• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція загальноосвітньої середньої школи І-ІІІ ступенів в с. Нежухів Стрийського району Львівської області(коригування)

Завершена

7 282 485.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 412.43 UAH
Період уточнення: 04.09.2019 17:18 - 30.09.2019 19:00
Відповідь надана

Банківська гарантія?!

Номер: 07b0e562df9d45c183374043c32c5cdb
Дата опублікування: 10.09.2019 10:27
Опис: За умовами тендерної документації: обов'язково повинна бути зазначена- назва банку бенефіціара – його назва та адреса??! Ці дані в тендерній відсутні. Просим цю інформацію уточнити!!!
Відповідь: Стрийське Управління Державної Казначейської Служби України Львівської області 82400, Львівська обл., м. Стрий, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 1
Дата відповіді: 12.09.2019 12:30
Відповідь надана

ДОДАТОК №1

Номер: fe9e02893fc64bdda3d2c908bb8ed71d
Дата опублікування: 09.09.2019 18:38
Опис: Частина 3: Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання договорів підряду за період 2017-2019 років, в тому числі, мати документально підтверджений досвід повного виконання аналогічного договору на виконання робіт з будівництва, капітального ремонту чи реконструкції об’єктів, вартістю не менше 50% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Яким Законом України Замовник надав собі повноваження- вимагати в учасника досвід виконання договорів підряду за ПЕВНИЙ період, та щей вартістю не менше 50% від очікуваної вартості процедури закупівлі?? Дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, адже є фірми-учасники, які були створенні в 2015-2016 роках році і мають досвід виконання реконструкції приміщення столови у 2016 році, наприклад, на суму 3500000,00 грн - то ЗАМОВНИК ВИРІШИВ, ЩО ТАКИЙ УЧАСНИК не має права БРАТИ УЧАСЬ В ЙОГО ЗАКУПІВЛІ, ТАКИМИ УМОВАМИ-ВИ ОБМЕЖУЄТЕ ПРОЗОРУ КОНКУРЕНЦІЮ, і штучно звужуєте коло потенційних учасників, порушуючи діючий "ЗУ Про публічні "закупівілі"! Вимагаємо терміново внести зміни в тендерну документацію і скасувати дані критерії, або в іншому випадку ми оскаржимо ваші умови в АМКУ!!!
Відповідь: Ви вважаєте порушенням встановлення замовником конкретної кількісної оцінки “аналогічності” робіт, досвід виконання яких може підтвердити потенційний учасник, в стосунку до змісту та обсягу закупівлі. З приводу цього хочемо зазначити, що: 1) не існує норми, яка обмежує замовника у виборі способу оцінки вказаного поняття (аналогічності); 2) застосований замовником рівень оцінки (50 відсотків від вартості закупівлі) є більш ніж адекватним для підтвердження досвіду та спроможності учасника; 3) учасник, який не виконав жодного аналогічного договору за останні три роки – викликає сумнів в своїй спроможності виконати замовлення; 4) не існує, і не може існувати “нейтрального” рівня кількісної оцінки досвіду учасника у виконанні робіт, оскільки будь-який рівень апріорі не задовольнятиме ту частину потенційних учасників, досвід яких на дату закупівлі недостатній. Ми з розумінням ставимось до бажання учасника заробляти на публічних закупівлях, але наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного і досвідченого підрядника. Встановлюючи вимоги тендерної документації, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Дата відповіді: 12.09.2019 12:29
Відповідь надана

