• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«РЕКОНСТРУКЦІЯ КРАСНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ЛІКАРНІ В СМТ. КРАСНЕ, ВУЛ. ЗОЛОЧІВСЬКА,10 БУСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (КОРИГУВАННЯ)

Завершена

5 525 623.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 628.12 UAH
Період уточнення: 05.09.2019 17:11 - 12.10.2019 20:00
Відповідь надана

Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія"- ВЖЕ ВСЕ Ж ДОМОВЛЕНО, ПРАВДА Ж?))

Номер: f513d63443c1477d894d76834496168d
Дата опублікування: 13.09.2019 19:59
Опис: НОВИЙ ПЕРЕМОЖЕЦЬ І ВЖЕ В ЯКИЙ РАЗ!)))
Відповідь: Відповідь на запитання уже була надана вище.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:58
Відповідь надана

Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія"- ОГОЛОШЕНИЙ переможець даної закупівлі?? ПЕРЕВІРИМО ЩЕ РАЗ?))

Номер: d277c45252924121a7718d22bdf050a8
Дата опублікування: 13.09.2019 19:58
Опис: І ЩЕ ОДНЕ, ВІН БУДЕ З НАЙДОРОЖЧОЮ ЦІНОЮ І З ПОМИЛКАМИ В ДОКУМЕНТАХ!)))
Відповідь: Ми не займаємося передбаченням майбутнього, тому прокоментувати не можемо.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:58
Відповідь надана

Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія"- ОГОЛОШЕНИЙ переможець даної закупівлі?? ПЕРЕВІРИМО ЩЕ РАЗ?))

Номер: ea34639816164f66be22988c4cb6207b
Дата опублікування: 13.09.2019 19:57
Опис: ЗАЛИШУ ЦЕ ТУТ НА ЗГАДКУ, ЯК ДОКАЗ, ЩО Я ПОМИЛЯВСЯ АБО НІ!))
Відповідь: Ваше припущення, очевидно ґрунтується на тому, що цей учасник був учасником попередніх процедур закупівель по цьому об’єкту і визнавався переможцем. У замовника немає і не може бути конкретно визначеного претендента на перемогу в даному тендері. Проте у нас є певне бачення відбору потенційних виконавців – це мають бути учасники, які постійно і професійно займаються відповідним видом діяльності (виконанням будівельних підрядних робіт), а не недобросовісні учасники, які приймають участь у закупівлях виключно для того, щоб створювати перешкоди замовнику, затягуючи проведення таких процедур закупівель, чинячи тиск на замовників, а також шантажуючи учасників.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:57
Відповідь надана

НАДАЙТЕ ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ІНФОРМАЦІЇ З САЙТУ державого фонду регіонального розвитку!!!

Номер: 8bfec875e7654c11af278b284281866a
Дата опублікування: 13.09.2019 19:54
Опис: Просимо надати інформацію скільки коштів виділено на фінансування даної закупівлі з державого фонду регіонального розвитку в сумі окремо на: 2019 рік і в сумі окремо на: 2020 рік . Окрім того, просимо надати інформацію скільки коштів виділено на фінансування даної закупівлі з місцевого бюджету в сумі окремо на: 2019 рік і в сумі окремо на: 2020 рік . Оскільки, ознайомившись з вашим проектом на сайті http://dfrr.minregion.gov.ua ми побачили, що даний проект розрхований лише на 2019 рік, яким чином ви зазначаєте Період постачання: 31.12.2020 р.??? Хто надав вам такі повноваження? Просимо оприлюднити офіційний документ, щодо фінансування даного проекту у 2020 році, із зазначенням джерел походження коштів?! Відповідно до відомостей з сайту ДФФР Обсяг коштів, необхідних для реалізації проекту у 2019 році та джерела його фінансування: Для завершення даного перехідного проекту необхідно 5625,202 тис. грн: кошти ДФРР – 5000,0 тис.грн, кошти місцевого бюджету – 625,202 тис.грн. Період реалізації проекту: З 01.2019 по 12.2019
Відповідь: На це питання відповідь була надана вище – 2 рази.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:56
Відповідь надана

НЕЗАКОННА ВИМОГА!

