• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по встановленню автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей у приміщеннях Київського професійного будівельного ліцею – проектування; монтаж та пуско – налагоджувальні роботи

Завершена

2 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Період уточнення: 27.08.2019 17:48 - 02.09.2019 15:00
Відповідь надана

Корупція

Номер: 221343128b6349319699a19a3faf03fd
Дата опублікування: 02.09.2019 11:52
Опис: Звертаємо увагу про те, що Ваша вимога щодо сертифікату ІСО з корупції є незаконною і наявність такого сертифікату не передбачена Ліцензійними умовами надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Зазначену вимогу можна оскаржити в АМКУ, і якщо дана вимога не буде Вами виключена, ми будемо змушені оскаржити Вашу документацію. Що в свою чергу призведе до затягуання процедури і відкладення строків монтажу, а Ви як Замовник маєте хвилюватися за раціональне та вчасне використання коштів, які Вам виділяються з державного бюджету! Тому вимагаємо виключити вимогу про сертифкіат ІСО щодо корупції та внести відповідні зміни!
Відповідь: Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу вимогу, за результатом розгляду якої повідомляємо наступне. Відповідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У відповідності до зазначених вище положень, Замовника встановив вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції сертифікату, який підтвердить відповідність або впровадження або застосування або постійну дію на підприємстві системи менеджменту щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001). Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях. Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001), який затверджено Наказом державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 14.08.2017 № 223 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами. Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001). Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачається чинним законодавством України – відповідними ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення.
Дата відповіді: 03.09.2019 18:43
Відповідь надана

ІСО корупція

Номер: c571a6bcb2d442d78984a6f88be5feb3
Дата опублікування: 02.09.2019 10:47
Опис: На підставі якого НПА висунута дана вимога - оригінал або копію діючого сертифікату, який підтвердить відповідність або впровадження або застосування або постійну дію на підприємстві системи менеджменту щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001). Адже вона не має обов'язкового характеру, була оскаржена в АМКУ неодноразово і є незаконною. Вимагаємо її виключення або надання посилання на НПА, який визначає ОБОВ1яЗКОВИЙ характер даного сертифікату. З нетерпінням очікуємо!
Відповідь: Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу вимогу, за результатом розгляду якої повідомляємо наступне. Відповідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У відповідності до зазначених вище положень, Замовника встановив вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції сертифікату, який підтвердить відповідність або впровадження або застосування або постійну дію на підприємстві системи менеджменту щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001). Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях. Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001), який затверджено Наказом державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 14.08.2017 № 223 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами. Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001). Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачається чинним законодавством України – відповідними ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення.
Дата відповіді: 03.09.2019 18:44