• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

18930000 - 7 Мішки та пакети (Рюкзак індивідуальний (3000 шт.))

Завершена

4 938 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
Період уточнення: 30.08.2019 17:09 - 20.09.2019 12:00
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: 11cb045c7a9246649822c37a87766b1a
Дата опублікування: 20.09.2019 10:10
Опис: Доброго дня! Поясніть, будь ласка, п. 5.1 Проекту договору : Розрахунки за Товар, що поставляється, проводяться Замовником шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження Учасником доставки Товару Замовнику… Поставка всього обсягу Товару за цим Договором Замовнику Учасником повинна бути здійснена до 24.12. 2019 р. (граничний термін). За визначених проектом договору обставин, оплата за товар може бути проведена до 23 січня 2020 року. Чи планується оплата товару в поточному році (2019)? І яким чином будуть здійснюватися розрахунки за товар у разі перенесення оплати на 2020 рік?
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Оплата за фактично поставлений товар буде здійснена в поточному бюджетному році.
Дата відповіді: 20.09.2019 15:27
Відповідь надана

Щодо підписання договору

Номер: e6c2f77065264497ace5ef67092adbf5
Дата опублікування: 20.09.2019 10:05
Опис: Доброго дня! Надайте, будь ласка, роз’яснення щодо п.4. Додатку №4 до ТД «Письмова згода учасника», а саме: «Ми погоджуємося з тим, що у разі визначення нас Переможцем та ненадання у визначений ТД термін Договору, ми відмовляємося від підписання Договору про закупівлю відповідно до вимог ТД або укладення Договору про закупівлю». Ви маєте на увазі, що Учасник перший надає вам (Замовнику) заповнений та підписаний договір, що відповідає проекту договору, який викладений в ТД? Чи все ж таки, ви маєте на увазі, що якщо Учасник не надасть Замовнику підписаний з боку Учасника договір, який йому надав Замовник, то саме це буде вважатися відмовою? Зазвичай, Замовник перший надає (надсилає) Учаснику повністю заповнений проект договору, а Учасник підписує цей договір та відправляє назад Замовнику. Роз’ясніть, будь ласка, який механізм підписання договору передбачений у даному випадку?Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Учасник заповнює та підписує договір у 2-х примірниках, який розміщений в тендерній документації Замовником (Додаток №5). Після цього, надсилає їх Замовнику для підписання та реєстрації.
Дата відповіді: 20.09.2019 15:26
Відповідь надана

Відкриті торги з публікацією англійською мовою

Номер: 8d5bb91879a14075b9b33d8d94086f15
Дата опублікування: 19.09.2019 15:00
Опис: Добрий день! Надайте будь ласка відповідь, в тендерній документації вказано що процедура ВІДКРИТІ торги та вся документація прописана під відкриті торги, а на площадці зазначено що форма проведення Відкриті торги з публікацією англійською мовою (отже буде прекваліфікая). Яка сама процедура проведення торгів?! Якщо Відкриті торги з публікацією англійською мовою то прохання змінити документацію відповідно до вимог чинного законодавства!
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. В тендерній документації Замовника в Розділі IV (подання та розкриття тендерної пропозиції) безпосередньо надана інформація щодо проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Дата відповіді: 20.09.2019 15:29
Відповідь надана

Договір

Номер: 2c9a8ea53925458f818785897fb6aa25
Дата опублікування: 09.09.2019 10:51
Опис: Добрий день! Чи буде вважатися за аналогічний договір, договір на поставку код ДК 18930000 - 7 Мішки та пакети??
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Так, такий договір відповідає вимогам тендерної документації, відповідно до Додатку 2, табл. 1, пункту 3.
Дата відповіді: 09.09.2019 16:57
Відповідь надана

Технічні документи

Номер: 5bd01574e21b41fb8e2f50dc7e755374
Дата опублікування: 06.09.2019 10:09
Опис: Доброго дня. Скажіть будь ласка чи можна надавати протоколи випробувань на матеріали та висновки СЕЕ(які пропонує учасник) на будь який вид (колір)згідно з ТУ? Оскільки вид (колір) сировини ніяк не впливає на якісні характеристики матеріалу, не погіршує властивостей та показників. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Вказані документи потрібно надавати на Вид (колір) вказаний в тендерній документації, оскільки інший вид (колір) не відповідає характеристикам предмету закупівлі.
Дата відповіді: 06.09.2019 16:30
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 584ef8e8ece047c8a34e97fbbb914750
Дата опублікування: 05.09.2019 17:41
Опис: Добрий вечір! Потрібно надавати Декларацію (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості) або Декларацію (або посвідчення або паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань або висновки СЕС або посвідчення якості? Згідно першого формулювання (таким чином Ви надали відповідь на запитання) потрібно надати весь перелік документів. Надайте ,будь ласка, відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! На виріб потрібно подавати: Декларацію (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника. На комплектуючі виробу потрібно подавати: Протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості (підходить будь-який з вказаних документів, не менше ніж по одному виду сировини).
Дата відповіді: 06.09.2019 16:30
Відповідь надана