Номер: e7fc7cd7c2734264876da329c4040edd
Дата опублікування: 13.09.2019 19:53
Опис: РОЗДІЛ 5: 2.2. З метою зменшення можливості зловживань недобросовісними скаржниками своїм правом на оскарження процедур закупівель до Антимонопольного комітету України як органу оскарження з метою штучного затягування проведення такої процедури закупівлі та чинення тиску на замовників а також шантажу учасників замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від учасника про те, що він не зловживав і не планує зловживати своїм правом на оскарження процедур закупівель з метою здійснення «тендерного троллінгу» і не подавав скарги до Антимонопольного комітету України без долучення платіжки за подання скарги та/або без здійснення оплати за подання скарги. Замовник вправі перевірити достовірність інформації наданої учасником. У випадку встановлення не менше 2 фактів подання учасником скарг до Антимонопольного комітету України без долучення платіжки за подання скарги та/або без здійснення оплати за подання скарги – замовник відхиляє пропозицію такого учасника за надання завідомо неправдивої інформації у складі тендерної пропозиції. Відповідно до діючого ЗУ "Про публічні закупівлі": Замовник не може вимагати Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців. Тому вимагаємо, скасувати дану вимогу, щодо надання такого гарантійного листа з такими відомостями, адже вони не мають ніякого відношення до процедури проведення публічних закупівель і не передбачений жодним законом чи нормативним актом. В іншому випадку дана умова буде оскаржена нами в АМКУ! Даний документ це ПРОСТО ПРИМІТВНА ВИГАДКА органів влади, що мають безпосередній вплив на посадових осіб і членів тендерного комітету Замовника. Ми вам офіційно заявляємо, що про ваші КОРУПЦІЙНІ СХЕМИ і про ОЧЕВИДНІ і НЕПРИХОВАНУ змову з запланованим учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія", що не вперше оголошувався ПЕРЕМОЖЦЕМ дізнаються правоохоронні та представники НОВОЇ ДІЮЧОЇ ВЛАДИ, ваші відкатні схемки (напрацьовані за п'ять років) будуть побачені і прочитані -повірте, ваші ігри з державними коштами у державних закупівлях закінчаться, як і смачні ХАБАРІ!) Ваші неправомірні дії і ваші незаконні умови щоразу доводять ВАШ СТРАХ і вашу голодну нахабність і ваше небажання визнати Переможцем будь-кого іншого учасника від Товариства з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія"! Вас обов'язково запитають ЧОМУ так відбувається і ХТО дає таку вказівку?? Один з тих представників старої ВЛАДИ, вже звільнений з посади (УРА!), та коріння вашого корупційного угрупування веде далеко за межі Красне та Буська, І ВСІ МИ ЗНАЄМО КУДИ І ДО КОГО...?!)) У таких як ви не має ані совісті, ані людяності, ви не думаєте ні про приміщення лікарні, яке потребує ремонту, ні про людей які там працюють , ні про пацієнтів, які там лікуються- ВАС ЦІКАВЛЯТЬ ЛИШЕ ГРОШІ З ВІДКАТНИХ СХЕМ... нехай це залишається на вашій совісті, але, повірте-все так не буде!)
Відповідь: Шановний учасник! Відповідь на це питання вже була надана вище. Якщо Ви добросовісний учасник – така вимога замовника жодним чином не перешкоджає Вам прийняти участь у процедурі закупівлі.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:55
Відповідь надана

ВИМАГАЄМО НАПИСАТИ ЧІТКУ ВИМОГУ, ЩО УСІ ДОКУМЕНТИ ПОВИННІ БУТИ СКЛАДЕНІ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ!

