• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Комп’ютерне обладнання» (ноутбуки для вчителя)

відповідно умов тендерної документаці

Торги відмінено

200 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 09.08.2019 10:20 - 17.08.2019 00:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: e7abb7eef04a4ecfb7e10c7305609f99
Дата опублікування: 12.08.2019 09:53
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1.1. «У відповідності з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Додаток 1 Тендерної документації відкритих торгів UA-2019-08-09-000387-b містить примітку *Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. *всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Таким чином, дані торги передбачають закупівлю товару - «Комп’ютерне обладнання» (ноутбук для вчителя) в кількості 8 шт. з технічними, якісними та кількісними характеристиками, наведеними в Додатку 1 до Тендерної документації. При цьому торговельна марка чи фірма, патент, конструкція або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробник може відрізнятися віт вказаного в Тендерній документації, але характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Додатку 1.»; 1.2. «На виконання умов Тендерної документації відкритих торгів UA-2019-08-09-000387-b учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі заповнений Додаток 1 із вказівкою всіх необхідних характеристик (Детальний опис товару, який пропонується учасником (ЗАПОВНЮЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ КОЖЕН ПУНКТ ПО ВСІХ СКЛАДОВИХ). Учасникам закупівлі під час заповнення Додатку 1 не заборонено вказувати конкретну торгову марку чи модель товару, а встановлення обо’язку учасникам торгів зазначати конкретну торговельну марку, фірму та ін. матиме своїм наслідком порушення принципу недискримінації , як одного з принципів, встановлених ст. 3 Закону України» «Про публічні закупівлі». Ч. 4 ст. 22 Закону України визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, замовник не має наміру вносити зміни в тендерну документацію відкритих торгів UA-2019-08-09-000387-b в частині встановлення обо’язку учасникам торгів зазначати конкретну торговельну марку, фірму та ін.»; 1.3. «Згідно з п. 1.3. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством».
Дата відповіді: 14.08.2019 09:24