• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція каналізаційної насосної станції з добудовою блоку біологічного доочищення в смт. Іванків Київської області

Завершена

24 698 250.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 469.83 UAH
Період уточнення: 28.08.2019 09:48 - 03.09.2019 12:00
Відповідь надана

ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 512142bf8e974aa2a6a2467962216e23
Дата опублікування: 03.09.2019 10:44
Опис: У продовження до вищевказаних запитань , повідомляємо Замовника, що статтею 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено відповідальність за порушення вимог цього Закону 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи викладене, прохання уточнити запитання/вимогу відносно статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 06.09.2019 10:02
Відповідь надана

Проектна документація

Номер: a56eb37181ff428997547177b1a9bdc9
Дата опублікування: 03.09.2019 10:41
Опис: Де і коли можна ознайомитися із проектною документацією?!
Відповідь: Підготовка тендерної пропозиції здійснюється виключно на підставі вимог та даних тендерної документації. Відповідно до п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Тендерна документація на закупівлю «Код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція каналізаційної насосної станції з добудовою блоку біологічного доочищення в смт. Іванків Київської області)» містить всю інформацію, необхідну для підготовки тендерної пропозиції та формування ціни тендерної пропозиції. За необхідності учасник має можливість ознайомитися з проектною документацією у замовника за місцем знаходження замовника.
Дата відповіді: 06.09.2019 10:02
Відповідь надана

Відсутність інформації

Номер: 946e43a9ede94070b96057f653b88e04
Дата опублікування: 03.09.2019 10:36
Опис: Ознайомившись з тендерною документацією, нами було виявлено, що відсутня інформація щодо продуктивності очисних споруд (м3/добу) . Дана інформація є принципово важливою для визначення об’ємів робіт та матеріаліалів , тому не надання для ознайомлення даної інформації може вважатися порушенням ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у частині не оприлюднення усієї необхідної інформації про предмет закупівлі, що включає в себе опис робіт . Просимо внести зміни та вказати дану інформацію у тендерній документації.
Відповідь: 1000 куб.м/добу.
Дата відповіді: 06.09.2019 10:02
Відповідь надана

Проектна документація

Номер: c9ea0a5c6e1f4baeb6e9b81875880abb
Дата опублікування: 03.09.2019 10:29
Опис: У тендерній документації за даною закупівлею відсутня проектна документація, що є важливим елементом для прийняття рішення щодо участі, об’єктивне розуміння технології виконання робіт та розрахунок власних ресурсів для її реалізації. Тому не надання для ознайомлення такої документації може вважатися порушенням ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині не оприлюднення усієї необхідної інформації про предмет закупівлі, що включає в себе опис робіт (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі - детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами). Також відсутність можливості ознайомлення з проектною документацією ставить нас у нерівне становище з потенцйним Учасником (розробником проектної документації), що є недопустимим з огляду на конкурентність учасників закупівлі. Тому , просимо надати проектну документацію у електронному вигляді для ознайомлення.
Відповідь: Відповідно до п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Тендерна документація на закупівлю «Код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція каналізаційної насосної станції з добудовою блоку біологічного доочищення в смт. Іванків Київської області)» містить всю інформацію, необхідну для підготовки тендерної пропозиції та формування ціни тендерної пропозиції. За необхідності учасник має можливість ознайомитися з проектною документацією у замовника за місцем знаходження замовника.
Дата відповіді: 06.09.2019 10:01
Відповідь надана

Кваліфікаційні умови

Номер: c19ab8261e054076842a401d7ac4f618
Дата опублікування: 03.09.2019 10:26
Опис: У Додатку № 1 до Тендерної документації у пункті. 3.2. - Замовником для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії договорів та копії актів виконаних підрядних робіт за формою №КБ-2в та копію(ї) довідки(ок) № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі. Надайте роз’яснення у якій кількості необхідно надати аналогічні договори та на які саме підрядні роботи?
Відповідь: Відповідно до п.3.1 Додатку 1 Тендерної документації аналогічними договорами є договори на виконання будівельних робіт. При цьому, тендерна документація не містить вимог/обмежень щодо кількості договорів, що повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 06.09.2019 10:01
Відповідь надана