Номер: 23f58ea994264a9c97a619b4ec8638f9
Дата опублікування: 13.09.2019 19:52
Опис: Розділ 1: 1.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції можуть бути складені українською, російською або англійською мовами, якщо інше не передбачено умовами цієї документації. Тобто Замовник дозволяє учаснику підготувати документи українською мовою, а наприклад довідки з інших установ чи сертифікати можуть бути подані ним англійською чи російськими мовами, ми в якій державі живемо?? Це що за нововведення такі, яким Законом і якої держави ви керувалися коли писали дану умову в тендерній документації??? Шановний Замовник, ми КАТЕГОРИЧНО проти того, щоб ви своїми вимогами надавали право надавати документи в складі пропозиції мовою АГРЕСОРА! В УКРАЇНІ ДІЄ ЗАКОН ПРО МОВУ, ПРОСИМО ЙОГО ДОТРИМУВАТИСЯ! ЦЕ НЕПРИПУСТИМО, ЩОБ документи, що мають відношення до тендерної пропозиції УЧАСНИКІВ були складені російською або англійською мовами!!!! Я як потенційний учасник, який в подальшому візьме участь в закупівлі і в разі виявлення порушень в іншого учасника- подасть скаргу в АМКУ, не маю бажання наймати перекладача, щоб мені перкладав документи з ангійської чи російкої мови, які будуть в складі його пропозиції. І цікаво як це робитиме ЗАМОВНИК??? Я живу в УКРАЇНІ і планую брати участь в закупівлі за державні українські кошти і ВИМАГАЮ української мови в усіх документах ЗАМОНИКА ТА УЧАСНИКІВ! А НІ, ТО Я ПОДАМ НА ВАС В СУД!
Відповідь: Шановний учасник! Відповідь на це питання вже була надана вище.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:54
Відповідь надана

ПРОСИМО НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ НА 2019-2020 РОКИ, ХТО І НА ЯКИЙ ТЕРМІН НАДАВ ДОЗВІЛ НА ОГОЛОШЕННЯ ТАКОГО ПРОЕКТУ?

Номер: 7ce779d5b7c24343b7f79daa42abbbd7
Дата опублікування: 13.09.2019 19:46
Опис: Одним із важливих принципів функціонування бюджетної системи України є публічність інформації про бюджет, який передбачає інформування громадськості з питань складання, розгляду, затвердження, виконання державного бюджету та місцевих бюджетів, а також контролю за виконанням державного бюджету та місцевих бюджетів (підпункт 10 частини першої статті 7 Бюджетного кодексу України) Просимо, замовника - надати ПУБЛІЧНУ інформацію про заплановане фінансування даної закупівлі, що передбачена на 2019-2020 роки, для можливості отримати потенційним учасникам законної відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідь: На це питання відповідь була надана вище. На 2019 рік попередньо передбачається фінансування з обласного бюджету в розмірі - 2 млн. грн., з місцевого бюджету в розмірі 400 тис. грн. Виділення коштів на 2020 рік буде відбуватись у 2020 році.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:52
Відповідь надана

А 100 мільйонів не хочете, а може вам ще ключик від сейфу показати??!!

