• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція корпусу з добудовою «Національного науково-практичного центру нейротравми і нейрореабілітації» у складі Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова Національної академії медичних наук України» на вул. Платона Майбороди (колишня вул. Мануїльського), 32 у Шевченківському районі м. Києва»

Торги відмінено

2 065 152 186.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 325 761.00 UAH
Період уточнення: 09.08.2019 19:58 - 22.11.2019 15:00
Відповідь надана

Щодо згоди на на обробку, зберігання і поширення персональних даних

Номер: d05c2ccd3d7e46d797f624db508848a4
Дата опублікування: 19.09.2019 14:13
Опис: В тендерній документації зазначено, що «Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних». В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.». Однозначно, що після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані учасником (в тому силі персональні дані володільців цих даних), в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Відомо, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України «Про інформацію»). Відомості про особу за допомогою яких вона може бути ідентифікована, це, наприклад: дипломи про закінчення навчальних закладів, накази про призначення, трудові книжки, паспортні дані тощо. Кожен із зазначених документів містить певну інформацію про особу, яку не кожна особа бажає оприлюднювати. Персональні дані є інформацією з обмеженим доступом та потребують ДОБРОВІЛЬНОЇ згоди суб’єкта персональних на обробку, зберігання і поширення її персональних даних відповідно до МЕТИ (яка в тендерній документації, до речі, не зазначена) їх використання. А умови тендерної документації, що вимагають оприлюднення документів, що мають персональні дані, оприлюднення яких неможливе без згоди суб’єкта таких даних порушують ч.6 ст.6, ст.14 та ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», ст. 32 Конституції України та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: по-перше, така інформація буде доступна необмеженому колу осіб в силу відкритого доступу до неї, а відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. по-друге, у разі відмови осіб від надання згоди на поширення її персональних даних (яка є добровільною) учасник НЕ ЗМОЖЕ виконати таку вимогу документації, внаслідок чого така пропозиція може бути відхилена замовником. А отже, у разі, якщо працівники потенційних учасників, чиї персональні дані мали бути опубліковані в системі не погодились надати згоду на обробку їхніх персональних даних, такі учасники фактично не можуть бути допущені до участі у процедурі закупівлі на відміну від учасників, співробітники яких готові оприлюднити документи зі своїми персональними даними для широкого загалу, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ обмеженням, адже згода суб’єкта персональних даних є ДОБРОВІЛЬНОЮ, а тендерна документація не містить інформації щодо допущення до участі у процедурі закупівлі учасників, співробітники (або частина співробітників) яких надала письмові відмови щодо обробки їхніх персональних даних. Додатково незрозуміла мета оприлюднення паспорта директора, що саме ця копія має підтвердити? Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в статуті підприємства, в наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора, а інформація про його прізвище, ім’я та по-батькові наявна в державному реєстрі у загальному доступі. Для обробки наданої інформації у складі тендерної пропозиції учасника достатньо згоди про використання персональних даних учасника процедури закупівлі та гарантійного листа щодо надання достовірної інформації таким учасником. Вищевказані вимоги щодо оприлюднення персональних даних та згод на їх обробку є дискримінаційними умовами (що неодноразово підтверджено рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), що обмежують потенційне коло учасників та мають бути ВИДАЛЕНІ з тендерної документації, в інакшому випадку закупівлі може потрапити під процедуру моніторингу уповноваженим органом та буде відмінена як така, що проводиться з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В свою чергу нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як, зокрема, «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог яким чином учасники повинні підтверджувати свою відповідність зазначеному критерію. Такі вимоги встановлює Замовник на власний розсуд з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель. За результатами торгів відбуватиметься реконструкція корпусу з добудовою «Національного науково- практичного центру нейротравми і нейрореабілітації» у складі Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова Національної академії медичних наук України». Згідно наявної проектно-кошторисної документації повинно бути виконано багато різноманітних видів робіт. Для виконання необхідних робіт згідно проектної документації в учасників повинна бути в наявності достатня кількість кваліфікованих працівників за відповідними професіями. Встановленням лише вимоги щодо надання довідки в довільній формі замовник отримує інформацію лише про можливу наявність відповідних працівників. Для впевненості в фактичній наявності працівників, необхідних для виконання робіт професій, замовником і була встановлена вимога стосовно надання «документа, підтверджуючого трудові відносини працівника з учасником», оскільки це є одним з найдієвіших способів в тому, щоб пересвідчитись в наявності в учасника кваліфікованих працівників за відповідними професіями. Слід зауважити, що визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці десятому статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Водночас, відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України. Тому під час прийняття на роботу роботодавець повинен був отримати від працівників згоду на обробку їхніх персональних даних. А отже зазначені в питанні вимоги тендерної документації не є дискримінаційними.
Дата відповіді: 23.09.2019 16:15
Відповідь надана

