-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень патолого-анатомічного відділення КНП "Чугуївська ЦРЛ ім. М.І. Кононенка", за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гагаріна, буд. 12 (коригування) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 859 015.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 57 885.22 UAH
мін. крок: 1.5% або 57 885.22 UAH
Період уточнення:
21.08.2019 11:46 - 26.08.2019 14:00
Відповідь надана
проект договору
Номер:
b1eebe577eee48c7995c2bb2083eba64
Дата опублікування:
22.08.2019 20:21
Опис:
Пункт 17.8 додатку 2 проекту договору має додатки до Договору, які є невід’ємною частиною Договору. Додаток № 2 пункту 17.8 до проекту договору має назву «Календарний план виконання робіт», а сам додаток №2 до договору про закупівлю робіт має назву «план фінансування робіт». Тендерний комітет, Календарний план виконання робіт та план фінансування робіт це не однакові речі. Враховуючи, що закупівля перевищує 1 млн грн. цей договір буде направлено місцевою казначейською службою до Головне управління Державної казначейської служби України у Харківській області, а у цій установі шановна Ворвуль Ірина Михайлівна не завізує вам цей договір та за результатами ваша закупівля буде помножена на «нуль». Наведіть порядок у своєму проекті договору.
Відповідь:
Зазначений договір є проектом та не має остаточної редакції. Замовник та учасник-переможець під час укладання договору про закупівлю укладають договір про закупівлю дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, тому умови договору про закупівлю можуть бути скориговані відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді:
27.08.2019 09:57
Відповідь надана
КЕП
Номер:
cd873da7d8404232a7bd2c76213e4212
Дата опублікування:
22.08.2019 20:01
Опис:
У підпункті «f» пункту 1 розділу 1 тендерної документації є вимога про накладання КЕП на кожний завантажений файл учасника до кінцевого строку подання пропозиції. Зазначеною вимогою тендерним комітетом покладено обов’язок на учасника підписати КЕП усі завантажені файли, не усі завантажені файли тендерної пропозиції учасника, а будь-які завантажені документи учасника. Виникає питання чи повинен учасник, який завантажує оновлену пропозицію за результатами аукціону та учасник-переможець, який завантажує документа на переможця накладати КЕП на файли подані після кінцевого строку подання пропозицій?
Відповідь:
Учасник повинен накладати КЕП на кожний документ, оприлюднений в системі електронних закупівель.
Дата відповіді:
27.08.2019 09:55
Відповідь надана
довідка
Номер:
b8a9f9b527574e48b8f2a5c926a4a01c
Дата опублікування:
22.08.2019 19:46
Опис:
У пункті 5.1. щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази наявна таблиця. Тендерний комітет поясніть: чи має право учасник відходити від форми зазначеної таблиці, доповнювати її новими пунктами, стовбцями, змінювати текст зазначений у таблиці тощо?
Відповідь:
Учасник має право внести зміни до зазначеної таблиці, але іі зміст не повинен змінюватись.
Дата відповіді:
27.08.2019 09:52
Відповідь надана
довідка
Номер:
a478afe419304143a43b3e1c7038eaed
Дата опублікування:
22.08.2019 19:42
Опис:
У стовбці 5 таблиці пункту 5.1. щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази тендерної документації тендерним комітетом зазначено «Власна, орендується, лізинг». Чому зазначеною таблицею встановлені вимоги щодо обов’язкового права користування майном? Стаття 16 Закону України не встановлює вимогу щодо обов’язкового права користування майном, а встановлює вимогу про «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Статті 627, 628 Цивільного кодексу України визначають, що «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості», «1. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. 2. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.» Таким чином, вимога «Власна, орендується, лізинг» обмежує конкуренцію та порушує вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник може підтвердити «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» і іншими договорами, які відповідатимуть діючому законодавства України.
Відповідь:
Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.08.2019 09:49
Відповідь надана
довідка
Номер:
ff6f84df58d4494da561065b2bff4ebc
Дата опублікування:
22.08.2019 19:23
Опис:
У стовбці 3 таблиці пункту 5.1. щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази тендерної документації тендерним комітетом зазначено «термін експлуатації (років)». Поясніть, що саме повинен зазначити учасник якщо термін експлуатації його машин, механізмів тощо складає менше року? Та що повинен зазначити учасник якщо його машини, механізми тощо ще не перебували у експлуатації та є новими?