Номер: 5bca0968cfaf417abb63481c7f8bff76
Дата опублікування: 13.09.2019 19:42
Опис: 6) Учасник повинен мати достатньо власних оборотних коштів для виконання робіт. Достатність оборотних коштів в розмірі не менше 1000000 грн підтверджується довідкою з банку про наявність коштів на розрахунковому або депозитному рахунку. Ваша абсурдна відповідь, у якій ви самі визнали, що вона звужує коло потенційних учасників, а отже є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ: !!!Вимога щодо наявності в учасників достатнього обсягу оборотних коштів спрямована на відбір потенційних підрядників, що мають достатньо фінансових ресурсів для виконання договору. Це пов’язано з необхідністю мати впевненість у тому, що протягом терміну виконання договору підприємство не буде ліквідоване, що воно має в розпорядженні достатні ресурси для виконання договору та інших зобов’язань, в тому числі, забезпечення ризиків закупівлі, пов’язаних з можливим нанесенням шкоди об’єкту та/або збитків Замовнику у разі недобросовісності підрядника, і ґрунтується на необхідності існування джерела покриття таких збитків. Недостатні фінансові ресурси, у тому числі, наприклад, проблеми з ліквідністю, запросто можуть затримати виконання договору або перешкодити йому. Вимога, про дискримінаційність і незаконність якої Ви так категорично стверджуєте абсолютно співвідноситься із європейськими стагдартами, курс на гармонізацію з якими взято нашою державою. Так, згідно з Директивою ЄС (Стаття 58(3) Директиви 2014/24/ЄС) учасник повинен підтвердити наявність обороту в розмірі вдвічі більшому за розрахункову вартість договору. Розуміємо, що ця вимога МОЖЕ ОБМЕЖИТИ можливість частини учасників ПРИЙНЯТИ участь у закупівлі. АЛЕ САМЕ З ЦІЄЮ МЕТОЮ– щоб відібрати підприємства, які мають достатні професійну компетентність, технічні й фінансові спроможності для виконання договору і ФОРМУЮТЬСЯ ВИМОГИ тендерної документації замовниками. Просимо зрозуміти, що піклування про розвиток дрібного бізнесу в країні не є місією замовників публічних закупівель, кожен з яких співставляє обсяг закупівлі як з потенціалом учасників, так і з власною відповідальністю за можливий невдалий вибір.!!! ПРЕДСТАВНИКИ недобросовісного Замовника, якщо ви уважно складати і придумавали тендерну документацію, то ви повинні були бачити в Розділі 6, в частині Забезпечення виконання договору про закупівлю, є пункт 6.1. Замовник ВИМАГАЄ надання забезпечення виконання договору у формі страхової гарантії у вигляді оригіналу договору страхування ФІНАНСОВОГО РИЗИКУ НЕВИКОНАННЯ АБО НЕНАЛЕЖНОГО ВИКОНАННЯ Учасником вимог тендерної документації! В пункті 6.2. Страхова гарантія повинна бути надана Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та містити такі суттєві умови: Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу (3% від вартості договору); - Обов’язок сплатити повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю (гарантована сума) протягом 5 робочих днів з моменту подання першої письмової вимоги Замовником, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; - відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; - дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю. - гарантія має містити застереження про обов’язковість внесення змін щодо строку її дії у випадку наміру сторін внести зміни до договору (в сторону збільшення строку його дії) за яким вона є забезпеченням. Така вимога є передбачена Законом України і для Замовника це і є гарантія і є покриттям усіх можливих ризиків Замовника, для чого ви ще вимагаєте довідку про наявність 1 мільйона на рахунку, і що це вам дасть? Навіть якщо учасник, який потім стане вашим підрядником щось виконає НЕНАЛЕЖНО, це не означатиме, що ви зможете забрати в нього його мільйон гривень, який колись побачили в довідці, це просто СМІШНО і АБСУРДНО))) Що з того, що ви побачите кошти в учасника, а після того, як він сформує таку довідку їх вже там не буде?)) За вашою логікою, я як потенційний учасник ТЕЖ ВИМАГАЮ від Замовника показати наявність одного мільйона гривень на рахунку, аще краще 5,5 мільйонів, щоб мати впевненість у тому, що у ЗАМОВНИКА Є КОШТИ для того, щоб оголошувати таку закупівілю і що він взагалі СПРОМОЖНИЙ оплатити ті роботи, які учасник повинен йому зробити??? І до-речі ВИМАГАЄМО від ЗАМОВНИКА надати документальне підтвердження, щодо повного фінансування даної закупівлю, джерела фінансування і їх період на який вон розраховані, а також ВИМАГАЄМО документальну ГАРАНТІЮ, що ваше підприємство НЕ ЛІКВІДУЮТЬ, ЩО ВОНИ НЕ СТАНЕ БАНКРУТОМ, і що його діяльність НЕ НАНЕСЕ школди діяльності учасника-підрядника, чи не зажене його в борги, як це в нас в державі буває...Підрядник виконує роботи повністю, а Замовник їх не оплачує, бо в нього забрали фінансування- чули про такі випадки, правда ж???!! І починаються суди довгі і нудні...Тому, давайте без творів на вільну тему, бо можна довго сперечатися, не "перегинайте палку" і не перевищуйте повноваження, спустіться на землю, і дійте в межах закону і в межах своїх ОБМЕЖЕНИХ повноваженнь! Хоча увас є вибір: Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі РІШЕННЯ ОРГАНУ оскарження внести зміни до тендерної документації, керуючись частиною 2 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»!
Відповідь: Шановний учасник! На питання про доцільність вимоги щодо наявності достатнього рівня власних оборотних коштів для виконання робіт ми вже відповіли вище. Свою позицію з цього питання ми не змінили.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:51
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЯ у Додатку 1 і що б ви там не говорили...)