Перелік змін, що вносяться до ТД РЮКЗАК ІНДИВІДУАЛЬНИЙ.docx

Номер: 403b8744f4e747f2adecc839371c55ef
Дата опублікування: 05.09.2019 12:26
Опис: Добрий день! Ви завантажили Перелік змін, що вносяться до ТД РЮКЗАК ІНДИВІДУАЛЬНИЙ.docx який не відкривається! Прохання завантажити оновлений файл
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Оновлений файл завантажено.
Дата відповіді: 05.09.2019 17:51
Відповідь надана

Виконання договору

Номер: f5c653cd987c4520af0effd053816f0d
Дата опублікування: 05.09.2019 09:40
Опис: Скажіть будь ласка , чи можна надати в складі пропозиції, для підтвердження виконання договорів видаткові накладні, замість актів? Оскільки Видаткова накладна є одним з основних документів ,які підтверджують якість та вчасність виконання договору? Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом України «Про публічні закупівлі» і є вичерпним. В нашому випадку, вказано, що Учасник публічних закупівель має надати оригінал листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору, АБО, оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору. Тому, подання оригіналу листа-відгука не є основною вимогою до учасника, що свідчить про надання вищевказаному вибору щодо підбору документів. Варто додати, що підтвердження факту здійснення операції є важливим критерієм віднесення якогось документа до первинних. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем, тому видаткова накладна, вважається документом первинного обліку та не є розрахунковим документом і не може бути замінена актом звірки. Щодо останнього, то він свідчить саме про відвантаження товарів (виконання pобіт, надання послуг) та, що важливо, про їх оплату.
Дата відповіді: 05.09.2019 17:50
Відповідь надана

Висновок

Номер: e2f942fc682b4eb38ff47a73ad2637a7
Дата опублікування: 04.09.2019 10:20
Опис: Доброго дня! Надайте, будь ласка відповідь, чи можливо надати лише висновок про результати перевірки зразка предмета речового майна на куртку вітровологозахисну зимова, вид 1 або вид 6, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України як підтвердження технічних характеристик? або потрібно надавати лише Декларацію (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості)?
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Потрібно надавати лише Декларацію (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості)
Дата відповіді: 04.09.2019 18:12
Відповідь надана

Відгук аналогічні договори

Номер: abbfae67c9eb46ad815b2e008e797a5a
Дата опублікування: 03.09.2019 15:33
Опис: В тендерній документації вимагається надати оригінал листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист - відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання, не пізніше 30 днів до дати подання тендерної пропозиції). Вимога щодо надання в складі пропозиції листа-відгука від Замовника, якому учасник вже надавав послуги є зрозумілою, але ж без вказання вимоги щодо дати його складання. Якщо, наприклад, постачання учасником відбувалося ще у 2016, 2017 або 2018 році, і відгук учасник отримував в кінці ж того року, що і здійснював постачання, то чому такий відгук не є підтвердженням наявності аналогічного досвіду? Чому учасники повинні отримувати знову такий же відгук, але тільки з свіжою датою потенційному майбутньому Замовнику? Або інша ситуація, якщо, наприклад, постачання учасником здійснювалося ще у 2016, 2017 або 2018 році, і такого Замовника вже немає (відбулася реорганізація чи закриття), як учасники зможуть отримати від такого Замовника відгук з датою його складання, не пізніше 30 днів до дати подання тендерної пропозиції? І тим паче, яким чином учасники повинні були заздалегідь здогадатися, що Замовник буде оголошувати процедуру закупівлі з такою вимого щодо листа-відгука і заздалегідь почати його отримувати (ну звісно, якщо це не учасник, який заздалегідь був попереджений Замовником про таку вимогу і який вже заздалегідь визначений переможцем в цій процедурі закупівлі). На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Саме тому ВИМАГАЄМО виключити частину вимоги про оригінал листа-відгуку, а саме припис - "лист - відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання, не пізніше 30 днів до дати подання тендерної пропозиції", прибрати обмежувальний фактор дати отримання відгуку, та внести відповідні зміни до документації! Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом України «Про публічні закупівлі» і є вичерпним. В нашому випадку, вказано, що Учасник публічних закупівель має надати оригінал листа - відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору, АБО, оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору. Тому, подання оригіналу листа-відгука не є основною вимогою до учасника.
Дата відповіді: 03.09.2019 17:43