Обладнання

Номер: 17cf0655b28d46cea5c03b0a290894b1
Дата опублікування: 18.09.2019 09:46
Опис: Просимо надати конкретний та вичерпний перелік медичного обладнання (із зазначенням параметрів, характеристик та виробніиків) на який необхідно надати підтверджуючі документи відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, оскільки шафа медична, столик інструментальний, каталка медична також відносяться до медичного обладнання, чи потрібно надавати на них декларації та листи від виробників? Якщо ми хочемо запропонувати аналог то також не зрозуміло чи підходить від до даного проедмету закупівлі оскільки не по всім позиціям зазначено параметри, наприклад велотренажер для рук та ніг, який??? Просимо або видалити з Тендерної документації вимоги про надання документів Розділу 3 Додатку 2, або надати окремий перелік обладнання на який потрібно надати документи.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Тендерний комітет в найближчий час розгляне інформацію, що зазначена в Вашому питанні. Нашими спеціалістами буде переглянуто наявну проектно-кошторисну документацію в частині наявності та повноти інформації щодо параметрів, характеристик та виробників виробів медичного призначення, які були закладені проектантами. За необхідності, замовник звернеться до проектантів стосовно коментарів з цього приводу та у разі потреби будуть внесені необхідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.09.2019 18:25
Відповідь надана

Додаток 2 до ТД

Номер: 64061805995c476584ca8c8ab1e2d2c6
Дата опублікування: 17.09.2019 16:08
Опис: Вимогами Додатку 2 до ТД зазначено надання учасником документів, що підтверджують відповідність запропонованого обладнання вимогам технічного регламенту згідно постанови КМУ. Але зважаючи на те, що ціє ю ж постановою передбачено отримання відповідних документів на партію товару, що ввозиться, дана вимога є дискримінаційною. Замовник на даному етапі може вимагати надання довідки/гарантійного листа про надання відповідних документів при постачанні обладнання, звертаємося з проханням видалити дану вимогу з Тендерної документації бо вона є дискримінаційною!
Відповідь: Відповідно до вимог технічних регламентів, що затверджені постановою КМУ №753 або №754 або №755 від 02.10.2013р. та інших нормативних документів, Замовник має право купувати лише ті вироби медичного призначення, які введенні в обіг та/або в експлуатацію у відповідності до норм чинного законодавства. Проектно-кошторисною документацією передбачено, зокрема, встановлення (монтаж) певних виробів медичного призначення (обладнання). Під час здійснення розрахунків вартості тендерної пропозиції учасники повинні закладати вартість виробів медичного призначення (обладнання), їхню доставку, монтаж та інші супутні послуги. Отже, учасники повинні вже на момент підготовки і подання своєї тендерної пропозиції запропонувати конкретні вироби медичного призначення (обладнання) з конкретними характеристиками та параметрами. При цьому пропоновані та вказані в розрахунках вироби медичного призначення (обладнання) повинні бути введенні в обіг та/або в експлуатацію у відповідності до норм чинного законодавства. Тому, вимоги розділу ІІІ додатку 2 до тендерної документації були прописані з метою переконатися, що учасник матиме змогу здійснити постачання та монтаж запропонованих виробів медичного призначення (обладнання), та що запропоновані вироби медичного призначення (обладнання) відповідають вимогам проектно-кошторисної документації за своїми технічними та якісними характеристиками і введенні в обіг та/або в експлуатацію у відповідності до норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 20.09.2019 18:24
Відповідь надана

Вироби медичного призначення

Номер: c5efd2fc10f04b9f83f5af32502fac4f
Дата опублікування: 17.09.2019 15:59
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємося з проханням надати перелік виробів медичного призначення на які необхідно надати декларації відповідності, листи від виробників та настанови з експлуатації, оскільки більшість позицій медичного обладнання що надані Вами в тендерній документації не містять ні даних по технічним характеристикам ні виробників, наприклад: локальний кошторис 2-1-18 (медичне обладнання) поз. 6055 - апарати наркозні, поз. 6077 - апарати для моніторингу внутрішньочерепного тиску з датчиками, 6079 - інфузомат, 6083 - центральна станція моніторингу стану пацієнта і т. д.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Тендерний комітет в найближчий час перевірить інформацію, що зазначена в Вашому питанні. Нашими спеціалістами буде переглянуто наявну проектно-кошторисну документацію в частині наявності та повноти інформації щодо виробів медичного призначення, які були закладені проектантами. За необхідності, замовник звернеться до проектантів стосовно коментарів з цього приводу та у разі потреби будуть внесені необхідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.09.2019 18:22
Відповідь надана

Щодо перекладу документів

Номер: aed3aba3f2ae47728730620b68775aaf
Дата опублікування: 17.09.2019 10:04
Опис: Чи потребують перекладу з російської мови на українську перші сторінки трудових книжок та технічні паспорти на техніку що в оригіналі оформлені російською мовою?
Відповідь: Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом перекладача бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою
Дата відповіді: 19.09.2019 19:18
Відповідь надана