Номер: 01a926b1324c435fb8b713a48239d9b5
Дата опублікування: 13.09.2019 19:21
Опис: Часттина 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід-ДИСКРИМІНАЦІЙНА УМОВА ПОВНІСТЮ! Замовник не має права вимагати наявність працівників,з параметрами: а) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин з працівниками – професіоналами та/або фахівцями будь-яких будівельних професій у КІЛЬКОСТІ не менше 5 (п’яти) осіб, триваючих НЕ МЕНШЕ ніж 6 місяців до дати закупівлі; б) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин з працівниками - робітниками будь-яких будівельних спеціальностей у кількості НЕ МЕНШЕ 6 (шести) осіб, триваючих НЕ МЕНШЕ ніж 6 місяців до дати закупівлі; Яким Законом України Замовник надав собі повноваження- вимагати в учасника ПЕВНУ кількість осіб, що працюють в учасника ПЕВНИЙ період часу?? Дані вимоги є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ І ТАКИМИ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ! Ми не повинні надавати вам альтернатив (як ви відповідали раніше!), адже ще раз нагадаємо- у вас і у нас є ЗУ "Про публічні закупівлі", стаття 16 якого передбачає, що учасник повинен підтвердити відповідність, такого критерію: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід!! В Законі ніде не написано, що замовник МАЄ ПРАВО надавати експертну оцінку, чи проводити відбір, щодо професійності і часу зайнятості найманих працівників учасників! НЕ існує ЗАКОНУ в Україні згідно якого підрядник зобов'язаний безперервно мати найманих працівників в якійсь певній кількості!!! По-перші існує така річ, як сезонність, несприятливі погодні умови (чули про таке?) ; по-друге- у кожного бувають сімейні підстави чи особисті проблеми, які абсолютно не залежать від роботодавця; по-третє-жоден роботодавець не може не звільнити працівника, який прийняв рішення звільнитися, чи переїхати в іншу країну, чи змінити місце роботи; по-четверте- існують також субпідрядні організації, яких відповідно до ЗАКОНУ може залучати до виконання будівельних робіт будь-який підрядник за попереднім узгодженням Замовника, по-п'яте- бувають працівники,які не влаштовують роботодавця і якиїх він звільняє (те ж не знали,мабуть?); по-шосте-в кожного підрядника є вакантні місця, так званий резерв людей, яких від додатково приймає на роботу, в разі заключення нового контракту чи для виконанння будівельних робіт на новому об'єкті; по-сьоме-якщо припустимо у мене, як у потенційного учасника 15 працівників, всі з них професіонали з багаторічним будівельним досвідом, проте троє у мене офіційно працевлаштовані 5,5 місяці, четверо працють більше року, ще п'ятеро працють по чотири місяці, а ще троє по 4,5 місяці, і кожен з цих працівників має досвід в будівельній галузі від 5-30 років - ТО при такій ситуації ЗАМОВНИК (це чітко написано в ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ умовах!) прийме рішення, що даний учасник з такими працівниками недостатньо СПРОМОЖНИЙ виконати роботи, що передбачені закупівлею? І ви вважаєте, що це не ДИСКРИМІНАЦІЯ, ви вважаєте, що маєта ПРАВО вирішувати, хто з працівників потенційних учасників є КРАЩИМ а хто ГІРШИМ?? Якщо у мене є працівник, який вже 25 років працює висококваліфікованим будівельним майстром (на всі руки!), але лише зараз наша компанія з ним познайомилась, знайшла таку людину і оформила 5,5 місців тому в себе- то ЗАМОВНИКУ, такий працівник не підходить, бо він не працює в учасника не менше як 6 місяців!?? Скажіть і напишіть тут ще раз, що ви НАСПРАВДІ вважаєте ваші такі умови розумними та логічними і не ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ! А шановна колегія АМКУ обов'язково розсудить вас з нами, хто правий, а хто явно перевищує свої повноваження і керується не Законом , а "грошовою винагородою в кишені"!!!
Відповідь: Шановний учасник! На це запитання ми уже відповіли вище. На нашу думку, ми встановили мінімально можливий рівень наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід. Маючи меншу кількість працівників, учасник не спроможний буде якісно виконати наше замовлення.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:50
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЯ!

