-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період уточнення:
05.09.2019 11:01 - 17.09.2019 15:00
Відповідь надана
Щодо вимоги на погодження з проектом договору
Номер:
2a50d1959d6940cabfa21cec80fd2d0e
Дата опублікування:
10.09.2019 14:53
Опис:
В тенедерній пропозиції (Додаток 1) наявна наступна вимога Замовника:" Вивчивши всі вимоги Замовника ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на загальну суму (сума цифрами та прописом)__ гривень"
Наголошуємо, що право згоди на підписання договору має лише Переможець закупівлі.
Наразі, в тендерній документації присутній лише проект договору. Згідно п. 1-3 статті 180 Господарського кодексу України: «Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо !!усіх його істотних умов!!. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.»
Таким чином, на етапі подання пропозицій Учасник має право погодитись тільки з істотними умовами договору, аж ніяк не з проектом договору. Проект договору – не є остаточним і підлягає змінам, поки обидві сторони прийдуть до згоди.
Відповідь:
Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Наказом Міністерства економічного розвитку України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» та листа від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 “Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю” обов’язковою складовою тендерної документації є проект договору про закупівлю. Замовник складає проект договору САМОСТІЙНО та указує для учасників, що подаючи пропозицію кожний учасник дає згоду на укладення договору саме на умовах, визначених у проекті такого договору та у строк, передбачений Законом.
Учасники, які беруть участь у торгах, надають в складі своєї тендерної пропозиції, беззаперечну згоду щодо всіх умов встановлених в тендерній документації, в тому числі і з проектом договору.
Якщо учасники, які мають намір подати тендерну пропозицію непогоджуються із вимогами, встановленими у тендерній документації (у тому числі у проекті договору), то вони можуть звернутися до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації. Замовник, за результатами звернень, може виключно у порядку, передбаченому статтею 23 Закону, тобто до закінчення строку подання тендерних пропозицій, внести зміни до тендерної документації.
Замовник може також встановити вимогу щодо надання ЛИСТА-ЗГОДИ на укладення договору про закупівлю із переможцем на умовах, які відповідають тендерній документації та проекту договору.
Проект договору має обов’язково включати порядок зміни істотних умов такого договору, який може містити виключно випадки, передбачені статтею 36 Закону.
Зазначена вимога щодо ПОРЯДКУ може використовуватись для конкретизації (у подальшому під час виконання договору сторонами) випадків щодо необхідності, наприклад, документального обґрунтування та /або підтвердження змін або обставин, що відбулися; фіксації розміру таких змін(якщо вони виражені у вартісних/процентних показниках); фіксації виду валюти, виду нормативів для здійснення відповідних розрахунків і в дій сторін такого договору у разі настання таких підстав. Інші умови договору, після закінчення терміну прийому пропозицій, залишаються незмінними.
Дата відповіді:
12.09.2019 14:22
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога в проекті договору в розділі 8 «Відповідність сторін»
Номер:
8528e9d39032492991851fb8fb4fdd13
Дата опублікування:
10.09.2019 14:30
Опис:
Весь розділ 8 «Відповідальність сторін» проекту договору побудований в односторонньому порядку. Покупець має гарантії стосовно порушення Договору зі сторони Продавця.
А як на рахунок порушення умов Договору зі сторони Покупця? Якщо затримки фінансування з Казначейства немає,а Покупець навмисно не розраховується з Продавцем більше 30 днів, (прописані строки в проекті договору).
В цьому разі, Покупець не несе відповідальність?
Відповідь:
На виконання ст. 43, 46, 48, 51, 112, 116 – 118 Бюджетного кодексу України та з метою забезпечення здійснення контролю органами Державної казначейської служби України при взятті бюджетних зобов’язань розпорядниками і одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів (які перебувають на казначейському обслуговуванні), удосконалення механізмів використання бюджетних коштів та управління бюджетними коштами наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 був затверджений Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України. В той же час Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з ч. 2 ст. 7 цього Закону центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснює контроль у сфері закупівель шляхом перевірки документів, відповідно до ч. 3 ст. 7 зазначеного Закону.
Згідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України (далі – Порядок № 309), бюджетне зобов’язання – будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Для реєстрації бюджетних зобов’язань Замовник подає до органу Казначейства за місцем обслуговування документи необхідні для оплати протягом 7 робочих днів із дати взяття бюджетного зобов’язання (дати укладення договору).
Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами» оплати рахунків здійснюються Казначейством у встановленому законодавством порядку.
Також, відповідно до спільного наказу Мінекономрозвитку та Мінфіну № 149/44 між PROZORRO, Державним казначейством України та Е-DATA забезпечення обміну інформацією про проведені процедури закупівлі і здійснення оплати за договорами про закупівлю в електронній формі.
Відповідно до вищезазначеного, Покупець, як отримувач бюджетних коштів, не в змозі навмисно не розраховуватися з Продавцем.
Дата відповіді:
12.09.2019 14:17
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога щодо Гарантії якості товару за проектом договору
Номер:
6cc91c8defe24881907816d3f252df29
Дата опублікування:
10.09.2019 14:20
Опис:
Згідно п.7.5 розділу 7: Покупець зобов’язаний повідомити Продавця щодо виявлення недоліків( дефектів) у найкоротший термін ( Немає конкретики! «найкоротший» - це СКІЛЬКИ? Яким чином Покупець повідомляє Продавця щодо виявлення дефектів Товару?).Однак далі за текстом прописано наступне: Продавець або його представник вже !наступного дня! має відреагувати на запит і бути за адресою Покупця?!
Тобто,Замовнику, Ви припускаєте, що участь в закупівлі приймають найближчі області та міста від м.Костянтинівка?
В разі, якщо Продавець знаходиться,наприклад, у м.Київ. Час поїздки потягом складає майже 15 годин. Отже, ця вимога виключає Учасника закупівлі?
Відповідь:
Відповідно до п. 7.5. розділу 7 Додатку 4 «Проект. Договір купівлі – продажу» «7.5. У випадку виявлення недоліків (дефектів) Товару, Покупець зобов'язаний повідомити про це Продавця в найкоротші строки, а останній зобов’язується наступного дня, з дати отримання від Покупця повідомлення про виявлені недоліки (дефекти) Товару, направити свого представника для з’ясування обставин виникнення недоліків (дефектів) Товару, при цьому Сторони складають та підписують Дефектний Акт, в якому встановлюють причини та терміни усунення недоліків (дефектів) або заміни Товару.».
Згідно ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Тобто, при виявленні дефектів Покупець одразу ж повідомляє про це Продавця, а Продавець зобов’язується наступного дня, з дати отримання від Покупця повідомлення про виявлені недоліки (дефекти) Товару, НАПРАВИТИ (тільки НАПРАВИТИ, а не бути вже за адресою Покупця) свого представника для з’ясування обставин виникнення недоліків (дефектів) Товару.
Дата відповіді:
12.09.2019 14:15
Відповідь надана
Дискримінаціна вимога щода надання документів для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаціним критеріям
Номер:
0c6d3422647f42a88627f21f0abc1e99
Дата опублікування:
10.09.2019 12:08
Опис:
Замовник не може вимагати довідки з обслуговуючого банку (Додаток 2, п.2.1), оскільки згідно зі статтею 41 Податкового кодексу України Виконавчий комітет міської ради не відноситься до контролюючого органу, а в п.41.4 статті 41 зазначено: «Інші державні органи не мають права проводити перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів, у тому числі на запит правоохоронних органів.»
Відповідь:
Ваша вимога була прийнята до уваги, найближчим часом тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
12.09.2019 14:38
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога щодо обробки персональних даних
Номер:
562425fa2bc64f9c9741456ff3da9276
Дата опублікування:
10.09.2019 12:01
Опис:
Згідно п.6 Додатку 1( Тендерна пропозиція) Замовник вимагає від Учасника надати згоду на обробку персональних даних (в тому числі збирання, зберігання і поширення). Однак, згідно Типового порядку обробки персональних даних та Роз’яснення до нього, виникає перелік запитань до Замовника як Володільця персональних даних:
- мета та підстави обробки персональних даних?
- склад персональних даних?