ДОДАТОК №1

Номер: 2b264f5e29274e05843c6c58fc52c935
Дата опублікування: 09.09.2019 18:36
Опис: Підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію є: а) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин з працівниками – професіоналами та/або фахівцями будь-яких будівельних професій у кількості не менше 5 (п’яти) осіб, триваючих протягом не менше 6 місяців до дати оголошення про закупівлю; б) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин з працівниками - робітниками будь-яких будівельних спеціальностей у кількості не менше 10 (десяти) осіб, триваючих протягом не менше 6 місяців до дати оголошення про закупівлю. Яким Законом України Замовник надав собі повноваження- вимагати в учасника ПЕВНУ кількість осіб, що працюють в учасника ПЕВНИЙ період часу?? З якого дива Замовник ВИМАГАЄ номера ідентифікаційних кодів працівників учасника-така інформація є конфіденційною! Вона надається лише в контролюючі і відповідні для цього органи! Учі ці вимоги є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ І ТАКИМИ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ! Вимагаємо терміново внести зміни в тендерну документацію, або в іншому випадку ми оскаржимо ваші умови в АМКУ!!!
Відповідь: На нашу думку, Закон надає замовникові право самостійно визначити склад ознак, які вказують на відповідність учасника тому чи іншому передбаченому законом кваліфікаційному критерію, а також встановити вимоги до документів, якими такі ознаки можуть бути підтверджені. Керуючись таким правом, замовник цієї закупівлі ставить собі за мету перш за все встановити, чи: 1) займається учасник постійно і професійно відповідним видом діяльності (виконанням будівельних підрядних робіт); чи 2) є на цьому ринку аматором, виконує такі роботи вряди-годи, на мінімальному рівні складності, або виступає посередником між замовником і реальними виконавцями. І не вбачає для цього іншої можливості, аніж як застосувати вимоги, що не є теоретично-розпливчастими, а передбачають конкретне вартісне (числове) наповнення. Стверджуючи про дискримінаційність вимоги замовника, Ви не обґрунтовуєте, як саме ця вимога порушує Ваші законні права та інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі, і, не пропонуєте альтернативного формулювання такої вимоги. Адже вимагати натомість «Довідку в довільній формі про наявність працівників» ми не будемо, бо, на нашу думку, при відсутності змістового наповнення вимоги, замовник при кваліфікації має задовільнитись самим лише фактом надання такої довідки, незалежно від її змісту. Це нівелює сам принцип застосування кваліфікаційного критерію, передбаченого Законом саме для того, щоб перевірити професійну спроможність учасників виконати замовлення. Щодо надання ідентифікаційних кодів працівників, вони потрібні нам саме для того, щоб перевірити, чи дійсно вказані учасником особи є працівниками замовника. При цьому, працівник - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону;
Дата відповіді: 12.09.2019 12:28
Відповідь надана

ЗНОВУ КОРУПЦІЙНУ СХЕМУ МАЛЮЄТЕ?

