою технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис та функціонують згідно із законодавством про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. При цьому режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Дата відповіді: 19.09.2019 09:44