-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вуличні тренажери
Стіл для настільного тенісу, вуличний тренажер турнік двійний з драбиною, бруси паралельні дворівневі, турнік з кільцями, лавка для пресу пряма, орбітрек, бруси, турнік трирівневий
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 211 днів назад
146 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 735.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 735.00 UAH
Період уточнення:
15.08.2019 15:45 - 20.08.2019 16:00
Відповідь надана
Закупівля під одного учасника....
Номер:
ae38da92023c46ab8ea16088a783ae04
Дата опублікування:
16.08.2019 12:28
Опис:
Доброго дня, просимо усунути завищенні не обґрунтовані та дискримінаційні вимоги до закупівлі, а саме:
1. в п.9.1 зазначено, що учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору (копії договорів з бюджетними установами, не менше двох) протягом 2019 років, та листи відгуки від попередніх Замовників (не менше двох з бюджетними установами) - вимога щодо надання копій договорів з бюджетними установами протягом 2019р. є завищеною і не відповідає вимогам ст. 16 Закону України "Про Публічні закупівлі".
2.в п. 9.1 зазначено, що Учасник процедури закупівель повинен надати Замовнику пакет документів в паперовому вигляді, протягом однієї доби, після закінчення аукциону, згідно п.9.1. (копії документів завірених печаткою та підписом) після закінчення аукціону до моменту підписання договору- дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників, оскільки участь в закупівлі можуть взяти лише підприємства регіону, які зможуть в межах доби доставити документи.
3. в п. 9.1 зазначено, що учаснику необхідно розмістити свою пропозицію з розрахунком вартості на суму зазначену в результаті аукціону протягом 1-ї доби - дану вимогу може виконати лише учасник, який перебуває на розгляді, оскільки для решти учасників, які перебувають в черзі функція для завантаження є відсутня.
4. В п. 11 Тех. завдання зазначено, що Учасник процедури закупівель, в статусі “Оцінка” повинен надати протягом однієї доби Замовнику документи в паперовому вигляді згідно п.9.1 Оголошення, та Додатку 1, також необхідно надати зразки предмета закупівлі з відповідним актом передачі зразків, якщо якість товару не задовольнятиме замовника, таку пропозицію буде відхилено) - вимога про надання зразків є дискримінаційною і суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", також в документації не має прописано та не надано визначення, що таке "зразок" і що саме замовник буде вважати зразком та кількість цих зразків, які мають бути представлені учасником ще й протягом однієї доби!!!!
5. п. 4.1. Проекту договору, Строки поставки товарів - товари повинні бути поставлені Замовнику протягом 14 днів після підписання Договору, за адресую м. Київ, вул. Крамського,16.
ВСІ вище зазначені вимоги є дискримінаційними та завищеними, необґрунтованими і такими що грубо порушують основний закон про закупівлі, тому з огляду на вище викладене просимо усунути порушення норм законодавства в тому числі і ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Доброго дня!
Прошу звернути увагу, що Закупівля товару здійснюється для потреб інтернату та за Державні кошти. Оплата товару здійснюється Замовником після отримання товару в повному обсязі.
1. стосовно п.9.1 Оголошення - довідка про виконання аналогічного договору (копії договорів з бюджетними установами, не менше двох) протягом 2019 років, та листи відгуки від попередніх Замовників (не менше двох з бюджетними установами);
така вимога є необхідною та правомірною для забезпечення підопічних Святошинського ПНІ (понад 700 підопічних) якісними Спортивним інвентарем, що забезпечить безпечне його використання протягом багатьох років. Учасник повинен надати аналогічний договір, який відповідає предмету закупівлі, оскільки Святошинського ПНІ є бюджетною установою то ми б хотіли бачити виконання аналогічного договору саме з бюджетною установою.
2. стосовно п.9.1 Оголошення - Учасник процедури закупівель повинен надати Замовнику пакет документів в паперовому вигляді, протягом однієї доби, після закінчення аукциону, згідно п.9.1. (копії документів завірених печаткою та підписом) після закінчення аукціону до моменту підписання договору;
В пункті 9.1 не вказано, що в закупівлі можуть взяти участь лише підприємства регіону, які зможуть в межах доби доставити документи. В закупівлі UA-2019-08-15-001751-a вказано термін подання пропозицій з 20.08.2019 16:00 до 23.08.2019 16:00, а отже і пакет документів в паперовому вигляді, підприємства з всіх регіонів України можуть надіслати до дати Аукциону за адресою: 03115, м. Київ, вул. І. Крамського, 16.
3. стосовно п.9.1 Оголошення – де за вашим нарисом повинно бути «зазначено, що учаснику необхідно розмістити свою пропозицію з розрахунком вартості на суму зазначену в результаті аукціону протягом 1-ї доби» в пункті 9.1 така вимога не зазначена.
4. стосовно п.11 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ - Учасник процедури закупівель, в статусі “Оцінка” повинен надати протягом однієї доби Замовнику документи в паперовому вигляді згідно п.9.1 Оголошення, та Додатку 1, також необхідно надати зразки предмета закупівлі з відповідним актом передачі зразків, якщо якість товару не задовольнятиме замовника, таку пропозицію буде відхилено).
Для визначення чи задовільнить якість товару Замовника, просимо надати по одній одиниці виміру кожного його виду. Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку.
5. стосовно п.4.1 Проект договору - Строки поставки товарів - товари повинні бути поставлені Замовнику протягом 14 днів після підписання Договору, за адресую м. Київ, вул. Крамського,16
Якщо Ви є виробник, тоді поставити товар за 14 днів не складе Вам зайвого клопоту та грошових втрат. Спочатку Вам потрібно взяти участь в торгах, перемогти в них, а потім виконати прописані умови договору з поставки товару (Стіл для настільного тенісу, вуличний тренажер турнік двійний з драбиною, бруси паралельні дворівневі, турнік з кільцями, лавка для пресу пряма, орбітрек, бруси, турнік трирівневий). В минулій закупівлі UA-2019-08-07-000080-c Ви не зазначали, що це закупівля під одного Учасника. Після того як закупівля не відбулася, по причині відсутності подачі пропозицій, нам на електронну адресу прийшла комерційна пропозиція №1508/4 і відразу зателефонував пан Іван. Людина яка телефонувала була представником ФОП від якого прийшла пропозиція №1508/4, він Іван, скаржився на маленькі строки поставки товару та запропонував укласти пряму угоду щодо закупівлі спортивного інвентарю. За дивним збігом обставин, відразу після відмови підписання прямого договору та наголошенні, що ми є Державна установа і проводимо закупівлі через систему Prozzoro, відразу надійшла Ваша скарга.
Дата відповіді:
20.08.2019 15:18