- порядок обробки персональних даних, а саме:
спосіб збору, накопичення персональних даних;
строк та умови зберігання персональних даних;
умови та процедуру зміни, видалення або знищення персональних даних;
умови та процедуру передачі персональних даних та перелік третіх осіб, яким можуть передаватися персональні дані;
порядок доступу до персональних даних осіб, які здійснюють обробку, а також суб’єктів персональних даних;
заходи забезпечення захисту персональних даних;
процедуру збереження інформації про операції, пов’язані з обробкою персональних даних та доступом до них?
Відповідь:
При поданні тендерної пропозиції, постачальники та представники постачальників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції, фізичні особи-підприємці тощо) надають свої персональні дані.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Законом України “Про захист персональних даних” у сфері електронної комерції обов'язковою є згода на обробку персональних даних. Підприємці, які планують брати участь у публічних закупівлях, мають підтвердити дозвіл на обробку таких даних.
Дата відповіді:
12.09.2019 14:13
Відповідь надана
Щодо вимагання оплати послуг
Номер:
93de58ae09b6420bb95a2ea2eb1a564b
Дата опублікування:
10.09.2019 08:40
Опис:
Шановний Замовнику!
Які підстави існують для сплати Учасником витрат Замовника згідно з п.5 додатку 1 «Тендерна пропозиція»?, де Ви вимагаєте від Учасника сплатити 3000 грн за послуги, що йому не надавались?
Всі витрати Замовника щодо складання тендерної документації не стосуються Учасника/ Переможця закупівлі за виключенням трьохстороннього договору надання послуг Замовник- Консультант -Переможець закупівлі на Prozorro, який і мав би бути підставою сплати Учасником-Переможцем наданої Замовнику консультативної послуги (чи взагалі вона надавалась? А судячі зі змісту опублікованої тендерної документації, консультанти нікудишні та не володіють нормами законодавства з публічних закупівель!). Оскільки серед тендерної документації, опублікованої Замовником, такий договір відсутній, то за що й платити?
Хочемо нагадати, що згідно з п.2 ст.191 Кримінального кодексу України: привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем – карається обмеженням волі на строк до п’яти років або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. А відповідно до статті 189 Кримінального кодексу України: 1. Вимога передачі чужого майна чи права на майно або вчинення будь-яких дій майнового характеру з погрозою насильства над потерпілим чи його близькими родичами, обмеження прав, свобод або законних інтересів цих осіб, пошкодження чи знищення їхнього майна або майна, що перебуває в іхньому віданні чи під охороною, або розголошення відомостей, які потерпілий чи його близькі родичі бажають зберегти в таємниці (ВИМАГАННЯ),- караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.
Отже, прибирить таку вимогу з тендерної документації взагалі та, як і Учасником готує свою пропозицію, самостійно вирішуйте Ваші питання щодо складання тендерної документації за власний бюджет.
Відповідь:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тож, відповідно до Закону Замовником в тендерній документації було встановлено вимогу, що відповідно до ст. 527, 528, 629, 903, 904 Цивільного кодексу України на учасника-переможця процедури закупівлі покладаються всі витрати, пов'язані з укладенням договору у сумі: 3 000,00 гривень. Зазначена вище сума має бути сплачена протягом 5 робочих днів з дня отримання нами повідомлення про намір укласти договір на рахунок Консультанта торгів, відповідно до укладеної між замовником та Консультантом угоди (договір на користь третьої особи).
Договір на користь третьої особи не має ніякого відношення до предмету закупівлі, тому й відсутній у тендерній документації Оскільки сплачує зазначену суму тільки учасник-переможець, то даний договір надається тільки учаснику переможцю разом з документами необхідними для оплати.
Також, жодна умова тендерної документації не містить вимог щодо вимагання, насильництва, погроз тощо.
Щодо образ в сторону Консультантів, то хочемо зазначити, що Конституція України визначає, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (стаття 3), та встановлює обов'язок кожного неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей (стаття 68).
Кожен має право на повагу до його гідності та честі (ст. 297 ЦК України), а також право на недоторканість своєї ділової репутації (ст. 299 ЦК України). Порушення цих прав є підставою для настання відповідальності, передбаченої законодавством.
Дата відповіді:
12.09.2019 14:11