• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Папір

ш/з ВТ-87-Т-19, ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір).

Завершена

235 926.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 180.00 UAH
Період уточнення: 16.08.2019 15:48 - 23.08.2019 12:00
Відповідь надана

офісний папір з вторинної сировини

Номер: f4b4704a97724dc284a8c46f60733738
Дата опублікування: 19.08.2019 16:50
Опис: Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470 Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Відповідь: На виконання вимог п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» в додатку №1 до ТД передбачено зобов’язання Учасника щодо дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі. Також в технічній специфікації, яка є Додатком №2 до тендерної документації зазначені технічні та якісні характеристики на папір А4, який призначений для використання в друкуючих пристроях, тому якість товару згідно визначених характеристик не повинна завдавати шкоди друкуючій техніці. При цьому встановлені вимоги не звужують коло учасників торгів.
Дата відповіді: 22.08.2019 16:48
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 14157b6844404c5ba402334adf2a482c
Дата опублікування: 19.08.2019 10:19
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1) Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Технічна специфікація (Додаток 2 до ТД) містить детальний опис товарів та їх технічні, якісні характеристики, а також вираз «або еквівалент». 2) В Додатку №1 до ТД передбачені зобов'язання про те, що Учасник, під час надання тендерної пропозиції, зазначає інформацію щодо: найменування, типу, марки, виробника, технічних та якісних характеристик. 3) Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), тому учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм мають можливість приймати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Відповідно до п.9 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII встановлена вимога про те, що за описом методики оцінки за критерієм "ціна" повинна міститись інформація щодо врахування податку на додану вартість (ПДВ). А також згідно з висновком АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016 не враховувати суму ПДВ при здійсненні оцінки пропозицій учасників –є дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовується різні системи оподаткування. Тому в тендерній документації на зазначену закупівлю, в розділі V «Оцінка тендерних пропозицій», встановлена вимога про те, що Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ. При проведенні оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ.
Дата відповіді: 19.08.2019 10:42