-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір для офісної техніки
Папір для офісної техніки
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період уточнення:
13.08.2019 12:10 - 19.08.2019 09:00
Без відповіді
екологічність офісного паперу
Номер:
2bca986cd521439da1add962d7abeffb
Дата опублікування:
16.08.2019 16:34
Опис:
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1 обмеження в використанні паперу для вироблення якого вирубуються ліси має правомірну, обєктивно-обгрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Проявити соціальну відповідальність і переходити до сталих "зелених закупівель" чи ні в Україні поки це вибір за Замовником. В багатьох же Європейський країнах державні структури це роблять в обовязковому порядку на законодавчому рівні.
Відповідь надана
екологічність офісного паперу
Номер:
66595b0d6c6b4380a886a289e95ce286
Дата опублікування:
16.08.2019 11:30
Опис:
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними інструментами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Відповідь:
Замовник не заперечує щодо виготовлення офісного паперу з вторинної сировина, але не гірше за характеристиками які зазначені в оголошені. Крім того, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не має право встановлювати дискримінаційні вимоги
Дата відповіді:
16.08.2019 12:09
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
89ca5a3f2b7b47d6a9ac685b06330fc4
Дата опублікування:
14.08.2019 10:31
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
На торги допускаються АНАЛОГИ товарів які зазначені в оголошені, але не згіршими показниками. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має право встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. При здійснені закупівель Замовник дотримується до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Державного підприємство «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 « Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість, що встановлена а абзацах другому і третьому частини першої статті2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
14.08.2019 11:40