Відповідь:
У випадка, якщо обладнання нове або експлуатується менше року, слід вказати «менше року».
Дата відповіді:
27.08.2019 09:47
Відповідь надана
довідка
Номер:
f01576950ced43a495e82a930b9eedc1
Дата опублікування:
22.08.2019 19:16
Опис:
У стовбці 3 таблиці пункту 5.1. щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази тендерної документації тендерним комітетом зазначено «виробник/марка», як розуміти учасникам, які планують взяти учать, цей текст, та що саме повинен зазначити учасник: Виробника? Або марку? Або виробника та марку?
Відповідь:
Виробник та марка.
Дата відповіді:
27.08.2019 09:45
Відповідь надана
довідка
Номер:
3a66ed2548734ba3aa3575b440e8f320
Дата опублікування:
22.08.2019 19:08
Опис:
У пункті 5.1.1 йде мова про довідку, яка повинна містити певну інформацію про наявність в учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, але пункт 5.1. також містить таблицю на яку пункт 5.1.1 не має посилання. Поясніть цю невідповідність, що саме повинен надати учасник: довідку? або довідку у формі таблиці? або довідку та довідку у формі таблиці? Тендерний комітет поясніть чому у вашій документації є вимоги із подвійним тлумаченням?
Відповідь:
Учасник надає усю необхідну інформацію визначеною пунктом 5.1.
Дата відповіді:
27.08.2019 09:44
Відповідь надана
гарантія
Номер:
c82755431d864f0c863d5ed476920d9d
Дата опублікування:
22.08.2019 18:43
Опис:
У тендерній документації є вимога про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії. Враховуючи вимоги до страхової гарантії вона повинна відповідати положенням Закону України «Про страхування» та бути безвідкличною та безумовною. Надайте чітке посилання на чинний закон та (або) підзаконний нормативно-правовий акт, який визначає що таке безвідклична гарантія та що таке безумовна гарантія? Також вимагаємо зазначити правові підстави (із посилання на пункт, частину, статтю та назву нормативно-правового акту) включення зазначеної вимоги до страхової гарантії відповідно до Закону України «Про страхування»
Відповідь:
Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.08.2019 08:48
Відповідь надана
оплата
Номер:
1581a1f8046d48508b0f0cfc0017cb97
Дата опублікування:
22.08.2019 18:30
Опис:
Пунктом 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів тендерним комітетом зазначено, що оплата за виконані роботи проводиться протягом 30 банківських днів, зазначена вимога також підтверджується проектом договору але у тендерній документації встановлено вимогу «На виконання пункту 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» учасник надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо відкритого небюджетного рахунку на ім’я учасника в органах Казначейства.». Пункт 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 регламентує лише ПОПЕРЕДНЮ оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками. Якщо по цій закупівлі не планується здійснення попередньої оплати, які законні підстави вимагати у учасників наявність відкритого небюджетного рахунку? Є підстави погодитись із текстом попередніх питань про те, що «Цей пункт наводить на сумнів та логічність, більш схоже на чітке прописування документації під конкретного учасника». Вимога є нелогічною та порушує вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідь:
Пунктом 4.7. проекту договору замовником передбачено можливість надати Підряднику аванс на строк не більше трьох місяців (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року №.117 та від 27.12.2001 №1764), у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт. Оплата авансу здійснюється тільки з дотриманням вимог пункту Пункт 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117.
Дата відповіді:
27.08.2019 08:45
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
6c3a8e27fbbb48e8a90667a70acb02a3
Дата опублікування:
22.08.2019 18:06
Опис:
Вищезазначеним питанням від учасника зазначено, що клас наслідків за цим об’єктом є СС1, якщо це так поясніть на підставі яких нормативно-правових актів вами встановлена вимога про наявність ліцензії? А також, надайте посилання на діючий нормативно-правовий акт на підставі якого вами встановлена вимога про наявність ліцензії «"IV" і "V" категорії складності», підкреслюємо, саме ліцензії "IV" ТА "V" категорії складності? Встановлення зазначеної вимоги порушує статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині дискримінації учасників.
Відповідь:
Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації.
Дата відповіді:
27.08.2019 08:43