Умови Договору

Номер: 75d100f38e284ce79db679b248e2b2f7
Дата опублікування: 03.09.2019 10:25
Опис: Відповідно до п. 5.3.12. - інформувати у письмовому вигляді Замовника про хід виконання зобов'язань за Договором, обставини, щоперешкоджаютьйоговиконанню. Питання : про що саме необхідно учаснику закупівлі інформувати Замовника…..та в який спосіб?
Відповідь: Відповідно до п.10.5 проекту договору листування, пов'язане з виконанням, зміною або розірванням цього Договору повинно здійснюватись рекомендованими листами або за допомогою кур'єрського зв'язку за підписом уповноважених осіб Сторін. Підрядник відповідно до умов договору повинен інформувати/повідомляти замовника про події, які визначені положеннями договору, наприклад, пп.1.6, 2.2, 2.4 тощо.
Дата відповіді: 06.09.2019 10:00
Відповідь надана

Умови договору

Номер: 7fc7b33a0b814f2e983956b2f64e6985
Дата опублікування: 03.09.2019 10:24
Опис: Згідно з пунктом 5.3.2. Договору – Підрядник повинен інформувати Замовника в письмовій формі про початок та закінчення Робіт; За якою адресою та в який спосіб має бути подано інформацію щодо інформації про початок робіт та закінчення?
Відповідь: Відповідно до п.10.5 проекту договору листування, пов'язане з виконанням, зміною або розірванням цього Договору повинно здійснюватись рекомендованими листами або за допомогою кур'єрського зв'язку за підписом уповноважених осіб Сторін. Всі повідомлення направляються підрядником на адресу замовника, вказану в договорі.
Дата відповіді: 06.09.2019 10:00
Відповідь надана

Умови Договору

Номер: 5cefc2087a5848fc8ae73c8acc5abbcf
Дата опублікування: 03.09.2019 10:22
Опис: П. 5.2.4. Договору « Замовник має право» - відмовитися від цього Договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав Роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений цим Договором, стає неможливим, повідомивши про це Підрядника не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати такого розірвання. Яким чином та у який спосіб Замовником буде визначено повільність виконання робіт та інше?
Відповідь: Відповідно до умов проекту договору роботи виконуються Підрядником і приймаються Замовником згідно з Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 4 до Договору) та відповідно до умов цього Договору. Порушення графіку виконання робіт буде свідчити про повільність виконання робіт.
Дата відповіді: 06.09.2019 09:59
Відповідь надана

Антиконкурентна умова

Номер: d3eb05fd8eaf415e8989ad0725a0c5fb
Дата опублікування: 03.09.2019 10:20
Опис: Авансовий платіж здійснюється Замовником за умови наявності відкритого в Державній казначейській службі України рахунку (3712, МФО 820172) та фінансування на підставі рахунку – фактури Підрядника протягом 10 (десяти) календарних днів. Однак, Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, вимоги даного оголошення є – антиконкурентними для учасників даної закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до п.2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.
Дата відповіді: 06.09.2019 09:59
Відповідь надана

Аванс

Номер: 1f8308eb73784676b01eeb94daf50df8
Дата опублікування: 03.09.2019 10:14
Опис: Відповідно до п. 3.6. – Замовник здійснює авансовий платіж по цьому договору відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, у розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу Робіт у 2019 році. Просимо конкретизувати суму авансу та визначити у конкретному відсотку розмір авансу, оскільки ціна Договору – є істотною умовою.
Відповідь: Сума авансу буде розраховуватися від суми договору, яка буде визначена виключно за результатами аукціону.
Дата відповіді: 06.09.2019 09:59