-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія на жовтень 2019
Завершена
3 677 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 387.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 387.00 UAH
Період уточнення:
28.08.2019 16:33 - 02.09.2019 17:00
Відповідь надана
Щодо структурного підрозділу
Номер:
f59455e6eba14b329cfda227ddd0f487
Дата опублікування:
02.09.2019 11:52
Опис:
Згідно Додатку 2 до тендерної документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі", п.1 учасник повинен надати "Довідку про створення ним на території м. Дрогобича, Львівської області власного центру обслуговування споживачів (клієнтів), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою, визначеною додатком 5 до тендерної документації." Оскільки у нас є можливість приймати звернення/скарги/претензії споживачів, надавати роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством щодо постачання електричної енергії щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) в телефонному режимі (контактні телефони вказані на нашому офіційному сайті), так як центру обслуговування на території м. Дрогобич не має, але при необхідності є можливість нашому працівнику виїхати на територію м. Дрогобич для вирішення виробничих питань, чи достатньо буде вказати адресу сайту де вказані контактні номери телефонів та контактну особу?
Відповідь:
Тендерною документацією вимагається надати довідку про створення учасником на території м. Дрогобича або Львівської області власного центру обслуговування споживачів (клієнтів), за формою, визначеною додатком 5 до тендерної документації або довідку за формою, визначеною додатком 6 до тендерної документації, у разі якщо створення центрів обслуговування споживачів не є обов‘язковим для учасника.
Відповідно до вимог п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації є підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
03.09.2019 08:50
Відповідь надана
Щодо структурного підрозділу
Номер:
616328e7d8974636b7bc1a0d49696ba9
Дата опублікування:
29.08.2019 17:00
Опис:
Згідно Додатку 2 до тендерної документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі", п.1 учасник повинен надати "Довідку про створення ним на території м. Дрогобича, Львівської області власного центру обслуговування споживачів (клієнтів), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою, визначеною додатком 5 до тендерної документації." Оскільки у нас є можливість приймати звернення/скарги/претензії споживачів, надавати роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством щодо постачання електричної енергії щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) в телефонному режимі (контактні телефони вказані на нашому офіційному сайті), так як центру обслуговування на території м. Дрогобич не має, але при необхідності є можливість нашому працівнику виїхати на територію м. Дрогобич для вирішення виробничих питань, чи достатньо буде вказати адресу сайту де вказані контактні номери телефонів та контактну особу?
Відповідь:
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
У даному випадку замовником встановлено вимогу щодо відшкодування витрат та збитків споживача, які він може понести внаслідок невиконання або неналежного виконанням постачальником свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії. Така вимога не є дискримінаційною і повністю відповідає вимогам ст. 224 Господарського Кодексу України, яка зазначає, що Учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено.
Дата відповіді:
30.08.2019 15:07
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
50c608fb47584608938667d601ccd7fd
Дата опублікування:
29.08.2019 16:12
Опис:
Просимо виключити дискримінаційну вимогу згідно Додатку 2 до тендерної документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі", інша інформація п.6 та в Додатку 3 до тендерної документації "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу" згідно розділу 9. Відповідальність Сторін п. 9.5 "У разі невиконання або неналежного виконання свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії, а саме у разі непогодження оператором системи розподілу зміни постачальника, зважаючи на що Споживач буде змушений укласти договір з постачальником «останньої надії» або у разі набуття постачальником статусу «дефолтного», в зв‘язку з чим постачання електричної енергії Споживачу буде здійснюватися постачальником «останньої надії», постачальник зобов’язаний відшкодувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та ціною (тарифом) встановленою цим Договором, протягом усього терміну дії договору Споживача із постачальником «останньої надії» та повне відшкодування збитків завданих у зв’язку з неможливістю виконання постачальником своїх зобов’язань", а саме "постачальник зобов’язаний відшкодувати різницю між тарифом постачальника «останньої надії» та договірною ціною (тарифом) договору та повне відшкодування збитків завданих у зв’язку з неможливістю виконання постачальником своїх гарантійних зобов’язань", або пояснити на підставі якого Законодавчого документу дана вимога грунтується?
Відповідь:
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
У даному випадку замовником встановлено вимогу щодо відшкодування витрат та збитків споживача, які він може понести внаслідок невиконання або неналежного виконанням постачальником свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії. Така вимога не є дискримінаційною і повністю відповідає вимогам ст. 224 Господарського Кодексу України, яка зазначає, що Учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено.
(Просимо повторно опублікувати третє питання, оскільки помилково на ньому опубліковано відповідь на питання №2)
Дата відповіді:
30.08.2019 15:12
Відповідь надана
Питання
Номер:
1ed06d48b35a47b7baa655076afa7b36
Дата опублікування:
29.08.2019 15:48
Опис:
Згідно додатку 2 до тендерної документації Технічні вимоги до предмету закупівлі, учасник повинен надати Довідку про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП. Згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП ми як учасник не повинні мати кол-центр. Чи можливо в даному випадку надати лист-роз’яснення з посиланням на норми законодавства, що наявність кол-центру для нашого підприємства не вимагається? Чи не буде це підставою відхилення нашої тендерної пропозиції?
Відповідь:
Додатком 2 тендерної документації (Інша інформація п. 3) передбачено, що якщо створення кол-центру не є обов'язковим для учасника, учасник повинен надати довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу (осіб) учасника, на яку (яких) покладено обов'язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Дата відповіді:
30.08.2019 15:06