Номер: dff0658735484e42a5780a99eb3a8a51
Дата опублікування: 09.09.2019 18:30
Опис: Розділ 4.Оцінка тендерної пропозиції: 2.2. З метою зменшення можливості зловживань недобросовісними скаржниками своїм правом на оскарження процедур закупівель до Антимонопольного комітету України як органу оскарження з метою штучного затягування проведення такої процедури закупівлі та чинення тиску на замовників а також шантажу учасників замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа від учасника про те, що він не зловживав і не планує зловживати своїм правом на оскарження процедур закупівель з метою здійснення «тендерного троллінгу» і не подавав скарги до Антимонопольного комітету України без долучення платіжки за подання скарги та/або без здійснення оплати за подання скарги. Замовник вправі перевірити достовірність інформації наданої учасником. У випадку встановлення не менше 2 фактів подання учасником скарг до Антимонопольного комітету України без долучення платіжки за подання скарги та/або без здійснення оплати за подання скарги – замовник відхиляє пропозицію такого учасника за надання завідомо неправдивої інформації у складі тендерної пропозиції. Відповідно до діючого ЗУ "Про публічні закупівлі": Замовник не може вимагати Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців. Тому вимагаємо, скасувати дану вимогу, щодо надання такого гарантійного листа з такими відомостями, адже вони не мають ніякого відношення до процедури проведення публічних закупівель і не передбачений жодним законом чи нормативним актом. В іншому випадку дана умова буде оскаржена нами в АМКУ! Даний документ це ПРОСТО ПРИМІТВНА ВИГАДКА органів влади, що мають безпосередній вплив на посадових осіб і членів тендерного комітету Замовника. Ми вам офіційно заявляємо, що про ваші КОРУПЦІЙНІ СХЕМИ і про ОЧЕВИДНІ і НЕПРИХОВАНУ змову з запланованим учасником ТОВ "Західбуденергозбереження", що не вперше оголошувався ПЕРЕМОЖЦЕМ дізнаються правоохоронні та представники НОВОЇ ДІЮЧОЇ ВЛАДИ, ваші відкатні схемки (напрацьовані за п'ять років) будуть побачені і прочитані -повірте, ваші ігри з державними коштами у державних закупівлях закінчаться, як і смачні ХАБАРІ!) Ваші неправомірні дії і ваші незаконні умови щоразу доводять ВАШ СТРАХ і вашу голодну нахабність і ваше небажання визнати Переможцем будь-якого іншого учасника від ТОВ "Західбуденергозбереження"! Вас обов'язково запитають ЧОМУ так відбувається і ХТО дає таку вказівку?? У таких як ви, не має ані совісті, ані людяності, ви не думаєте ні про приміщення школи, яке потребує ремонту, ні про людей які там працюють , ні про діток, які там навчаються- ВАС ЦІКАВЛЯТЬ ЛИШЕ ГРОШІ З ВІДКАТНИХ СХЕМ... нехай це залишається на вашій совісті, але, повірте-все так не буде!)
Відповідь: Шановний учасник! У своєму запитанні Ви не довели і не обґрунтували, яким чином встановлена вимога замовника перешкоджає Вам взяти участь у процедурі закупівлі. Якщо Ви добросовісний учасник і не займаєтесь «тендерним троллінгом» - то жодних труднощів з наданням гарантійного листа замовника у Вас не мало б виникати. Що ж до Ваших звинувачень у змові – це лише Ваше припущення, що базується, очевидно, на попередніх результатах цього ж тендеру, який ми проводимо уже не перший раз. У замовника немає і не може бути конкретно визначеного претендента на перемогу в даному тендері. Проте у нас є певне бачення відбору потенційних виконавців – це мають бути учасники, які постійно і професійно займаються відповідним видом діяльності (виконанням будівельних підрядних робіт), а не недобросовісні учасники, які приймають участь у закупівлях виключно для того, щоб створювати перешкоди замовнику, затягуючи проведення таких процедур закупівель, чинячи тиск на замовників, а також шантажуючи учасників.
Дата відповіді: 12.09.2019 12:27
Відповідь надана

ПРОСИМО УТОЧНЕННЯ?

Номер: 5283e1cd38bb40f281f7710241cecd58
Дата опублікування: 09.09.2019 18:20
Опис: РОЗДІЛ 2.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : 6.14. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі технічної частини тендерної пропозиції повинен додатково надати довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити інформацію з переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник та копію договору на ВИВІЗ СМІТТЯ. З КИМ (цікаво) і ДЕ і КУДИ (вивозити) Учасник має укласти договір на ВИВІЗ СМІТТЯ??)) ЯКИМ чином це впливає на рішення ЗАМОВНИКА, ЩОДО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ, де в ЗАКОНІ "Про публічні закупівлі" таке передбачено?)) Як можна укласти договір на вивіз сміття, якого ще по ФАКТУ НЕМА?? Домовитися з кимось щоб вивіз ТЕ, чого нема і можливо не буде, або буде але невідомо коли?? ЦЕ ПОВНИЙ АБСУРД і тому вимагає скасувати дану вимогу і не смішити ЛЮДЕЙ!)
Відповідь: Дана вимога в тендерній документації спрямована на дотримання заходів із захисту довкілля при виконанні робіт. Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону містить наступні положення: «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» Право висувати і інші вимоги до учасників передбачено частиною третьої статтею 22 Закону - «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Замовником не наведено в тендерній документації конкретних вимог та обмежень щодо змісту та сторін такого договору, тому незрозуміло, яким чином вимога замовника порушує законні права та інтереси учасника.
Дата відповіді: 12.09.2019 12:27
Відповідь надана

НЕЗАКОННА ВИМОГА!

