• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (допоміжне приладдя, матеріали, посібники для проведення практичних робіт на уроках хімії в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Киева) (8 лотів).

ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (допоміжне приладдя, матеріали, посібники для проведення практичних робіт на уроках хімії в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Киева) (8 лотів).

Торги не відбулися

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 625.00 UAH
Період уточнення: 16.08.2019 22:32 - 03.09.2019 18:00
Відповідь надана

Скарга на дії Замовника

Номер: 350711f9acf446ecbad4eb6c5824b44e
Дата опублікування: 23.08.2019 15:36
Опис: Керуючись нормами статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до умов, визначених п.1 Розділу ІІ Тендерної документації, звертаюсь за роз’ясненнями та з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, допущених Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації «Специфікація (технічні вимоги) на закупівлю: ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (допоміжне навчальне приладдя: матеріали, посібники для проведення практичних робіт на уроках для закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Київа)(8 лотів)» У п. 4.4. Додатку 3 до Тендерної документації вимагається: «Авторизаційний лист, наданий виробником товару із зазначенням даних конкретної закупівлі». Інформую, що обладнання, яке є предметом закупівлі, не виробляється одним виробником, так як є продукцією різних галузей промисловості та абсолютно різних за напрямком виробництва підприємств: електричних та оптичних приладів, скляних лабораторних виробів, хімічних речовин, пластикових виробів тощо. Більша частина товарів, які складають специфікацію, на території України не виробляється, тому, враховуючі, що комерційні інтереси безпосередніх виробників-нерезидентів на території України можуть представляти інші юридичні особи, вимагаю даний пункт виключити із складу документації або внести до нього зміни щодо можливості надання авторизаційних листів від виробників та офіційних представників (дилерів, дистриб’юторів) виробників на території України. У п. 4.5. Додатку 3 до Тендерної документації вимагається: «4.5 Копія чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару». Як було зазначено вище, обладнання, яке є предметом закупівлі, не виробляється одним виробником, так як є продукцією різних галузей промисловості та абсолютно різних за напрямком виробництва підприємств. Тому, встановлюючи цю вимогу, Замовник повинен розуміти, що у даному випадку сертифікати на систему якості потрібно вимагати від ВСІХ виробників, таким чином підтверджуючи якість кожного найменування товару. Наявність ж сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, не може гарантувати якість товару, оскільки у цьому випадку для її підтвердження Замовник повинен включити до складу документації вимоги щодо: -надання учасником копії прямих зовнішньоекономічних контрактів з виробниками всіх товарних позицій, із специфікаціями, де вони б були зазначені. -підтвердження реєстрації учасника у якості суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності в державних митних органах України. Вимогами ж Додатку 3 не передбачене надання даних документів, тому, для виключення можливості корупційних зловживань та постачання контрабандного або неякісного товару, вимагаю або включити до вимог надання вищезазначених документів, які мають підтвердити законність походження товару, або виключити із складу документації вимогу щодо надання сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару. У п.4.6. Додатку 3 до Тендерної документації вимагається: «Копія чинного на дату розкриття пропозиції Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам МОН України або паспорт і методичне забезпечення у форматі *pdf на кожен виріб для встановлення відповідності запропонованого товару методичній складовій сфери застосування.». Замовник у цьому пункті зазначив документи, які мають зовсім різне походження – згідно чинного законодавства України паспортом (інструкцією з експлуатації) повинна комплектуватися вся продукція, яка є предметом закупівлі, а обов’язковість надання так званого «Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам МОН України» не регламентується Законом та відсутня у будь-якому нормативному акті. Виходячи з вищезазначеного, вимагаю від Замовника видалити із складу Тендерної документації дану вимогу, або, у разі відмови, зазначити законодавчу підставу – із посиланням на конкретний законодавчий акт, його розділ, пункт або статтю, у відповідності із якою цю вимогу було внесено, для передачі на розгляд у правоохоронні органи з метою встановлення законності. Додатково інформую Замовника, що виключні підстави для встановлення кваліфікаційних критеріїв визначені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначу, що п.3 ст.22 Закону надає право Замовнику включити до складу Документації додатково тільки ІНФОРМАЦІЮ, а не право встановлювати додаткові ВИМОГИ. Згідно п.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У п.5. Додатку 3 до Тендерної документації Замовником зазначено: «Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання на вибір Замовника. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х днів, у разі вимоги Замовника. У разі ненадання зразків товару, або якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника – Пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється.» Згідно з такими принципами закупівель, як добросовісна конкуренція між учасниками та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівлі, Замовнику необхідно зазначити, саме зразки яких найменувань товару, окремих або у повному складі згідно специфікації мають бути надані у визначений Замовником термін. Чи будуть вони відібрані Замовником із наявних на складі учасників? Учасники згідно чинного законодавства не зобов’язані мати товарні залишки за всіма позиціями специфікації, тому Замовнику потрібно встановити чіткий механізм, який би не призвів до дискримінації учасників, оскільки в зазначеному Замовником форматі ця вимога має чітку корупційну складову та надає можливість змови між учасниками та Замовником. У відповідності з п.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюсь з вимогою внести до Тендерної документації вищезазначені зміни або надати вмотивовану відмову із зазначенням законодавчих підстав щодо кожного пункту окремо, для здійснення подальшого контролю за проведенням даної закупівлі та повернення її у правове поле.
Відповідь: Відповідь на питання буде надано в відповіді на вимогу.
Дата відповіді: 28.08.2019 09:22