• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

електричні побутові прилади

строк поставки - з дати підписання договору до 31.12.2019 р.

Завершена

270 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.15 UAH
Період уточнення: 22.08.2019 15:32 - 28.08.2019 18:00
Відповідь надана

Обладнання страни-агресора

Номер: 926dab012f0343509eac21083fd56ba9
Дата опублікування: 23.08.2019 11:59
Опис: Добрий день. п.9 Додатку 3 до тендерної документації визначений намір придбати холодильну шафу Polair CM-107S, країна походження - Російська Федерація. Оскільки вами визначені конкретні габаритні розміри - подання еквіваленту неможливе. Просимо виконати вимоги діючого законодавства України про санкції та виключити зазначену позицію із переліку обладнання дла закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Перелік товарів, що походять з Російської Федерації та заборонених до ввезення на митну територію України, визначено Постановою Кабінету міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 (зі змінами) (далі - Постанова № 1147). В Примітках до Постанови № 1147 зазначено, що «Під час застосування переліку необхідно керуватися виключно кодом згідно з УКТЗЕД, назва зазначена для зручності використання». Холодильна шафа Polair CM-107S відноситься до Холодильників, морозильників та iншого холодильного або морозильного обладнання, електричного або iнших типiв (Код 8418 згідно з УКТЗЕД). Станом на дату оголошення даної процедури закупівлі Перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, згідно Постанови № 1147 не містив товари за кодом 8418 згідно з УКТЗЕД. Таким чином, оголошенням закупівлі холодильної шафи Polair CM-107S вимоги чинного законодавства про санкції порушено не було. А тому підстави виключити зазначену позицію із переліку обладнання для закупівлі відсутні. Водночас, з метою розширення кількості потенційних учасників у даній закупівлі, на розгляд Тендерного комітету буде винесено пропозиції стосовно встановлення допустимих відхилень габаритних розмірів обладнання та внесення відповідних змін до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю 39710000-2 Електричні побутові прилади (електричні побутові прилади). Із зазначеними змінами можна буде ознайомитися на сторінці процедури закупівлі після їх затвердження Тендерним комітетом. Вдалого дня!
Дата відповіді: 27.08.2019 14:30
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: eed158042df74411a23902ccc2c26b01
Дата опублікування: 23.08.2019 10:26
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня. 1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації. 3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Дата відповіді: 23.08.2019 14:29