Номер: a3567a8efb2a42dc9b4b2fdfd613362e
Дата опублікування: 09.09.2019 18:17
Опис: РОЗДІЛ 2.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : 6.5. У випадку зниження ціни тендерної пропозиції учасника за результатом проведення електронного аукціону, учасник - переможець надсилає замовнику на електронну пошту: ksenija_rajvo@ukr.net - протягом 5 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір відкориговані документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД. У випадку виявлення замовником у них розбіжностей з вимогами технічного завдання та ТД, це буде підставою для не укладання договору з учасником–переможцем з вини учасника. Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про виконання ним зобов’язань передбачених у даному пункті. Замовник неправомірно зазначив умову, щодо надання (надсилання Переможцем) будь-яких документів на електронну пошту Замовника. Адже, такими діями Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель, що передбаченні статтею 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Адже, якщо Замовник буде проводити якусь переписку через електронну пошту, всі решта Учасники закупівлі не матимуть можливості з нею ознайомитись, і бути впевненим у достовірності і правомірності документів, що надаватиме переможець, відповідно в разі порушень чи невідповідностей, не матиме можливість потім їх оскаржити в АМКУ. Дані дії Замовника не будуть ПУБЛІЧНИМИ! Отже учасник, що заплатить 3400 грн. за участь в закупівлі , буде обмежений в перегляді усієї інформації, яку б Замовник мав оприлюднювати відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”. Окрім того, Замовник вимагає в Учасників надати гарантійний лист, про виконання ним зобов’язань, що передбачені в пункті 6.5 Розділу 2 тендерної документації, (тобто примушує учасників порушити закон), або в іншому випадку пропозиція такого учасника буде відхиленою! ВИМАГАЄМО, СКАСУВАТИ ДАНУ ВИМОГУ І ДОТРИМУВАТИСЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТА УКРАЇНИ!
Відповідь: Судячи з Вашого запитання, Ви невірно розумієте вимогу замовника чи неправильно трактуєте норми Закону. Ви стверджуєте, що замовник порушив вимоги Закону, вимагаючи надання відкоригованих по результату аукціону документів (а саме, договірної ціни, локальних кошторисів; відомості ресурсів; підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» поза електронною системою від учасника переможця. Ми погоджуємось з тим, що тендерні пропозиції учасниками мають надаватись через електронну систему. Але оспорювана вимога не стосується документів тендерної пропозиції і не поширюється на всіх учасників, а лише на учасника-переможця в рамках узгодження з ним умов договору. В п. 6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі — ДСТУ) визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Водночас п. 3.15 ДСТУ прописано: договірна ціна — кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником і підрядником) й обумовлена в договорі підряду. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису й ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватися сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та ЦКУ. В даний час, укладання договору відбувається поза електронною системою. Щоб мати достатньо часу для розгляду кошторису перед погодженням договірної ціни при укладанні договору Замовник і встановив вимогу до учасника-переможця надіслати відкориговані кошториси на електронну адресу замовника. Це жодним чином не дискримінує учасників і не порушує принципи Закону. Підписаний і узгоджений договір буде оприлюднений в електронній системі згідно вимог Закону. Зверніть увагу, що навіть якщо б замовник і вимагав надання відкоригованих розрахунків в електронну систему і Вами там було виявлено певні невідповідності – це не дало б Вам підстав оскаржувати відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, адже – документи подані поза кінцевим строком не вважаються частиною тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 12.09.2019 12:26