Номер: 331ce571222d47ea86bac845c29ecd22
Дата опублікування: 13.09.2019 18:48
Опис: В Додатку №1 , в частині 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, ЗАМОВНИК вимагає: "Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання договорів підряду за період 2017-2019 років, в тому числі, мати документально підтверджений досвід повного виконання аналогічного договору на виконання робіт з реконструкції об’єктів, вартістю не менше 50% від очікуваної вартості процедури закупівлі." Шановна юридична підтримка Замовника, рекомендуємо вам ознайомитися з численними рішеннями АМКУ, згідно яких постійно діюча колегія вирішила-що така вимога є дискримінаційною! Не вигадуйте і не перекручуйте Закон, не тіште себе і нас вашою КОРОННОЮ фразою: !!право висувати і інші вимоги до учасників передбачено частиною третьої статтею 22 Закону - «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити»!! Так така стаття існує, проте вона не надає ПРАВО порушувати нею іншу статтю поки діючого Закону, а саме: Cтаття.3 Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5. Недискримінація учасників 1. Втчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Стаття 22. Тендерна документація: 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, відповідно до даних статей і до нашого попереднього обгрунтування- вимога, щодо певного періоду виконання аналогічних договорів і щодо конкретної мінімальної суми виконання аналогічних договорів, є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ! Оскільки (ще раз пояснюємо, щоб потім не казали-що ми не довели!) є добросовісні і високопрофесійні підрядні організації, які до прикладу мають досвід виконання аналогічних робіт по 10 об'єктах, на загальну суму 20 мільйонів гривень, проте жоден з цих договорів не має загальної вартості не менше 50% від очікуваної вартості процедури закупівлі, тобто 2762811 грн., проте є договори виконані повністю, якісно і успішно загальною вартістю 2мільйони, 2,5 мільйони і таке інше...ТО, ви вважаєте, що маєте ПОВНОВАЖЕННЯ вважати таких підрядників такими, що не мають права брати участі у вашій закупівлі, оскільки створивши дискримінаційні вимоги, такий потенційний учасник наперед знатиме, що його тендерна пропозиція буде відхиленою! З іншої сторони, за вашою логікою-переможцем може стати учасник в якого є один єдиний досвід виконання аналогічного договору, в далекому 2017 році на суму 2800000,00 грн., таки йдоговір він виконав і більше нічого ніколди і ніде не робив- але він вписується у ваші критерії?! То скажіть, що розумного ви робите, яка ваша логіка, що така БЕЗТОЛКОВА і водночас на 100% ДИСКРИМІНАЦІЙНА умова вам дає??? Окрім скарги на ваші НЕПРАВОМІРНІ умови до АМКУ-НІЧОГО!) Ваші відповіді на наші запитання- є абсурдними як і ваші пояснення! Відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі Статті 16. Кваліфікаційні критерії: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зверніть увагу, що Законом не передбачена, а ні сума, а ні роки виконання аналогічних договорів! Адже дана стаття передбачає підтвердити саме аналогічний ДОСВІД виконання анаогічних договорів і ЖОДЕН Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників!!! Бо Замовник не є органом який визначає СПРОМОЖНІСТЬ учасника виконати певні види робіт, не є БУДІВЕЛЬНИМ ЕКСПЕРТОМ , не є органом ДАБІ, що видає підрядникам ліцензії і дозвола! Для страхування ризиків замовника існують гарантії (страховки) -ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, ЩО до-речі передбачено вашою тендерною документацією, а для якості виконання і прийняття виконаних будівельних робіт існують інженери з технічного нагляду! І явно не лікарі, санітари, медсестри