-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Завершена
999 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 997.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 997.50 UAH
Період уточнення:
22.08.2019 17:14 - 27.08.2019 18:00
Відповідь надана
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Номер:
835e430615dd49b4a19f150f0214a581
Дата опублікування:
23.08.2019 19:43
Опис:
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідно до п.29 ч.1. статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Обов’язкові вимоги до тендерної документації зазначені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, замовник самостійно, у разі якщо у тому є необхідність, встановлює додаткові вимоги до підтвердження відповідності пропозицій учасника тим чи іншим технічним, якісним або іншим вимогам. Вважаємо, що вимоги зазначені у тендерній документації є достатніми та такими, що відповідають предмету закупівлі. Встановлення вимог щодо надання авторизаційних листів від офіційних дилерів Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро може мати дискримінаційний характер та обмежувати коло потенційних учасників, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене внесення змін до тендерної документації із піднятого Вами питання є недоречним.
Дата відповіді:
28.08.2019 10:01
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
16e4119ca6954832a96e7e6fd3e230ed
Дата опублікування:
23.08.2019 09:51
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Шановний учасник! Тендерна документація розроблена із дотриманням принципів проведення публічних закупівель та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». У додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Крім того, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога наступного змісту: «У разі якщо учасник запропонує еквівалент товару, що є предметом закупівлі, то у складі пропозиції учасник обов’язково надає таблицю, де зазначає технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі та технічні характеристики товару, що пропонується із відміткою про відповідність. ». Таким чином, учасники можуть пропонувати еквівалент товару, що за своїми якісними, кількісними, технічними та іншими вимогами є не гірший від товару, що закуповується учасником.
Стосовно питання другого інформуємо, що запропонований товар повинен відповідати мінімальним технічним характеристикам, що визначені і крім того, згідно вимог додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати документи, що посвідчують якість запропонованого товару, де вказуватиметься конкретна торгівельна марка запропонованого товару. Тому вимога щодо зазначення конкретної торгівельної марки чи моделі є не доречною.
Стосовно врахування ПДВ у ціні пропозиції. Критерії оцінки тендерних пропозицій визначені у п.1. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, згідно із яким найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Тобто якщо учасник не є платником ПДВ відповідно до обраної системи оподаткування, він зазначає ціну без ПДВ, і якщо учасник являється платником ПДВ, то він зазначає ціну з ПДВ.
Дата відповіді:
28.08.2019 09:57