Тендерно документація

Номер: 715c265ef42146aa9091ed0af1787fae
Дата опублікування: 16.09.2019 16:55
Опис: Добрий день! Просимо уточнити, чи відрізнаються додатки до тендерної документації які розміщені окремими файлами від додатків, що містяться в самій тендерній документації яка завантажена одним файлом?
Відповідь: Не відрізняються
Дата відповіді: 19.09.2019 19:08
Відповідь надана

Підтвердження наявності матеріально-технічної бази

Номер: 34e495f2569549ea93b8d1d16272e4f8
Дата опублікування: 11.09.2019 13:59
Опис: Просимо надати пояснення, чи правильно ми розуміємо, що якщо обладнання, будівельні машини і механізми та матеріально-технічна база належить чи залучена субпідрядною організацією, яку ми плануємо залучити до робіт, то в такому випадку не потрібно надавати зазначені в п.1.2. документи на підтвердження права власності або користування субпідрядної організації? 1.2. Оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або залучення основних типів обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази, які зазначені в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або видаткова накладна, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір про користування, або інше право користування на підставі договору). (не стосується основних типів обладнання, будівельних машин і механізмів та матеріально-технічної бази яка належить субпідрядній організації).
Відповідь: Так, Ви розумієте дану вимогу тендерної документації правильно
Дата відповіді: 13.09.2019 17:10
Відповідь надана

Подання оригіналів документів

Номер: 74a5ea7f2a4241e7ad7317f3e348517b
Дата опублікування: 10.09.2019 12:08
Опис: Просимо надати пояснення стосовно вимог до оформлення таких документів як наприклад оригінал наказу про призначення на посаду директора або оригінал аналогічного договору та таке інше, чи значить це, що відповідний документ сканується з оригіналу без додаткового завіряння підписом та печаткой?
Відповідь: Так, відповідний документ кольорово сканується з оригіналу без додаткового завіряння підписом та печаткой
Дата відповіді: 12.09.2019 19:11
Відповідь надана

Обладнання

Номер: a37373ca063f4a18a8a4e3f4123f6239
Дата опублікування: 30.08.2019 14:08
Опис: В Тендерній документації зазначено перелік обладнання який має бути обов’язково наявний в учасника або в субпідрядника, або залучений з наданням підтверджуючих документів, наприклад, на підтвердження учасник надає оборотно-сальдову відомість, де зазначено, що він має молоток відбійний, а в тендерній документації зазначено, що має бути молоток відбійний пневматичний, при роботі пересувних компресорних станцій. Чи можливо учаснику зазначати інформацію беручи до уваги загальне найменування тобто: фен будівельний, фарборозпилювач, трансформатор зварювальний, термопенал та ін.?
Відповідь: Замовник не встановлює обмежень щодо зазначення учасником інформації про наявність в учасника або залучення учасником основних типів обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази. З наданих учасником документів замовник повинен мати змогу встановити факт підтвердження учасником права власності або залучення вказаних учасником основних типів обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази
Дата відповіді: 03.09.2019 18:11
Відповідь надана

Наявність працівників

Номер: b6c9fe63a2c045e69bf1911c22142677
Дата опублікування: 30.08.2019 12:36
Опис: Замовником встановлено вимогу про обов’язкову наявність або залучення працівників серед яких виконавці робіт з монтажу систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, далі зазначено розшифровку до даного пункту, де вказано, що має бути не менше одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та не менше 1-го налагоджувальника приладів. Згідно класифікатору професій виконавець робіт, електромонтери та налагоджувальникі – це різні професії, просимо конкретизувати, які саме спеціалісти мають бути зазначені на підтвердження наявності працівників по даному пункту. Також учасник може залучати до виконання робіт працівників за договорами цивільно-правового характеру, що є офіційним працевлаштуванням, але в таких договорах не зазначається найменування посади, а тільки види робіт які виконує відповідний працівник, чи не буде розцінено Замовником закупівлі надання договорів цивільно-правового характеру як невідповідність умовам тендерної документації, оскільки не буде зазначено посади? Чи є в розумінні Замовника слюсар-сантехнік тотожною професією до монтажника санітарно-технічних систем? Чи є посада монтажника в розумінні Замовника тотожною посаді монтажник систем вентиляції?
Відповідь: Вимогами п.п.2.2. п.2 додатку 6 до тендерної документації встановлено, що учасники обов’язково повинні мати в наявності або залучити не менше одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажника радіоелектронної апаратури та приладів, або електромонтажника) та не менше одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Зазначені працівники та назви професій визначені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В п.п.2.2. п.2 додатку 6 до тендерної документації зазначено перелік професій за якими в учасників повинні бути в наявності або залученими відповідні виконавці. Тотожність професій буде визначатися на підставі Національного класифікатора України "Класифікатор професій", з урахуванням професійних назв робіт та враховуючи положення Довідників кваліфікаційних характеристик професій працівників.
Дата відповіді: 03.09.2019 18:10