чи юристи, чи інші працівники Комунального некомерційного підприємства Буської районної ради «Буська центральна районна лікарня» УПОВНОВАЖЕННІ чи мають ЗАКОННЕ право встановлювати власні критерії СПРОМОЖНОСТІ (даного поняття не існує в законі про закупівлі!) ВИ ВІДПИСАЛИ: 4) не існує, і не може існувати “нейтрального” рівня кількісної оцінки досвіду учасника у виконанні робіт, оскільки будь-який рівень апріорі не задовольнятиме ту частину потенційних учасників, досвід яких на дату закупівлі недостатній-якщо б ви читали ЗАКОН, а не вигадували КАЗОК-ви б побачили, що НАСПРАВДІ не існує кількісної оцінки досвіду учасника у виконанні робіт!!! І що ви намагалися сказати фразою "будь-який рівень апріорі не задовольнятиме ту частину потенційних учасників, досвід яких на дату закупівлі недостатній" . Мене, як потенційного учасника взагалі не цікавить, і вас також не повинно цікавити, що і як подумає ПРО МІЙ РІВЕНЬ СПРОМОЖНОСТІ інший потенційний учасник, так само, як і мене не цікавить його рівень спроможності! Це не змагання хто кращий, а хто гірший, це державна закупівля, яка повинна відбуватися лише в межах чіткого законодавства, а не будуватися на власних амбіціях і спритності юридичних компаній, яким просто платять гроші (до-речі з державного бюджету), за юридичну підтримку, за складання тендерної документації- але СПРАВЖНЯ мета яких зовсім ВИЗНАТИ ПЕРЕМОЖЦЯ того, з ким домовилися за смачний відкат. Для нас ваші дії і умови очевидні, ми вже таких проходили і не раз!) Тому, якщо ви все-таки маєте багато часу і так впевненні у своїй правоті-то не скасовуйте дискримінаційні умови добровільно- ВАС ЗОБОВ'ЯЖЕ ЦЕ ЗРОБИТИ АМКУ!)
Відповідь: Шановний учасник! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановив вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, саме в такому обсязі, який , на його думку, надає йому можливість переконатись в спроможності учасника виконати замовлення. Ви стверджуєте, що «ЖОДЕН Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Але насправді все навпаки - жоден замовник не може розробити якісну документацію по закупівлі, не обмеживши, при цьому, можливість частини учасників брати у ній участь. Адже саме для цього і існують кваліфікаційні критерії – щоб відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Інше питання, чи є таке обмеження дискримінацією? В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Європейський суд з прав людини надає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання». Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує «законної мети» або ж відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». У наших же вимог – є логічне пояснення і законна мета, яку ми вже Вам озвучили в попередній відповіді. Хочемо звернути Вашу увагу, що наявність чи відсутність дискримінації в вимогах замовника встановлюється АМК завжди в контексті особи скаржника. Завдання скаржника довести, що конкретно він, а не якісь інші гіпотетичні учасники, загалом спроможний виконати замовлення, незважаючи на невідповідність встановленій замовником вимозі і, що замовник може застосувати і більш проконкурентне наповнення кваліфікаційного критерію і досягти тих цілей, які він ставить перед собою, формулюючи змістове наповнення критеріїв. Попри велику кількість букв у Вашому запитанні та загальне обурення формулюваннями вимог замовником, у Вашому запитанні відсутнє пояснення, як конкретно Вас дискримінують вимоги замовника? До якої межі, на Вашу думку, замовник має знизити планку, щоб Ви могли прийняти участь у процедурі закупівлі? Тому замовник, попри бажання піти Вам назустріч, не може цього зробити.
Дата відповіді: 18.09.2019 09:50